Ostatní aplikaceExistuje něco jako S2U2 (z WM) pro android?

Moderátoři: don_alex, radegast

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
petr-ape
Stálý androiďák
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Newman N1

Existuje něco jako S2U2 (z WM) pro android?

Příspěvek od petr-ape » pát 11. led 2013 15:16:49

Už asi 3 měsíce studuju jak přejít z Windows Mobile (WM) na Android. V horizontu jednoho měsíce si budu kupovat nový android mobil a už tak postupně hledám aplikace, které by mi nahradily dosavadní aplikace používané na WM. Zjistil jsem, že jediné, co mi na androidu asi vadí je málo propracované zamykání obrazovka. Hledí se dost spíše na bezpečnost datu uvnitř telefonu, ale ne na praktičnost a funkčnost. Na WM jsem objevil úžasnou aplikaci S2U2, která měla výborné funkce, které bych na androidu uvítal:

S2U2:
Obrázek,Obrázek

Funkce, které mělo S2U2, které bych uvítal:
-zobrazoval nejbližší události z kalendáře (počet dle nastavení),
-zmeškané hovory, doručené zprávy, maily - byly znázorněny ikonou a při stisku ikony se přímo ukázal obsah dané události (text zprávy, kontakt, čas...). Až posunutím posuvníku se člověk dostal do předvolené aplikace nebo prostě označil událost za dořešenou,
-dalo se nastavit upozornění na zmeškanou událost - způsob opakovaného připomenutí (zvuk, vibrace), prodleva a délka připomenutí a globálně také hodinové rozmezí připomínání (např. V období mezi 8:00 - 22:00 upozorňovat na nepřečtenou SMS, co 7 min. pomocí zavibrování po dobu max 1 hod. po události.)
-zobrazoval nastavení budíku a dobu do dalšího zvonění.

Znáte nějakou aplikaci pro android, která tohle dokáže? Popřípadě, existuje kombinace třeba dvou tří aplikací, která tohle všechno zvládne?
Mi se to zatím nepodařilo najít. Pokud by někdo věděl jak na to, tak budu velice vděčný!!!

Nesnáším lidi, co se dřív ptají než hledají a čtou!!!

ramon.dexter
Moderátor
Reputace: 46
Typ mobilu / ROM: xiaomi mi 9/stock ROM
Tablet: huawei mediapad 8.3 - stock

Re: Existuje něco jako S2U2 (z WM) pro android?