PokecPeripetie pri reklamaci

Moderátoři: Jacho, Moderátoři fór

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Big.T
Stálý androiďák
Příspěvky: 67
Registrován: čtv 09. dub 2009 19:32:42
Reputace: 0

Peripetie pri reklamaci

Příspěvek od Big.T » sob 03. pro 2011 15:31:13

Poprosim o nazor k dalsimu postupu pri reklamaci. Dcera cca pul roku vlastni Samsun Galaxi Mini. Nekolik dni po koupi se ji klicema v kapse (klasika) podarilo lehonce skrabnout displej. Skrabanec je skutecne drobny, dle meho nazoru bez vlivu na funkcnost. Po cca pul roce pouzivani zacala zlobit dotikova plocha, kdy vse na dotek reaguje tak, jako by vse bylo posunuto o cca 1 cm. Takze, chce li pri vytaceni tel. cisla tapnout na dvojku, musi tapnout na jednicku atd. Telefon byl odnesen do prodejny kde jsme jej zakoupili. Po tydnu po nas prodejce pozaduje nasledujici. Dle jeho tvrzeni a tvrzeni jakehosi servisu ma skrabanec vliv na funkcnosti displeje, tudiz bezplatnou reklamaci neuznava. K tomu, aby nam telefon vratil pozaduji 600,- Kc jako polatek servisu za praci ke zjisteni zavady, nebo 1300,- Kc, kdy vymeni displej. Podle meho nazoru nemuze mit takovyto skrabanec vliv na funkcnost displeje. Kazdopadne odmita telefon vydat bez zaplaceni jedne ci druhe castky. V pondeli se blizi tricetidenni lhuta reklamace. Nejaky nazor jak postupovat?




Uživatelský avatar

kazatell
Stálý androiďák
Příspěvky: 196
Registrován: stř 02. zář 2009 20:56:57
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: htc sensation
Tablet: Asus transformer TF300TG
Bydliště: Čel. Ej.
Kontaktovat uživatele:

Re: Peripetie pri reklamaci

Příspěvek od kazatell » sob 03. pro 2011 18:28:57

tak první věc je že telefon musí vydat po třiceti dnech, pokud ne tak peníze. Pokud požadují peníze, tak to musí být předem uvedeno v reklamačním protokolu a to s výší této částky s nějakou minimální procentní odchylkou. Další věc je že kapacitní displeje často běží bez jediného zaváhání, i pokud je uplně prasklý. Takže bych to nejdříve řešil u nich s těmito a podobnými argumenty a poté bych se případně obrátil na soudního znalce. Další věc jak bych postupoval je že bych žádal o odstoupení od smlouvy z důvodu zastrašování (to jest to, že požadují peníze, jinak že telefon nedostanete). Mohu se prosím zeptat o jaký obchod se jedná? Děkuji
HTC Kaiser s nástavbou Sence z HTC Hero, HTC Desire, HTC Sensation, Asus Trensformer TF300TG
Když se na něco ptám věřte že Google sem už zkoušel... ale nepomohlo to


Autor tohoto vlákna
Big.T
Stálý androiďák
Příspěvky: 67
Registrován: čtv 09. dub 2009 19:32:42
Reputace: 0

Re: Peripetie pri reklamaci

Příspěvek od Big.T » sob 03. pro 2011 19:30:17

Jedna se o bezny elektroobchod na mensim meste. Reklamaci doposud resila dcera sama. V pondeli se tam vydam s ni a uvidme, zdali nezmeni postoj. Kazdopadne diky za reakci. Uveden argumenty rozhone pouziju. Jedna se o telefon nakupovany z letaku Planeo, tudiz predpokladam oficialni servisni sit.

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů