PokecReklamace

Moderátoři: Jacho, Moderátoři fór

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Rihi92
Nové Androidě
Příspěvky: 12
Registrován: sob 28. kvě 2011 18:40:44
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy SII

Reklamace

Příspěvek od Rihi92 » ned 23. říj 2011 14:05:11

U reklamace doporučuji: dobu na reklamaci si určujete sami jako reklamovatel, tzn. např. 14 dní nebo 30 dní, tj. na Vás. Po uplynutí této lhůty máte povinnost poskytnout opravci – náhradní lhůtu, tak třeba 7 dní nebo 14, jak uznáte za vhodné vy. Rozhodněte si nenechte nějakou dobu vnucovat. O době rozhoduje dle obchodního zákoníku ten kdo reklamuje, tzn. vy ! Po uplnynutí náhradní lhůty máte právo na vrácení peněz. Pro urychlení vrácení peněz, po uplynutí máte právo na proplacení i dalších výdajů. Jelikož reklamace je po uplynutí doby brána jako uznaná a máte právo i na úhradu nákladů spojených s reklamaci: tzn. doprava atd.
Ahoj, je pravda, co se píše v citaci? (jedná se o nákup na firmu)
Když jsem mobil odeslal na záruční opravu a dobu jsem neuvedl, jak bych měl postupovat, když bude reklamace trvat dlouho?
Díky za rady




Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host