PokecNavigace Dynavix a záporná zkušenost !

Moderátoři: Jacho, Moderátoři fór

Zamčeno
Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
-Pavel-
Kyborg
Příspěvky: 4502
Registrován: pon 31. kvě 2010 19:08:18
Reputace: 62
Typ mobilu / ROM: Galaxy S10+ / G975FXXS9DTI8

Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od -Pavel- » úte 12. říj 2010 11:59:57

Společnost Dynavix pracuje na verzi Dynavix 9 pro Android, tak si přečtěte mou zkušenost s touto společností.

Dobrý den.

Před několika měsíci jsem zakoupil navigaci Dynavix 8 pro svůj telefon Samsung Omnia II se systémem Windows Mobile a měl jsem z této navigace velikou radost, ale ..... podařilo se mi se neztotožnit se s telefonem Omnia II, tak jsem se rozhodl telefon prodat. Našel jsem kupce a telefon prodal, ale bohužel už bez navigace Dynavix 8. Kupec už neměl peníze. Kontaktoval jsem support Dynavix a pokusil se vysvětlit svou situaci, kde mi nebyli argumenty ze začátku nic platné. Napsal jsem několik mailů a ledy se hnuly. Bylo mi ze začátku zděleno, že peníze vrátit nejdou, že už byla navigace z aktivována, což jsem pochopil. Chtěl jsem navigaci, ne peníze. Po několik telefonátech ze strany Dynavixu, mě bylo řečeno, že se našla možnost. Přešel jsem na telefon s Androidem, tak mi bylo řečeno, že Dynavix pracuje na navigaci pro systém Android a že mi tedy, když vydržím dva měsíce, převedou mou licenci z Windows Mobile na Android a to zcela zdarma. To mě utěšilo a já se s tím spokojil. Dostal jsem i písemné ujištění mailem, že to tak bude. Ujistila mě pracovnice technického oddělení, kde pracovala v té době, bohužel nemám už důkaz, ale koho by to napadlo, ho schánět.

Tak a co se nestalo. Zakoupil jsem před pár dny telefon HTC HD2, kde je opět operační systém Windows Mobile a já se těšil na bezplatný převod navigace z mého minulého telefonu na můj současný. Nastal problém. Kontaktoval jsem support Dynavix a vysvětlil svou situaci a tady jsem tvrdě narazil. Bylo mi po dvou měsících zděleno, že tato možnost není !! Měl jsem příslib. Zeptal jsem se na to proč a bylo mi zděleno, že musím dodat důkaz ze servisu, že telefon je zcela nefunkční a nebo od policie potvrzení, že mi byl ukraden. Já ho prodal, jak mám dosáhnout na takové potvrzení. Nikoho to nezajímalo. Vzala si mě v pátek 8.10.2010 paní Ing. Markéta Kubečková, která mi přislíbila, že uvidí co v této věci dá dělat a ujistila mě, že mi během pondělka zavolá a řekne mi stanovisko. Nestalo se tak, napsal jsem i mail, bez odpovědi. Musel jsem tedy utrácet znovu své peníze a v úterý kontaktovat telefonicky opět podporu Dynavix. A to jsem narazil naposled. Bylo mi zděleno, že v této věci nejde nic udělat a že mi licenci nepřevedou. Argumentoval jsem tím příslibem a bylo mi řečeno, že se vyměnilo dost lidí při stěhování firmy a že u nich pracovnice, která mi dal příslib už nepracuje. Říkal jsem, že mi do toho nic není a že jsem zákazník, který zaplatil a chci jen na oplátku službu, kterou mi slibili, ale nebylo to nic platné. Na otázku co mohu dělat z navigací, kterou mám na DVD od začátku nákupu, ptal jsem se, mám ji vyhodit. Odpověď byla zdrcující. Odpověď zněla, ano, de-fakto můžete tu navigaci vyhodit. To je konec a to jsme češi.

Toto je má zkušenost zákazníka ze společností Dynavix a rozhodně jsem na tuto firmu zanevřel.

Pavel.


Samsung Galaxy S10+ Prism Black - XEZ (G975FXXS9DTI8) Říjen - Spigen Case Liquid Air Matte Black
QuadCore i5-8300H 4.00GHz / Kingston 32GB DDR4 / GTX 1050 4GB / ADATA XPG SSD 512GB / Seagate HDD 1TB / WD HDD 750GB


Uživatelský avatar

Moral3z
Stálý androiďák
Příspěvky: 182
Registrován: pon 07. čer 2010 12:16:41
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S6 edge
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od Moral3z » úte 12. říj 2010 12:26:45

Je to fakt hnus, jak jsou všichni za penězma.... Co by jim to udělalo....ale to by musela bejt snaha no....
Samsung Galaxy S6 edge 32gb
Historie: od G1 přes všechny galaxy S

Uživatelský avatar

kamelot
Androiďák!
Příspěvky: 351
Registrován: pon 12. črc 2010 13:26:17
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Motorola Moto G 2014
Mobil 2 / ROM: HTC Desire
Bydliště: Košice, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od kamelot » úte 12. říj 2010 12:28:54

oni po tomto prístupe, ešte čakajú, že si kúpiš od nich ďalšiu licenciu?

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
-Pavel-
Kyborg
Příspěvky: 4502
Registrován: pon 31. kvě 2010 19:08:18
Reputace: 62
Typ mobilu / ROM: Galaxy S10+ / G975FXXS9DTI8

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od -Pavel- » úte 12. říj 2010 12:34:45

Dynavix pro mě skončil. Není to vůbec špatná navigace, ale zkoušel jsem pouze Dynavix 8, k verzi 9 jsem se už nedostal. Mě hrozně mrzí ten přístup k lidem. Vždyť není problém zablokovat současnou registraci a pustit to na jiný telefon, tak by to i šlo, ale musím předložit doklady o ukradení, nebo o zničení. To, že jsem ho prodal, nikoho nezajímá.
Samsung Galaxy S10+ Prism Black - XEZ (G975FXXS9DTI8) Říjen - Spigen Case Liquid Air Matte Black
QuadCore i5-8300H 4.00GHz / Kingston 32GB DDR4 / GTX 1050 4GB / ADATA XPG SSD 512GB / Seagate HDD 1TB / WD HDD 750GB

Uživatelský avatar

bassaq
Androiďák!
Příspěvky: 555
Registrován: pon 23. úno 2009 22:27:27
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Note 8
Tablet: Ipad mini 4
Bydliště: Kutna Hora

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od bassaq » úte 12. říj 2010 12:42:12

a co na celou vec ceska obchodni inspekce pripadne spolecnost na ochranu zakazniku (ci jak se to menuje)... pokud jsi za sluzbu zaplatil a mas o tom doklad nesmi ti branit v uzivani produktu ;)


Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
-Pavel-
Kyborg
Příspěvky: 4502
Registrován: pon 31. kvě 2010 19:08:18
Reputace: 62
Typ mobilu / ROM: Galaxy S10+ / G975FXXS9DTI8

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od -Pavel- » úte 12. říj 2010 13:07:09

Takovu cestu jsem nezkusil. Ono jde spíše o komunikaci. Kupte si navigaci, ale víc po nás nechtějte, alespoň tak mi to teď připadá. Navigace stála 1990Kč a teď mi leží nefunkční ve skříni na jimi dodaným DVD. Já myslel, že budou radi, že budu prezentovat jejich značku tím, že jí budu používat. Nestalo se tak a dost mě to mrzí.

Edit: podobně jsem to měl u zakoupné verze Sygic, která je vázana na kartu na kterou poprvé nakopíruješ. Já měnil 8GB za 16GB a šlo to. Zrušili mi registraci a já mohl znovu registrovat navigaci, už na jinou kartu a byla to otázka 2 hodin.
Samsung Galaxy S10+ Prism Black - XEZ (G975FXXS9DTI8) Říjen - Spigen Case Liquid Air Matte Black
QuadCore i5-8300H 4.00GHz / Kingston 32GB DDR4 / GTX 1050 4GB / ADATA XPG SSD 512GB / Seagate HDD 1TB / WD HDD 750GB

Uživatelský avatar

bassaq
Androiďák!
Příspěvky: 555
Registrován: pon 23. úno 2009 22:27:27
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Note 8
Tablet: Ipad mini 4
Bydliště: Kutna Hora

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od bassaq » úte 12. říj 2010 13:46:23

mno za zkousku nic nedas --> http://www.spotrebitele.info/
nebo ta www.coi.cz ;) (maji tam i e-podatelnu).... osobne bych to hodil na obe :)


wasabi
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: stř 13. říj 2010 19:04:38
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Apple iPhone

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od wasabi » stř 13. říj 2010 19:46:21

no byl vam prece prislibem prevod licence z windows mobile na android a ted mate druhe zarizeni win mobile tak nechapu v cem je problem. nikdo u nich prece snad nemuze vedet jestli na vasem starem tel nekdo navigaci nepouziva? koupil jste prece jednu vec a s tou jste byl spokojen a ted chtete druhou zdarma? by me zajimalo ktera firma vam jen tak prevede licenci... a poznamka to jsme cesi byla trefna kazdej by chtel vsechno zadarmo
Naposledy upravil(a) wasabi dne stř 13. říj 2010 19:48:38, celkem upraveno 1 x.


Markéta
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: stř 13. říj 2010 19:43:55
Reputace: 0

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od Markéta » stř 13. říj 2010 19:48:32

Dobrý den, jmenuji se Markéta Kubečková (ano, ta, o které píše pan Baudiš ve svém příspěvku) a ráda bych se vyjádřila k jeho článku „Navigace Dynavix a záporná zkušenost“. Myslím si, že je dobré znát i druhý úhel pohledu, názor ať si udělá již každý sám. Nikomu zde nechci nic nutit nebo podsouvat, pouze uvedu některá fakta… V pátek 8. října mi kolega přepojil pana Baudiše s tím, že chce mluvit pouze se mnou, že prý již dřív se mnou jednal a že jistě budu hned vědět, o koho se jedná. Po představení a mém ujištění, že opravdu nevím, s kým mám tu čest, mě pan Baudiš cca 10 minut ujišťoval - jsem to prý stoprocentně já, s kým dříve jednal. Budiž, člověk zapomíná, může se to stát. Ujišťoval mě tedy cca dalších 5 minut. Po mém dotazu, kdy jsme spolu tedy jednali, mi řekl, že je to 3 měsíce. Tak to je dost dlouhá doba na to, abych jeho jméno opravdu zapomněla. Problém je v tom, že já jsem ve firmě pouhopouhý měsíc… Tudíž ani kdybych chtěla, s panem Baudišem jsem o jeho problému opravdu hovořit nemohla. Když jsem ho na tuto skutečnost upozornila, přijal to se slovy, že nevadí, ale že pouze já můžu zachránit jeho život. V cca dalších patnácti minutách mi shrnul celý jeho „příběh“. Argumentoval slovy, že příslib Dynavixu má podložený maily od bývalé pracovnice Dynavixu. Poprosila jsem ho tedy, protože o tom opravdu nic nevím, o její jméno a zda by mi zmíněné maily mohl přeposlat, abych si je přečetla a případně to mohla řešit. Jenže ouvej. Najednou maily nebyly, prý je omylem smazal a na jméno si nemůže vzpomenout.
Abych byla dostatečně objektivní, snažila jsem se mailů dopátrat. Dva maily se mi od pana Baudiše podařilo přece jen dohledat a to ty, které poslal na adresu supportu, jenž zní, cituji:“Dobrý den. Problém nemám žádný, ale musím Vám napsat jak moc jsem spokojený. Vlastním 3 navigace, ale Dynavix 8 dalece přesahuje jejich možnosti. Je naprosto parádně designově zládnut a grafika map je jedinečná. Jsem moc spokojený. S pozdravem Baudiš P.“ a druhý(v jehož historii stálo:“Dobý den, kdy spustíte upgrade na verzi Dynavix 9, přes Managera? Díky s pozdravem Baudiš P.“, Support na to odpověděl“Dobrý den, upgrade by měl být k dispozici do 24 hodin“, načež p. Baudiš odpověděl:“Dobrý den, 24 hodin uplynulo a upgrade nikde Můj život ztrácí smysl. Prosím, že dnes už bude Dynavix 9 k dispozici. Lepší navigaci nemám a nemohu se dočkat, tak se omlouvám za urgování mé otázky.:) S pozdravem Baudiš P.“ Toť vše.
Netvrdím, že mu bývalá zaměstnankyně něco neslíbila a ani netvrdím, že opravdu tyto maily neexistovaly – bohužel já je k dispozici nemám a obávám se, že nikdy již mít nebudu. Vemme to však i z druhé strany – jak by vše vypadalo, kdyby každý zákazník, který údajně „prodal telefon“, žádal zdarma novou verzi softwaru…
Další věc mě poněkud zaráží – v pondělí, když pan Baudiš volal mé kolegyni se slovy, že pokud mu ihned nevyhovíme, že vše zveřejní na různých serverech, zdůraznil, že je důchodce, s kterými se takhle nejedná. Při pohledu na fotku zde v jeho profilu (pravda, není tam toho příliš vidět) a s třemi navigacemi doma mi opravdu jako klasický důchodce nepřipadá.
Mimo to, s kolegyní jednal velice nevybíravě, ale to nemůžu žádným způsobem doložit, proto by to bylo jen tvrzení proti tvrzení. Na jeho obhajobu však musím říci, že se mnou jednal velice slušně a mile. Každopádně mě velice celá tato věc mrzí, obzvláště, když jí musíme řešit takovýmto způsobem. Děkuji Vám, že jste si přečetli i můj pohled, ať už Váš závěr, který z tohoto vyvodíte, bude jakýkoliv. A ikdyž bude třeba negativní, můj život rozhodně neztrácí smysl Díky, přeji hezký večer!

Uživatelský avatar

Aramon
Stálý androiďák
Příspěvky: 108
Registrován: úte 31. bře 2009 19:05:46
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Lenovo A536
Rom: Mystic OS v7
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od Aramon » stř 13. říj 2010 21:31:44

Dovolim si uplne jiny, treti pohled, ktery bude samozrejme flame, ale je to prvni, co me pri cteni tohoto prispevku napadlo...Budu rad, kdyz muj pohled nebude nikdo komentovat.

Vystupujete zde jako zamestnanec firmy Dynavix. Urcite mate pisemne svoleni onoho pana, ze uvedene citace z emailove komunikace smite zverejnit, ze ano? Urcite dodrzujete zakony,jako kazda jina firma, ktera naklada s osobnimi udaji, ze ano?

Znova rikam, je to OT, ale protoze tohle forum se snazi drzet jistou dekoru, melo by se ohlizet i na toto.

Podotykam, ze vubec netusim, o jaky spor zde jde, ani to nehodlam zjistovat, ale jako clovek, ktery s podobnymi udaji pracuji a jinym klientum v oboru internetu radim, jak se maji zachovat, aby vse bylo podle "pravidel", jsem si tuto poznamku neodpustil...Admini jiste prominou a pochopi...
Prodávám hasičáky, provozuju MetalSvět.cz.

Uživatelský avatar

Kubkolienka
Robot
Příspěvky: 780
Registrován: ned 28. úno 2010 11:39:40
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Mi Mix 2S
Bydliště: BA

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od Kubkolienka » stř 13. říj 2010 21:34:06

to sa nam tu z toho klube drama :-D.
No ale ja stale nerozumiem kde je problem teda, nechce sa mi verit ze je nemozne nejakym sposobom previest licenciu.
Ved on nechce nic zadarmo len dostat to za co si zaplatil.
Samsung i5700 Spica - Spicanogen + Yonip - O2 SK
HTC Evo 3D - kaput. 3 krat sa mi meniť display nechcelo
Honor 7 - stock
Xiaomi Mi Mix 2s

Uživatelský avatar

Aramon
Stálý androiďák
Příspěvky: 108
Registrován: úte 31. bře 2009 19:05:46
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Lenovo A536
Rom: Mystic OS v7
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od Aramon » stř 13. říj 2010 21:52:53

Svůj předchozí příspěvek jsem si psal z mobilu, na kterém jsem měl jen předchozí příspěvek nade mnou... Dal jsem si teda nyní práci a přečetl i to, co napsal JackalJackal.

Nyní se nebudu zastávat žádné strany, přesto se mi tak trošičku chce zvracet z toho, jak tu jeden napíše, jak nepochodil, a ostatní hned zatracují danou firmu.

Z vás brečících, kolik z vás má na svém PC Microsoft Windows??? Tipnu dle statistik, že minimálně 70%. A předpokládám, že všichni jste si přečetli podmínky, které jste potvrdili při instalaci, že? Takže víte, že licence se vztahuje na počítač, na ten daný počítač (samozřejmě mám na mysli tu nejběžnější verzi Win a to OEM, krabicovka je něco jiného, tak mně nekamenujte). Pokud si tedy někdo koupí Dynavix, měl by si přečíst licenci. Schválně, vy, co ji máte legálně, nekradenou, přečtěte si ji! Copak je tam napsáno???

Ještě pořád si někdo myslí, že postup firmy je špatný??? Lidi! Myslete! Čtěte! Je to jako u každé smlouvy, kterou podepisujete! Vždy se někde něco skrývá, co má být vašemu zraku ukryto!

Takže pan Brečící by se měl omluvit. A pokusit se o novou komunikaci, bez ohledu na to, kolik ho ta komunikace již stála, protože za ni platil zbytečně, když nečte licenční podmínky. Pokud by se mu firma rozhodla vyhovět, je to jen a jen její dobré gesto, které ale podle licenčních podmínek udělat nemusí. Samozřejmě pan Brečící firmě naskenuje doklad o koupi a podobné serepetičky, to je ten základ pro vstřícné jednání...Jinak by s eopravdu mohl ozvat jakýkoliv Hejhula a chtít po někom něco, protože to pprý u nich koupil...

Asi zajdu do Škodovky, že ráno jsem se vzbudil a moje nové auto před barákem nestálo, tak ať mi urychleně dají nové, protože jinak je pomluvím...

Pane JackalJackal, chce se mi z vás zvracet, opravdu neuvěřitelně zvracet...

Jen jsem se vyjádřil jako ostatní. Nepřikláním se na žádnou stranu.
Prodávám hasičáky, provozuju MetalSvět.cz.

Uživatelský avatar

Case
Kyborg
Příspěvky: 4103
Registrován: pát 31. črc 2009 20:46:42
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Vodafone 845 - ZTE Blade - Samsung Galaxy S
Bydliště: Edge of the world
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od Case » stř 13. říj 2010 22:00:42

Velmi nestranný komentář, wtz ;)

Uživatelský avatar

Aramon
Stálý androiďák
Příspěvky: 108
Registrován: úte 31. bře 2009 19:05:46
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Lenovo A536
Rom: Mystic OS v7
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od Aramon » stř 13. říj 2010 22:03:56

Já vím, že se může zdát, že jsem na straně Dynavixu, ale opravdu nejsem...Na jednu stranu chápu, že se pán ročiluje, na druhou stranu kolik lidí už naletělo na to, že si nepřečetlo smlouvu/licenci? Na tohle chci poukázat...Osobně: Dynavix jsem měl na zkoušku...Po třech hodinách navigování jsem se vrátil k Sygicu, protože...No protože mi prostě nevyhovovalo jezdit po okrskách vedle dálnice :-D Abych byl slušný...
Prodávám hasičáky, provozuju MetalSvět.cz.

Uživatelský avatar

radegast
Moderátor
Příspěvky: 3750
Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
Reputace: 26
Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
Mobil 2 / ROM: 8.0.0
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od radegast » čtv 14. říj 2010 5:28:02

JackalJackal píše:Vždyť není problém zablokovat současnou registraci a pustit to na jiný telefon, tak by to i šlo, ale musím předložit doklady o ukradení, nebo o zničení. To, že jsem ho prodal, nikoho nezajímá.
Jen přemýšlím, jak chceš zajistit, že to s tou zablokovanou registraci nebudeš používat dál.
Nejde vůbec o tento konkrétní případ. Ale všeobecně.
Prostě:
- koupím navigaci, zaregistruju na telefon/kartu, aktivuju mapy a používám.
- registraci zablokuji, přeregistruji na jiný telefon/kartu a vesele používám na jiném mobilu/kartě a současně i na tom prvním.
Pokud se registrace nebude ověřovat on-line, takhle to jde, když to přeženu, provádět do alelůja.

Takže když se na to zcela nezaujatě podívám, tak klidně proti sobě můžou stát zákazník, který chce hrát fér a na druhé firma, která má v tomto směru fatální zkušenosti.
Nexus 5X
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI

Uživatelský avatar

slay
Androiďák!
Příspěvky: 392
Registrován: stř 04. srp 2010 18:00:12
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S9+
Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1 N8010

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od slay » čtv 14. říj 2010 7:23:37

Já myslím, že Aramon to vystihl úplně přesně.
Samsung Galaxy S9+

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
-Pavel-
Kyborg
Příspěvky: 4502
Registrován: pon 31. kvě 2010 19:08:18
Reputace: 62
Typ mobilu / ROM: Galaxy S10+ / G975FXXS9DTI8

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od -Pavel- » čtv 14. říj 2010 7:51:24

Markéta Kubečková: píšete lži. Když jsme spolu mluvili, neřekl jsem, že jste to Vy, ale že se jedná možná o Vás, po vysvětlení, že tam děláte 1 měsíc, jsme se jasně dohodli, že to byla pracovnice, která u Vás nepracuje. Zase lžete !! Mluvil jsem pouze s Vámi a s pracovníkem supportu, proto nepište a prosím nelžete, že jsem byl nevybíravý na Vaší spolupracovnici. Zase produkujete lži. Jste firma, která poskytuje produkt, já ho zakoupil a chtěl po Vás službu, kterou jste odmítli, a já napsal pouze svou zkušenost, kterou jste mi poskytli. Myslím, že obhajoba na Vaší straně je naprosto zbytečná !! Proč mi prostě tu licenci z WM na WM nepřevedete ? Dělá to každá solidni navigační firma. Problém vzniká, když je to z jiného systému na jiný, ale v tomto případě, to tak není. Ten problém je na Vaší straně, mě je jedno, kdo mi dal příslib, byl to jeden z Vašich pracovníků a tedy je problém opět na Vaší straně.

Aramon: chce se mi zvracet s tebe. Já nezatracuji firmu, já napsal špatnou zkušenost, kterou jsem dostal, nic víc, nic míň. Ono nestojíš na straně zákazníka a to je ten problém. Podle mého jsi jeden ze supportu Dynavixe i když píšeš, že se stavíš do nestraného soudce.

radegast: chtěl jsem ten telefon, na kterým je navigace registrována, dát na blacklist, abych mohl používat licenci jen já, nebylo to vyslyšeno.

Markéta Kubečková: obracíte problém na mě, ale já nejsem ten problém, já zakoupil a nechci nic zadarmo, jen převést licenci. Ten problém, je pořád na Vaší straně. Jinak chápu, že se bráníte, po Vašem zaseknutí, Vám nic jiného nezbývá, ale prosím - nelžete !!

EDIT:
Volal jsem opět na support, kdy mi bylo přislíbeno další jednání. Jestli se ledy hnou, budu první, který to tu stáhne a omluví se a budu nadále chválit navigaci Dynavix, jako jsem to dělal do poslední zkušenosti. Držte mi palce.
Naposledy upravil(a) radegast dne čtv 14. říj 2010 8:29:59, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Sloučeny dva po sobě v krátké době napsané příspěvky jednoho autora.
Samsung Galaxy S10+ Prism Black - XEZ (G975FXXS9DTI8) Říjen - Spigen Case Liquid Air Matte Black
QuadCore i5-8300H 4.00GHz / Kingston 32GB DDR4 / GTX 1050 4GB / ADATA XPG SSD 512GB / Seagate HDD 1TB / WD HDD 750GB


Saim
Nové Androidě
Příspěvky: 38
Registrován: pát 12. bře 2010 21:56:52
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Motorola Razr XT910

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od Saim » čtv 14. říj 2010 8:29:58

Aramon: Tvoj nazor je fakt nezaujaty:)).Osobne nic v zlom ale pleties jablka s hruskamy.A na zaklade tvojej chybnej predstavy nas presviedcas o svojej pravde.

Uživatelský avatar

radegast
Moderátor
Příspěvky: 3750
Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
Reputace: 26
Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
Mobil 2 / ROM: 8.0.0
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od radegast » čtv 14. říj 2010 8:37:57

JackalJackal píše:radegast: chtěl jsem ten telefon, na kterým je navigace registrována, dát na blacklist, abych mohl používat licenci jen já, nebylo to vyslyšeno.
Jo jasně, ale vem to z pohledu druhé strany.
Oní mají kde záruku, že to na tom telefonu není odinstalované, že to tam vesele neběží dál?

Nechci to vztahovat na tento konkrétní případ. Toto mi tu je fuk.
Jde mi o obecnou úvahu nad jakoukoliv, byť on-line, registraci čehokoliv, která už není později ověřovaná on-line.
Nexus 5X
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI

Uživatelský avatar

jtoxx
Droid
Příspěvky: 2008
Registrován: čtv 03. zář 2009 9:41:51
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Note 3
Twitter: Jiratoxx
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od jtoxx » čtv 14. říj 2010 8:38:23

Muj nazor je takovy ze by ti to meli v poradku a bez jakychkoliv problemu prevest na novy telefon. Od toho tam ten support je, aby resil problemy tohoto typu. Misto toho firma vynaklada daleko vetsi usili na komunikaci se zakaznikem a na vymluvy typu ze nelze prevest licenci. Kdyz se chce tak jde temer vse. Nejde tu ani tak o nejakou smluvni licenci jako spis o chut a pristup firmy. Kazda solidni firma by mela mit zajem aby byl zakaznik spokojen. Firma ma prostredky na to aby si overila zda je navigace pouzivana legalne pouze na jednom pristroji. Tak proc toho nevyuzije?

­
Follow me on - twitter

Uživatelský avatar

radegast
Moderátor
Příspěvky: 3750
Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
Reputace: 26
Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
Mobil 2 / ROM: 8.0.0
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od radegast » čtv 14. říj 2010 8:49:43

jtoxx píše:Firma ma prostredky na to aby si overila zda je aplikace pouzivana legalne pouze na jednom pristroji. Tak proc toho nevyuzije?
Jaké? Když se program nepřipojuje na net?
Opravdu mně zajímá pouze technická stránka věci. Proto jsem upravil text a vyměnil jedno slovo aby byl dotaz ještě obecnější.
Nexus 5X
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI

Uživatelský avatar

jtoxx
Droid
Příspěvky: 2008
Registrován: čtv 03. zář 2009 9:41:51
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Note 3
Twitter: Jiratoxx
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od jtoxx » čtv 14. říj 2010 9:03:43

Hele a co kdyz ti ukradnou mobil, dolozis zapis o ld policajtu. Tak jak to probiha v tomhle pripade? To Dynavix necha licenci bezet? On by v poradku dostal licenci novou a vsichni by byli spokojeni. Proc po nem nezadaji alespon dobropis ze licenci nikdo dalsi nevyuziva. V tomhle pripade bych byl pekne na mizine. Jelikoz co pul roku to novy mobil. V tomhle pripade bych si v zivote nekoupil zadnou navigaci protoze by mi odmitli prenest licenci a kazdy pulrok si kupovat novou by moje penezenka neunesla. Meli by na zaklade dopropisu umoznit prenest licenci z jednoho mobilu na druhy. Uz jen kvuli spokojenosti zakaznika. Tak to vidim ja.

­
Follow me on - twitter

Uživatelský avatar

bassaq
Androiďák!
Příspěvky: 555
Registrován: pon 23. úno 2009 22:27:27
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Note 8
Tablet: Ipad mini 4
Bydliště: Kutna Hora

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od bassaq » čtv 14. říj 2010 10:20:53

aramon zde zminil jednu podstatnou vec s kterou souhlasim, pokud totiz navigace byla zakoupena a licencovana stylem jedno zarizeni a v podminkach je dano ze je neprenosna, nema smysl cokoliv dal vymyslet, pokud to tak ovsem neni, neresil bych to timto stylem, ale podle etickeho a moralniho kodexu slusneho cloveka, vse dolozit klidne vcetne cestneho prohlaseni jak se veci maji ohledne stareho zarizeni a vyckat jak se firma zachova, pokud odmitnou je treba se s tim smirit a nesirit flame ;)

Uživatelský avatar

jtoxx
Droid
Příspěvky: 2008
Registrován: čtv 03. zář 2009 9:41:51
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Note 3
Twitter: Jiratoxx
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od jtoxx » čtv 14. říj 2010 10:24:19

Souhlas.

­
Follow me on - twitter

Uživatelský avatar

radegast
Moderátor
Příspěvky: 3750
Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
Reputace: 26
Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
Mobil 2 / ROM: 8.0.0
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od radegast » čtv 14. říj 2010 10:26:47

@jtoxx

jj, tomu rozumím.
Mně jen zajímala technická stránka věty: "Firma ma prostredky na to aby si overila zda je aplikace pouzivana legalne pouze na jednom pristroji".
Mám zkušenost třeba ze Sygicem.
Pokud ho jednou aktivuju ke kartě a pokud nijak nepřijdu o soubor license.txt a neumře karta, tak to na ní může běžet do nekonečna a to může Sygic resetovat licence kolik chce.
Tady je jedno jestli je to Sygic nebo kdokoliv jiný a jestli je to na kartu nebo na cokoliv jiného. Jen jsem uvedl příklad se kterým mám osobní zkušenost a vím jak to funguje.

Nicméně je fakt, že v takových případech je důležitá vzájemná důvěra a když zákazník nějakým způsobem prohlásí (prodejce určí jak), že na předchozím zařízení sw nepoužívá, měla by firma v rámci péče o zákazníka mu v tomto vyhovět.
Ono, kdybych takovou změnu prováděl třikrát do týdne asi by to nebylo normální a nedivil bych se, že mi není vyhověno.
bassaq píše:...pokud odmitnou je treba se s tim smirit a nesirit flame ;)
Jak píšu výše. Slušná firma neodmítne. Jedna převedená licence je nezabije, notabene už jen protože si zákazník dříve či později přijde ke mně koupit aktualizaci, neboť jak víme, aktualizace map bývá ve většině případů zpoplatněná = kupte si novou. Spokojený zákazník koupí, nespokojený ne.
Nexus 5X
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
-Pavel-
Kyborg
Příspěvky: 4502
Registrován: pon 31. kvě 2010 19:08:18
Reputace: 62
Typ mobilu / ROM: Galaxy S10+ / G975FXXS9DTI8

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od -Pavel- » čtv 14. říj 2010 10:39:33

Pro ty, co mě nesnáší, že jsem podal informaci se kterou jsem se setkal, ač mě to moc mrzí - kolik jste zakoupili a zaplatili navigací a softwaru, že Vám nevadí vyhodit dva tisíce korun, když ta možnost převedu existuje ?
Samsung Galaxy S10+ Prism Black - XEZ (G975FXXS9DTI8) Říjen - Spigen Case Liquid Air Matte Black
QuadCore i5-8300H 4.00GHz / Kingston 32GB DDR4 / GTX 1050 4GB / ADATA XPG SSD 512GB / Seagate HDD 1TB / WD HDD 750GB

Uživatelský avatar

cryingfreeman
Droid
Příspěvky: 3068
Registrován: úte 10. úno 2009 23:31:13
Reputace: 1

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od cryingfreeman » čtv 14. říj 2010 11:09:37

dnes je na mobilmanii o 14diskusia z predsedom firmy, môžte pokračovať tam 8-)

http://www.mobilmania.cz/default.aspx?d ... 07&dthanks
Samsung GALAXY prvý na Slovensku , 8G internal memory, 16 gb micro SDHC card, t-mobile web´n walk 3 giga

Samsung Galaxy Tab 8.9 P7300 32 GB 3G

twitter: @cryingfreeeman

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
-Pavel-
Kyborg
Příspěvky: 4502
Registrován: pon 31. kvě 2010 19:08:18
Reputace: 62
Typ mobilu / ROM: Galaxy S10+ / G975FXXS9DTI8

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od -Pavel- » čtv 14. říj 2010 11:26:16

Děkuji, požádal jsem ho o vyjádření a pomoc v mé zaležitosti. Myslím, že to tady můžete zamknout, ať to nepřeroste někam, kam nechceme. Děkuji.
Samsung Galaxy S10+ Prism Black - XEZ (G975FXXS9DTI8) Říjen - Spigen Case Liquid Air Matte Black
QuadCore i5-8300H 4.00GHz / Kingston 32GB DDR4 / GTX 1050 4GB / ADATA XPG SSD 512GB / Seagate HDD 1TB / WD HDD 750GB

Uživatelský avatar

radegast
Moderátor
Příspěvky: 3750
Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
Reputace: 26
Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
Mobil 2 / ROM: 8.0.0
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Re: Navigace Dynavix a záporná zkušenost !

Příspěvek od radegast » čtv 14. říj 2010 11:36:14

A tak se stalo.
Nexus 5X
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI

Zamčeno

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti