PokecReklamace vyúčtování služeb.

Moderátoři: Jacho, Moderátoři fór

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
lachtan158
Nové Androidě
Příspěvky: 3
Registrován: úte 17. pro 2013 16:57:55
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Huawei Y300

Reklamace vyúčtování služeb.

Příspěvek od lachtan158 » úte 17. pro 2013 17:06:17

Dobrý den, potřeboval bych poradit. Před dvěmi měsíci jsem zakoupil dva totožné Huawei Y300, jeden pro mě a druhý pro manželku. Telefony užívámé +- stejně. Telefony jsou stejně nastavené. Manželce přišlo vyučtovaní cca na 300Kč, mě na 9,000,-Kč. Podotýkám, že manželka má nějaký datový tarif se 150mB. Já, protože se jedná o služ. SIM kartu mám tarif Surf a Mail. Na předchozím telefonu Nokia Express Music jsem normálně chodil na internet, občas něco stáhnul, nikdy jsem nic neplatil. Ted když jsem přehodil Sim kartu do Huawei, tak se mi rapidně zvýšil účet. Telefon jsem nijak nenastavoval. Chyba je zřejmě na mé straně, že jsem nenastavil asi telefon a jelo to přes WAP, ale kdo to mohl tušit. Dá se to nějak reklamovat? Díky za rady a zkušenosti.




Uživatelský avatar

LivArt
Terminátor
Příspěvky: 22663
Registrován: čtv 14. črc 2011 9:11:01
Reputace: 257
Typ mobilu / ROM: Samsung SM-N970F
Mobil 2 / ROM: Mi5 + SGS4 + SGS6
Twitter: https://twitter.com/CZmisak
Tablet: SGTab4
Bydliště: In the end of the infinite loop.

Re: Reklamace vyúčtování služeb.

Příspěvek od LivArt » úte 17. pro 2013 17:14:19

Co na tom chceš reklamovat?
Měl ses podívat do nastavení... BTW pokud vím, tak přes WAP některý služby nechtějí běžet, to ti nebylo divný?
lenovo - Je to ještě mnohem horší, než to vypadá.
Zpomalený nebo sekající se telefon - jak postovat
Nejobsáhlejší Doctor Who CZ & SK Fanweb | Sleduj mě na #twitteru.
Soukromé zprávy mi pište, pokud máte nějaký konkrétní dotaz na mě. Na ostatní dotazy je tu fórum.


Autor tohoto vlákna
lachtan158
Nové Androidě
Příspěvky: 3
Registrován: úte 17. pro 2013 16:57:55
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Huawei Y300

Re: Reklamace vyúčtování služeb.

Příspěvek od lachtan158 » úte 17. pro 2013 17:25:18

Nic jsem nenastavoval, prostě jsem jen přehodil SIM kartu. Na telefonu jsem normálně surfoval na opeře a doma přes Wifi jsem stáhnul nějaké hry. V nastavení je T-Mobile Internet, protokol APN IPv4. Nevyznám se v tom, manželka má uplně stejné nastavení a je vpohodě na netu. Při podrobném výpisu jsem zjistil, že to stahovalo i v noci třeba v dvě ráno.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16661
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 204
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4X global

Re: Reklamace vyúčtování služeb.

Příspěvek od ludekbrno » úte 17. pro 2013 17:42:54

Pokud tam nemáš APN WAP, ale je tam klasický APN internet, tak by to před WAP jet nemělo. Zkus se jich zeptat, za co přesně to je.

píšu z mobilu
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


sinngle
Stálý androiďák
Příspěvky: 97
Registrován: pát 09. pro 2011 15:29:16
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung S5 mini
Tablet: Nexus 7 2013

Re: Reklamace vyúčtování služeb.

Příspěvek od sinngle » úte 17. pro 2013 18:03:47

V každém případě požádej operátora o úpravu vyúčtování. Stalo se mi něco podobného vlastní vinou u O2 a snížili mi účet z 10tis. na 1500. Kamarádka zase projela u T-Mobile 5 tis. a odpustili jí to celé.



Autor tohoto vlákna
lachtan158
Nové Androidě
Příspěvky: 3
Registrován: úte 17. pro 2013 16:57:55
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Huawei Y300

Re: Reklamace vyúčtování služeb.

Příspěvek od lachtan158 » úte 17. pro 2013 18:13:17

Díky všem za rady, před Vánoceme nepříjemné zprávy, budu to určitě nějak reklamovat.

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů