Samsung Galaxy S4 (I9500/I9505) - Obecná diskuzeSamsung Galaxy S4, rada pri reklamácii

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
kalipaca
Nové Androidě
Příspěvky: 6
Registrován: ned 12. črc 2015 10:56:23
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S4

Samsung Galaxy S4, rada pri reklamácii

Příspěvek od kalipaca » sob 27. kvě 2017 10:57:27

Dobrý deň, popíšem vám moj problém od začiatku, cca mesiac dozadu sa mi začal telefón sám od seba vypínať, reštartovávať, niekedy neišiel ani hned zapnúť až cca za hodinu a dokonca niekedy nešiel ani na prvý kráť.Zatial to robilo len pár krát do týždna tak som to neriešil len sa to stupnovalo a už to bolo aj 3x za deň, až tento týžden v stredu sa mi vypol úplne tak že neišiel spustiť a už ani nejde :( :( :( tak som utekal hned vo štvrtok do servisu, povedali že mi skúsia vymeniť baterku že ju objednajú že mám prísť v piatok, v piatok po výmene baterky ma nemilo prekvapily že to nieje baterko ale že odišla nejaká "fleška"(asi nejaká doska) lajcki povedané podla mna a sám neviem čo to je, tak mi povedali že ten telefón je súci do smetí, lenže je ešte v reklamácii tak by som ho chcel reklamovať len som tam mal svoje údaje, v servise mi povedali že pri tom ako je ten telefón poškodený že k tým údajom, fotkám a pod. sa už nikto nikdy nedostane.Len sa chcem spýtať Vás či sa nedá preistotu alebo nieje na mobile nejaké tlačítko reset čo by napr. hodilo mobil do továrenských nastavení, ak nie tak sa proste nič nestane.Budem rád ak mi poradíte do nedele keďže v pondelok ide telefón na reklamáciu, a pošlú mi nový kus.Ďakujem pekne všetkým za rady.




Uživatelský avatar

mahon
Moderátor
Příspěvky: 2293
Registrován: stř 18. kvě 2011 16:33:35
Reputace: 34
Typ mobilu / ROM: NOTE 3 n9005
Bydliště: Vsetínsko

Re: Samsung Galaxy S4, rada pri reklamácii

Příspěvek od mahon » sob 27. kvě 2017 13:39:16

Máš poškozenou (mrtvou) paměť což je na výměnu základní desky. Bohužel v tomto stavu tovární nastavení neuděláš.


Autor tohoto vlákna
kalipaca
Nové Androidě
Příspěvky: 6
Registrován: ned 12. črc 2015 10:56:23
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S4

Re: Samsung Galaxy S4, rada pri reklamácii

Příspěvek od kalipaca » sob 27. kvě 2017 21:23:52

Takisto v servise kebyže si telefón nejako opravia ked ho reklamujem, nemožu sa dostať k tým dátam čo som tam mal?

Uživatelský avatar

verny94
Moderátor
Příspěvky: 3970
Registrován: stř 22. kvě 2013 18:26:02
Reputace: 278
Typ mobilu / ROM: Huawei P30
Bydliště: Kladno

Re: Samsung Galaxy S4, rada pri reklamácii

Příspěvek od verny94 » ned 28. kvě 2017 9:09:09

Vymění desku. Určitě nebudou tahat data. Na to jsou specializované firmy.
Na poděkování slouží tlačítko v rohu příspěvku :palec:


Autor tohoto vlákna
kalipaca
Nové Androidě
Příspěvky: 6
Registrován: ned 12. črc 2015 10:56:23
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S4

Re: Samsung Galaxy S4, rada pri reklamácii

Příspěvek od kalipaca » ned 28. kvě 2017 10:01:30

Dakujem.
//edit: Takze oni ked si vymenia tu zakl. dosku a po spusteny telefonu budu mat tovarenske nastavenie alebo tam nabehne to co som tam mal ja?A inak nemal by byt problem pri reklamacii, kedze odisla ta zakl. doska, zeby vadny kus?


Uživatelský avatar

verny94
Moderátor
Příspěvky: 3970
Registrován: stř 22. kvě 2013 18:26:02
Reputace: 278
Typ mobilu / ROM: Huawei P30
Bydliště: Kladno

Re: Samsung Galaxy S4, rada pri reklamácii

Příspěvek od verny94 » ned 28. kvě 2017 12:37:25

Když vymění desku, tak telefon buse jak po vytazeni z krabičky.

Reklamuj a uvidíš.
Na poděkování slouží tlačítko v rohu příspěvku :palec:


Autor tohoto vlákna
kalipaca
Nové Androidě
Příspěvky: 6
Registrován: ned 12. črc 2015 10:56:23
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S4

Re: Samsung Galaxy S4, rada pri reklamácii

Příspěvek od kalipaca » ned 28. kvě 2017 14:30:23

Dakujem, zajtra reklamujem :)

Uživatelský avatar

don_alex
Administrátor
Příspěvky: 9862
Registrován: ned 26. srp 2012 16:11:34
Reputace: 368
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note 4 [SM-N910C] [Stock]
Mobil 2 / ROM: Samsung Galaxy Note II [GT-N7100] [Stock+root]
Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1 [GT-N8000] [Stock+root]

Re: Samsung Galaxy S4, rada pri reklamácii

Příspěvek od don_alex » pon 29. kvě 2017 6:26:49

Deska je vlastně celý telefon, tedy je na ní i paměť (ta navíc umřela, proto telefon nefunguje), takže když Ti vymění desku, opravdu v telefonu žádná Tvá data nebudou. A z té Tvé staré desky to nikdo tahat nebude, takových desek tam mají spoustu a bylo by to pro ně plýtvání časem. :)
:palec: Chceš-li poděkovat, klikni na palec :palec:

SERVIS MT => Unbrick | oprava IMEI a S/N | JTAG | unlock | flash ROM | atd. <= VÍCE PŘES SZ
Moje hračky: SM-N910C [Stock] | GT-N7100 [Stock+Root] | GT-N8000 [Stock+Root] | GT-S5830 [Stock+Root] | Gsmart T4 [Stock+Root] | Sony SW2

Odpovědět

Zpět na „Samsung Galaxy S4 (I9500/I9505) - Obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host