Ostatní aplikacePoker rozhodčí

Moderátoři: don_alex, radegast

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
dolnma
Stálý androiďák
Reputace: 0
Kontaktovat uživatele:

Poker rozhodčí

Příspěvek od dolnma » sob 15. led 2011 15:47:42

Zdravim, nevim jestli už tu tento dotaz někdo vznesl, ale zajímalo by mě, jestli neexistuje nějaký program typu Googless na rozpoznani karet v pokru a určit tak vítěze. Pokr jsem se naučil letos v létě, takže jsem začátečník a moc nějak nevim, jaká variace karet má větší váhu a která vyhraje. Aplikaci bych si představoval tak, že na začátku si v ní určíme počet hráčů, a vždy po vyložení karet to očekuje foťákem těch vyložených 5 karet a potom karty všech hráčů po sobě jdoucích a vyhodnotí to nejlepší kombinaci. Díky za odpověď :)

Jo ještě mě teďka napadlo, jestli neexistuje aplikace na čas při hraní šachů, že by se vždycky hráč dotknul displye a potom by se počítal čas druhého hráče. Prostě takové dvoučasové stopky. Jestli má někdo nějakej nápad, tak napište. Díky moc :idea: :shock:

m.si
Nové Androidě

Re: Poker rozhodčí

Příspěvek od m.si » sob 15. led 2011 16:07:06

Zkoušel si vůbec ty šachový hodiny hledat? V marketu jich je spousta (zdarma i placené) ;-)
Dej vyhledat chess clock
HTC Desire

cenda
Stálý androiďák
Typ mobilu / ROM: LG Optimus 2X
Rom: CM10 unofficial V30A

Příspěvek od cenda » sob 15. led 2011 19:22:05

Nebylo by jednodušší naučit se pravidla, než fotit 2, 3, 4 nebo třeba 8 krát karty v rukou hráčů??? :lol:

viz.: http://www.pokerman.cz/pravidla-pokeru/
Z3 Compact, zatím STOCK
LG O2X - čas na výměnu; HTC Desire - utopil se; HTC Magic 32A - nenávratně ztracen

Mozi
Androiďák!
Typ mobilu / ROM: Galaxy Nexus
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mozi » ned 16. led 2011 2:10:57

píšeš, že ses poker naučil v létě, ale pokud po půlroce nevíš, která kombinace je silnější a která slabší tak se poker zatím nenaučil a nejsi ani začátečník.

Sorry, ale tohle mi nedalo.
HTC DESIRE

Autor tohoto vlákna
dolnma
Stálý androiďák