Pokecdotaz na vyřízení reklamace

Moderátoři: Jacho, Moderátoři fór

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Jilke
Stálý androiďák
Příspěvky: 237
Registrován: pon 07. úno 2011 20:43:55
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: OP3

dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od Jilke » ned 15. kvě 2011 15:02:33

Ahoj, mam Desire který má už 3 stejnou vadu tak se ho chci zbavit. Otázka zní, jestli mohu poslat zařízení do servisu stím, ať to neopravují a jen posoudí a s posudkem jít do Vodafonu nebo musím kvůli tomu posudku jít rovnou do Vodafonu? Ptám se protože Vodafone reklamaci o pár dnů prodlouží a potřebuji být bez telefonu co nejmenší dobu. Díky




Uživatelský avatar

Vagabond
Androiďák!
Příspěvky: 533
Registrován: stř 27. říj 2010 17:42:50
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: ASUS Zenfone 5z

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od Vagabond » ned 15. kvě 2011 15:53:37

melo by stale platit ze treti zavada splnuje podminku pro vraceni jakehokoli zbozi, takze na prodejne by ti meli rovnou vratit penize nebo dat novy mobil
ASUS Zenfone 5z

Uživatelský avatar

Wotan
Droid
Příspěvky: 1845
Registrován: sob 06. lis 2010 12:27:28
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy NEXUS
Tablet: Nexus 7
Rom: SLIMbean (GN aj N7)
Bydliště: Račištorf
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od Wotan » ned 15. kvě 2011 15:58:44

Tretia taka ista zavada. Vzdy o tom rozhoduje a posudzuje predajca a nespokojny zakaznik sa moze ist sudit.... Odporucam kuknut reklamacne podmienky predajcu, pripadne sa u neho informovat, kedze to chces mat co najskor.

Uživatelský avatar

Krokodyl
Droid
Příspěvky: 2480
Registrován: úte 16. úno 2010 21:02:59
Reputace: 5
Typ mobilu / ROM: Honor 7
Tablet: Samsung T535 GALAXY Tab4 10.1
Bydliště: Porta Bohemica
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od Krokodyl » ned 15. kvě 2011 16:06:02

Neposuzuje prodejce, ale servis a prodejce se musí řídit Občanským zákoníkem.
Takže zajít k prodejci, nebo sám odeslat do servisu, ale pozor ne na opravu, ale pouze posouzení z důvodu odstoupení od smlouvy z důvodu třetí stejné závady. Pokud by jsi šel k prodejci trvej na této specifikaci do přejímacího protokolu, pokud by to prodejce nechtěl takto odeslat do servisu, raději si ho pošli s touto specifikací sám. Autorizovaný servis VSP Data mají svoz záručních oprav i od osob zdarma. Pokud servis závadu uzná, ne že opraví, potom je možno vybrat u prodejce jiné zboží ve stejné hodnotě, nebo si nechat vyplatit původní prodejní hodnotu, to je na rozhodnutí zákazníka, ne na vůli prodejce.
zálohovat ZálohovaT ZÁLOHOVAT

Uživatelský avatar

Wotan
Droid
Příspěvky: 1845
Registrován: sob 06. lis 2010 12:27:28
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy NEXUS
Tablet: Nexus 7
Rom: SLIMbean (GN aj N7)
Bydliště: Račištorf
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od Wotan » ned 15. kvě 2011 16:22:38

zavisi to od stanovisk servisu to je jasne, ale pradajca moze povedat, ze nezaplatim nevymenim (na vybavenie reklamacie ma 30 dni), servis peniaze nevracia ani nemeni tovar(pokial viem)... predovsetkym keby sa neslo jeho zabehanym postupom mozno bude len zmateny nemusi to byt zly umysel...
Podstat toho co som chcel povedat je ze ked to chce rychlo vzdy je jednoduchsie dohodnut sa ako natahovat sa a citovat paragrafy.



dawe8788
Stálý androiďák
Příspěvky: 181
Registrován: sob 17. črc 2010 18:23:53
Reputace: 0

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od dawe8788 » sob 02. črc 2011 14:28:54

Jak dlouho bajvoko trvá reklamace u Vodafonu??Doufam ze nebudu muset cekat tech jejich 30 dni.Dal jsem reklamovat svuj Desire S kvuli castym restartum a problemum se 3G daty,tak predpokladam ze to posilaji do HTC v Praze.

Uživatelský avatar

sethxp
Androiďák!
Příspěvky: 606
Registrován: pát 19. lis 2010 15:37:35
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Omate TrueSmart Watch
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od sethxp » ned 03. črc 2011 5:20:08

Je to naprosto individualni, u vodafone jsem jednou cekal tyden a jednou 22dnu vse zalezi na jejich smluvnim servisu a dostupnosti dilu.
http://www.seth.cz/ - odblokování , S-OFF , servis
Odblokování, SW, oprava brick přes JTAG, záchrana dat ze všech MTK = i mrtvých, odblokování gesta, pinu... bez ztráty dat, odstranění Google reset FRP ochrany..


dawe8788
Stálý androiďák
Příspěvky: 181
Registrován: sob 17. črc 2010 18:23:53
Reputace: 0

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od dawe8788 » ned 03. črc 2011 10:26:11

jj...chapu ze je to individualni.dekuji za info.Jen me stve ze jsem telefon mel 3 dny a mel by byt nekde v servisu 30 dni ktery na to maji.


dawe8788
Stálý androiďák
Příspěvky: 181
Registrován: sob 17. črc 2010 18:23:53
Reputace: 0

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od dawe8788 » ned 03. črc 2011 18:01:05

Jeste mam dotaz.V jakem pripade mam narok na vymenu telefonu za jiny kus.V par prispevcich jsem tu cetl ze treba Deire S byl vymenen prodejcem v nejaky 14ti denní lhůtě treba na zaklade vrzajiciho zadniho kryt kvuli kteremu jsem to reklamoval i ja(plus par dalsich závad).Kdyz jsem ho ale prinesl po deseti dnech puozivani do Vodafonu tak mi vymenu nenabidli,ale poslali telefon na reklamaci.Mel jsem na tu vymenu narok nebo ne??

Uživatelský avatar

houmik
Stálý androiďák
Příspěvky: 113
Registrován: pát 23. črc 2010 18:00:33
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One S

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od houmik » ned 03. črc 2011 18:48:28

Kdyz se bude opakovat 3x stejna porucha, pak ti telefon vymeni a nebo nabidnou jiny (lepsi) + treba doplatek, to uz zalezi na domluve.
HTC One S - spokojenost
SGS 3 - nespokojenost


dawe8788
Stálý androiďák
Příspěvky: 181
Registrován: sob 17. črc 2010 18:23:53
Reputace: 0

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od dawe8788 » ned 03. črc 2011 20:14:32

aha,takze vymena jen po tech trech stejnych nebo ctyrech ruznych zavadach.Myslel jsem ze tam je i nejaka ta 14ti denni moznost na vymenu.tak nic.dekkuji za info.

Uživatelský avatar

Higgi
Nové Androidě
Příspěvky: 27
Registrován: pon 04. črc 2011 21:36:39
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Desire S
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od Higgi » pon 04. črc 2011 22:23:52

Lhůta 14 dní se dá v poho uplatnit, pokud kupní smlouvu uzavřeš na dálku, čili nakoupíš po netu. Pak můžeš odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Ale není dobrý nápad neudat důvod, když je zařízení vadné. Přinejmenším je to nefér a přidělává to starosti.

Ad dobropisy u HTC - je třeba dodávat KOMPLET příslušenství, tj mobil, akumulátor, adaptér, handsfree, kabel, manuál, uSD kartu (typický dnešní obsah balení HTC). Pakliže to tak není, může dojít k ponížení částky dobropisu. O kolik teď z hlavy nevím. A servis na HTC jsou jen a pouze VSP Data Tábor.
Siemens C10 > Alcatel OTMdb > Nokia 3210 > Siemens m55 > Motorola V500 > Motorola MPx220 > SE K550i > HTC TyTN II > HTC Rhodium > Nokia E52 > HTC Desire S


dawe8788
Stálý androiďák
Příspěvky: 181
Registrován: sob 17. črc 2010 18:23:53
Reputace: 0

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od dawe8788 » úte 05. črc 2011 7:27:53

JJ...je to VSP.to jsem uz taky zjistil.Telefon je ted na reklamaci,takze s tim stejne nic neudelam.Musim si pockat.Kupoval jsem to primo v prodejne Vodafonu,tak s tou 14 denni lhutou mam smolika.Ale dekuji za vysvetleni.

Uživatelský avatar

htcjirka
Stálý androiďák
Příspěvky: 107
Registrován: ned 13. úno 2011 18:09:25
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: N9 N950 Lumia 800

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od htcjirka » stř 06. črc 2011 16:15:19

V cechach muzete danou vec vratit a nemusi se vyskytnout 3 stejne nebo 4 ruzne zavady.Do pul roku je vec ve věci prevzeti.

§616, odst.1

Prodávající odpovídá kupujícímu za to,že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou,zejména že je bez vad

odst.2

Shodou s kupní smlouvou se rozumí,že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované prodávajícím,výrobcem nebo jeho zástupcem popisované,nebo na základě jejich reklamy očekávané,popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé atd.

odst.3

REKLAMACE VADY VĚCI

V případě,že věc při převzetí(doba převzetí trvá 6 měsíců) kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou,má kupující právo na to,aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího bud´ výměnou věci nebo její opravou(o tomto rozhoduje kupující,nikoliv prodávající).
Není-li to možné,muže kupující požadovat přiměřenou slevu z cenu nebo od smlouvy odstoupit.To neplatí pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

odst.4

LHŮTA PRO POSUZOVÁNÍ ZBOŽÍ JAKO VĚCI S VADOU V DOBĚ PŘEVZETÍ VĚCI

Rozpor s kupní smlouvou,který se objeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci,se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí,pokud to neodporuje povaze věci nebo se neprokáže opak.Po dobu prvních šesti měsíců záruční doby se přenáší důkazní břemeno v reklamačním řízení na prodávajícího.
Nokia N9,N950 - MeeGo / Harmattan
- prý "mrtvý" OS, co je pořád podporován.."mrtvý" OS, kterým člověk aspoň není omezován..

Nokia Lumia 800 - Windows Phone 7.5
- zatím nejhloupější OS na trhu


dawe8788
Stálý androiďák
Příspěvky: 181
Registrován: sob 17. črc 2010 18:23:53
Reputace: 0

Re: dotaz na vyřízení reklamace

Příspěvek od dawe8788 » stř 06. črc 2011 20:23:21

Diky za info...ted uz si musim pockat az se mi telefon vrati z reklamace a pokud potom bude nejaky problem tak nebudu cekat na ty tri stejny nebo ctyri ruzny zavady a budu uplatnovat narok na vymenu.

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host