V kontaktech na Gmailu mám všechny své zákazníky (vždy jméno, adresa, telefonní číslo, mail, případně další informace) a potřebuju z nich vytvářet nové události (tedy např. tak, že si při vytváření události zvolím kontakt a tím se mi do názvu události vyplní jméno zákazníka + do dalších informací adresa, případně telefon a mail - já už pak jen doplním datum, čas a případně upozornění). Na Androidu s tím nemám problém. Umí to aCalendar+ a mám dojem, že to umí i BusinessCalendar. Ovšem problém mám na PC s Win. Ve webových rozhraních google kontaktů ani google kalendáře jsem nic takového nenašel a aplikaci třetí strany, která by toto uměla, také ne. Je mi jedno, jakým způsobem by se taková událost vytvářela, důležité je, aby vůbec vytvořit šla, aniž bych všechny informace z kontaktu musel ručně kopírovat do události.
Samozřejmě hlavní podmínkou je, že to musí pracovat s Google kontakty a s Google kalendářem.
Díky za návrhy a nápady
