PokecNákup na DX.com

Moderátoři: Jacho, Moderátoři fór

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
matestu
Nové Androidě
Příspěvky: 25
Registrován: sob 14. čer 2014 17:56:13
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: samsung galaxy s3

Nákup na DX.com

Příspěvek od matestu » ned 22. lis 2015 11:30:07

Zdravím, objednal jsem si zboží na dx.com. Moje objednávka 5 ks zboží byla rozdělena na 3 balíčky. 2 balíčky přišli po cca 3 týdnu od odeslání. Bohužel třetí balíček nepřišel a i po více jak měsíci.(A to ho dokonce odeslali před těma dvěma). Chtěl jsem kontaktovat podporu, ale zasekl jsem se u toho. Online chat byl několikrát momentálně nedostupný. Tzv. ticket mě nešel poslat. Napsalo mi to, že je číslo objednávky nesprávné. (Už když jsem zboží zkoušel sledovat, psalo to, že je číslo nesprávné). V mých objednávkách mám normálně objednávku a všechno zboží bylo poslané. Jediné co mi zbývá je zavolat. Do toho se mi ovšem moc nechce, protože moje angličtina není moc dobrá a bojím se, že jim nebudu rozumět. Nevíte prosím, jak tohle vyřešit? Nebo je normální, že by ta 3. objednávka nepřišla ještě po měsíci? Protože oni píšou, že to má přijít do 20 dní a pak jim mám napsat. Díky

Doufám, že není problém, že jsem to napsal na tohle forum :-(




Uživatelský avatar

unavix
Kyborg
Příspěvky: 8444
Registrován: stř 05. led 2011 20:56:35
Reputace: 148
Typ mobilu / ROM: OnePlus 7 Pro 12/256GB
Kontaktovat uživatele:

Re: Nákup na DX.com

Příspěvek od unavix » ned 22. lis 2015 13:26:12

Napiš mail na podporu že Ti zboží nedorazilo. Optej se jestli je sledovací číslo zásilky správné. Pokud neodpoví tak otevři spor na paypal.
Bůh odpouští, JÁ NE!

Uživatelský avatar

dufko
Droid
Příspěvky: 2932
Registrován: pát 11. lis 2011 22:24:33
Reputace: 55
Typ mobilu / ROM: xiaomi mi9
Mobil 2 / ROM: xiaomi mi note 3
Tablet: teclast t10
Bydliště: Bratislava

Re: Nákup na DX.com

Příspěvek od dufko » ned 22. lis 2015 13:29:41

Neviem aké číslo objednávky si tam písal, ale píše sa tam číslo pôvodnej objednávky.

Na čiastočne posielané zásielky sa sledovacie číslo nedáva.


Autor tohoto vlákna
matestu
Nové Androidě
Příspěvky: 25
Registrován: sob 14. čer 2014 17:56:13
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: samsung galaxy s3

Re: Nákup na DX.com

Příspěvek od matestu » ned 22. lis 2015 14:05:15

Zkusím napsat ten mail, ale nikde tam tu možnost nenabízeli. Na jaký mail mám napsat?

Samozřejmě jsem psal to první číslo. (ale vyzkoušel jsem i všechny ostatní :-) )

Uživatelský avatar

dufko
Droid
Příspěvky: 2932
Registrován: pát 11. lis 2011 22:24:33
Reputace: 55
Typ mobilu / ROM: xiaomi mi9
Mobil 2 / ROM: xiaomi mi note 3
Tablet: teclast t10
Bydliště: Bratislava

Re: Nákup na DX.com

Příspěvek od dufko » ned 22. lis 2015 16:40:11

Ja som vždy vytváral ticket



Autor tohoto vlákna
matestu
Nové Androidě
Příspěvky: 25
Registrován: sob 14. čer 2014 17:56:13
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: samsung galaxy s3

Re: Nákup na DX.com

Příspěvek od matestu » pon 23. lis 2015 21:25:01

Jenže já se do ticketu nedostanu, protože mě to nevezme to číslo objednávky. Můžu jim napsat normálně na sales@dealextreme.com?


roy100
Droid
Příspěvky: 1580
Registrován: sob 12. lis 2011 18:10:02
Reputace: 64
Typ mobilu / ROM: Redmi 4X
Mobil 2 / ROM: Ulefone Paris

Re: Nákup na DX.com

Příspěvek od roy100 » úte 24. lis 2015 0:05:06

Můžeš.


Autor tohoto vlákna
matestu
Nové Androidě
Příspěvky: 25
Registrován: sob 14. čer 2014 17:56:13
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: samsung galaxy s3

Re: Nákup na DX.com

Příspěvek od matestu » úte 24. lis 2015 20:50:05

Už jsem chtěl dnes psát email, ale zázrakem balíček přišel. Nedošel ale z Holandska, jako ty první dva, ale z Číny. Takže se to asi někde zdrželo. Všechno v pořádku, paráda. Díky všem za rady.

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti