PokecProč jde všem jenom o vzhled telefonu?

Moderátoři: Jacho, Moderátoři fór

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
ondrej01
Stálý androiďák
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Google Nexus S i9023

Proč jde všem jenom o vzhled telefonu?

Příspěvek od ondrej01 » čtv 02. úno 2012 22:58:10

Přiznám se, ještě studuji. Dnes jsem někomu chtěl ukázat menu na mém Nexusu S, jen jsem ho vytáhl z kapsy, přišli se ještě asi dva tři podívat s komentáři "Fůůj" "Hnusnej plast" a tak podobně, potom vytáhli svoje HTCčka (Wildfire a Wildfire S) a LG nevim co a začali se s nimi vytahovat.. když jsem se snažil vysvětlit, že hardware je důležitější, s*ali mi na to a "machrovali" dál. Je fakt, že ten plast vypadá docela blbě, jenže žádnej kryt se koupit nedá (proč jen jsem se narodil v ČR? :lol: ). Já nevím, to jde dnes všem mladším jen o vzhled a na výbavu se kašle?

-Pavel-
Kyborg
Reputace: 62
Typ mobilu / ROM: Galaxy S10+ / G975FXXS9DTI8

Re: Proč jde všem jenom o vzhled telefonu?

Příspěvek od -Pavel- » čtv 02. úno 2012 23:09:08

Asi ano. Co je naleštěné v kovové barvě je prostě IN. Já to takhle neberu. Já jsem za výrobu dobrého HW, zabaleného do pěkného designu a abych se přiznal, není pro mě ošklivý telefon. V každém najdeš něco hezkého, ale střeva jsou důležitá. Nevadí mě plast, když je kvalitní, nevadí mi velikost, když je pro mé účely vyhovující. :)
Samsung Galaxy S10+ Prism Black - XEZ (G975FXXS9DTI8) Říjen - Spigen Case Liquid Air Matte Black
QuadCore i5-8300H 4.00GHz / Kingston 32GB DDR4 / GTX 1050 4GB / ADATA XPG SSD 512GB / Seagate HDD 1TB / WD HDD 750GB

czechfoto
Stálý androiďák
Typ mobilu / ROM: staricka nokia
Tablet: acer iconia a501
Rom: Moscow Desire's Andr

Příspěvek od czechfoto » čtv 02. úno 2012 23:26:55