PokecROOT a záruční politika výrobců

Moderátoři: Jacho, Moderátoři fór

Odpovědět
Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
hudasp
Droid
Příspěvky: 1728
Registrován: sob 25. zář 2010 10:55:07
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X
Twitter: HUdasp
Tablet: EEE TF101
Kontaktovat uživatele:

ROOT a záruční politika výrobců

Příspěvek od hudasp » stř 08. čer 2011 22:04:11

Mám v plánu uveřejnit článek o provedeném rootu v telefon a možnostech ztráty/ponechání záruky, což je téma, které zajímá nejednoho Androiďáka. Bohužel nejsem schopen shromáždit věrohodné informace od všech výrobců, tak se obracím na Vás. Pokud máte chuť, tak napište do topicu Vaše zkušenosti, zda-li Váš výrobce root nějak extrémně řeší v servisech, anebo pro uznání záruky stačí software telefonu přehrát do původního stavu. Předem děkuji:)




Uživatelský avatar

ramon.dexter
Moderátor
Příspěvky: 12626
Registrován: pon 04. kvě 2009 18:04:58
Reputace: 43
Typ mobilu / ROM: xiaomi mi 9/stock ROM
Tablet: huawei mediapad 8.3 - stock
Bydliště: Kozolupy

Re: ROOT a záruční politika výrobců

Příspěvek od ramon.dexter » sob 11. čer 2011 9:29:42

Moje N1 se přehřívala a restartovala, problém byl hardwarovýho rázu - přetrvával na různých ROM. Telefonu jsem samozřejmě den po zakoupení odemknul bootloader, takže jsem měl celkem strach, jestli mi opravu provedou v rámci záruky. Telefon se mi po týdnu a dnu vrátil opravený, neplatil jsem nic. Po zapnutí mě čekal opět zamčený bootloader, takže opravu provedli výměnou MB, přesně jak jsem čekal.
O odemčení bootloaderu jsem jim řekl, nebyl s tím problém.

Ale pozor, N1 možná bude v trošku jiný situaci - je to přece jenom napůl vývojářskej telefon, kde se s odemčením a blbnutím s ROMkama tak trošku počítá.

Napsal jsem na stránky htc (SEM: http://www.htc.com/www/support/nexusone/contactus.aspx), česky popsal problém. Na to mi o den později odepsal technik, taky česky, že u nás se to nedělá. Ale že mi zamluví opravu v anglii a pošle pro telefon kurýra. Domluvili jsme se kde a kdy si telefon převezme. V pondělí přijel a telefon si převzal. No a další týden v úterý mi opravenej přivezl zpátky. Neplatil jsem nic.
...jestli budete práskat práskací kuličky...to si taky zapráskám!!!
---------------------------------------------------------------------
obchoduji s chlupatou kapustou ;)

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
hudasp
Droid
Příspěvky: 1728
Registrován: sob 25. zář 2010 10:55:07
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X
Twitter: HUdasp
Tablet: EEE TF101
Kontaktovat uživatele:

Re: ROOT a záruční politika výrobců

Příspěvek od hudasp » sob 11. čer 2011 9:34:18

Servis N1 provádí VSP jako u HTC?

Uživatelský avatar

ramon.dexter
Moderátor
Příspěvky: 12626
Registrován: pon 04. kvě 2009 18:04:58
Reputace: 43
Typ mobilu / ROM: xiaomi mi 9/stock ROM
Tablet: huawei mediapad 8.3 - stock
Bydliště: Kozolupy

Re: ROOT a záruční politika výrobců

Příspěvek od ramon.dexter » sob 11. čer 2011 9:45:15

Servis N1 provádní servis HTC v Anglii. U nás na to nemá nikdo oprávnění, protože se u nás N1 oficiálně neprodávala.
...jestli budete práskat práskací kuličky...to si taky zapráskám!!!
---------------------------------------------------------------------
obchoduji s chlupatou kapustou ;)

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti