Pokecreklamace Setos

Moderátoři: Jacho, Moderátoři fór

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
marty35
Stálý androiďák
Příspěvky: 186
Registrován: úte 13. dub 2010 17:56:57

reklamace Setos

Příspěvek od marty35 » stř 08. pro 2010 14:47:31

Zdravím všechny, rád bych se podělil (postěžoval) o svou zkušenost s prodejnou Setos což je oficiální distributor Sonyericsson.
V červnu jsem si u nich koupil SE X10 mini pro jeden z prvních kusů které se u nás začali prodávat.Cca po měsíci se mi začala zasekávat klávesnice tak jsem ho zanesl do Brněnské pobočky na reklamaci.Po měsíci mi poštou přišel zpět opravený , ale bohužel klávesnice sice šla zavřít ale technik zřejmě otočil podsvětlovací diody a tak na krajích svítila jako blázen ale uprostřed nic.Druhý den jsem ho odnesl zpět a po dalším měsíci mi opět přišel poštou domů,klávesnice sice svítila jak má , ale mezi horním a spodním dílem byla díra cca 3 milimetry a nešel oddělat zadní kryt.Zase jsem ho hned odnesl na pobočku poměrně rozčílen a žádal jsem o vrácení peněz.Bylo mi řečeno že se jedná o 3 různé závady ,což měli asi pravdu a tel. poslali zase na reklamaci.Po dalším měsíci jsem telefon poštou dostal opravený a vypadalo to že je vše v pořádku nicméně po 14-ti dnech se začala zasekávat klávesnice ;) Zase jsem ho odnesl na reklamaci s tím že jsem tam už naposledy a zdůraznoval jsem ze chci vrátit peníze.Telefon poslali na reklamaci a co se nestalo......po měsíci mi přišel domů opravený telefon.Když jsem tam volal řekli mi že 4 razítka na záručním listě neznamenají 4 opravy a že si musejí vyžádat opravenky ze servisu a tak podobně.Nakonec jsem jel zase na pobočku dal jim telefon at ho poslou do Prahy kde se prý na to podívají.Mezitím mě ještě úžasný pracovník v Brně přesvědčoval že musí být buď 3 stejné poruchy nebo 4 různé a pokud byl 2 a 2 stejné tak to není na vrácení.

Omlouvám se za tak dlouhý příspěvek ale musel jsem se někde vykecat a třeba to někomu pomůže při rozhodování kde nekupovat telefon.
Samsung Galaxy Spica i5700,archos 5 IT.xperia x10 mini pro,HTC Wildfire,HTC Desire,LG P970,Galaxy Tab


Uživatelský avatar

Supík
Admin - kdysi hodnej
Příspěvky: 1751
Registrován: úte 23. zář 2008 13:07:22
Typ mobilu / ROM: MI9 + HTC G1
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamace Setos

Příspěvek od Supík » stř 08. pro 2010 17:37:39

Kolega v práci měl podobný problém s automatickou pračkou koupenou přes nějaký eshop. Nakonec to vyřešila jednoduchá otázka zda má všechny ty reklamační protokoly oskenovaný poslat na ČOI aby tu situaci, jako nezávislý auditor, vyjasnili. ;)
I když ono je to někdy těžké, lidé s mobily dělají často šílené věci a pak se je snaží reklamovat a reklamovat s úmyslem dostat peníze zpět. Takže je to boj pro obě strany a nepříjemnosti z toho pak mají i skutečně poctivý zákazníci :/
Pokud vám AndroidForum pomohlo, tak jej prosím sdílejte a lajkute na FB a dalších sociálních sítích. A nebo ho třeba i podpořte vypnutím adbloku a nebo pošlete donation ..viz pravý sloupec. AF to potřebuje. Díík

Uživatelský avatar

Krokodyl
Droid
Příspěvky: 2480
Registrován: úte 16. úno 2010 21:02:59
Typ mobilu / ROM: Honor 7
Tablet: Samsung T535 GALAXY Tab4 10.1
Bydliště: Porta Bohemica
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamace Setos

Příspěvek od Krokodyl » stř 08. pro 2010 19:52:02

Udělal si jedinou chybu, měl jsi si vždy vyžádat opravenky, mělo by to být automatické u toho kdo ti opravu přebírá a vydáava, a ty poté doložit se záručním listem. V tom má prodejce pravdu, protože skutečně 4 razítka neznamenají 4 záruční opravy, klidně mohlo být - závada nezjištěna. Již jsem měl v ruce telefon s 10-ti razítky a pouze 4 z ních byly uznané záruční opravy. Takže budeš muset vyčkat. No a keci že 2+2 nejsou 4 je pustá hloupost a doufám že pouze toho kdo ti to tvrdil.
Jinak SETOS je letitý dodavatel telekomunikační techniky, nakupoval jsem u nich už před minimálně 17-ti lety, tak věřím že vše dopadne ke tvé spokojenosti.
zálohovat ZálohovaT ZÁLOHOVAT


Autor tohoto vlákna
marty35
Stálý androiďák
Příspěvky: 186
Registrován: úte 13. dub 2010 17:56:57

Re: reklamace Setos

Příspěvek od marty35 » čtv 09. pro 2010 6:07:18

Bohužel chybu jsem udělal přesně jak říkáte, nenapadlo mě to.Opravenky nemám a nemá je ani Setos a musí si je vyžádat ze servisu tak doufam že to bude v pohodě.
Samsung Galaxy Spica i5700,archos 5 IT.xperia x10 mini pro,HTC Wildfire,HTC Desire,LG P970,Galaxy Tab

Uživatelský avatar

patlen
Moderátor
Příspěvky: 3184
Registrován: pát 06. úno 2009 10:13:05
Typ mobilu / ROM: Nexus 6P 64GB
Tablet: Nexus 7
Bydliště: Někde kolem Ještědu...

Re: reklamace Setos

Příspěvek od patlen » čtv 09. pro 2010 8:02:08

Tak to já mám tedy se Setosem obrácené zkušenosti.Koupil jsem telefon (tenkrát první sérii E52 a kdo ví tak ví o čem mluvím),který vykazoval divné věci a po mé návštěvě pobočky mi kolega okamžitě nabídl že mi vymění telefon nebo vrátí peníze,takže přístup byl na naše podmínky více než skvělý.
Jak sám ale uvádíš...distributor neznamená servis.A co má chudák prodavač za kasou vědět jestli to je na vrácení nebo ne.při reklamaci čehokoliv je se dobře připravit.Já (zatím jsem to měl na dohadování 2*) si vždy vytisknu práva spotřebitele a teprve se jdu dohadovat.Možná tomu napomáhají mé 202 cm výšky a 125 kg :shock: :lol: ,ale zatím jsem se vždy dohodl.Asi to je i o lidech


Uživatelský avatar

Krokodyl
Droid
Příspěvky: 2480
Registrován: úte 16. úno 2010 21:02:59
Typ mobilu / ROM: Honor 7
Tablet: Samsung T535 GALAXY Tab4 10.1
Bydliště: Porta Bohemica
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamace Setos

Příspěvek od Krokodyl » čtv 09. pro 2010 9:53:02

Bohužel je to především o lidech ...
zálohovat ZálohovaT ZÁLOHOVAT


Autor tohoto vlákna
marty35
Stálý androiďák
Příspěvky: 186
Registrován: úte 13. dub 2010 17:56:57

Re: reklamace Setos

Příspěvek od marty35 » pát 10. pro 2010 14:54:38

Tak musím jen doplnit že dneska mi volali z Prahy a řekli že to zmastil jejich pracovník v Brně a posílají dobropis , takže pro mě to dobře dopadlo.Každopadně do SE už nejdu.
Samsung Galaxy Spica i5700,archos 5 IT.xperia x10 mini pro,HTC Wildfire,HTC Desire,LG P970,Galaxy Tab


hubabuba
Nové Androidě
Příspěvky: 48
Registrován: stř 05. kvě 2010 13:46:11

Re: reklamace Setos

Příspěvek od hubabuba » pát 17. pro 2010 11:52:06

Tak já o tom jsem vůbec nevěděl! :shock:
Setos je sucks!

Uživatelský avatar

JaGuPaK
Stálý androiďák
Příspěvky: 186
Registrován: pon 17. led 2011 22:07:05
Typ mobilu / ROM: Note 4

Re: reklamace Setos

Příspěvek od JaGuPaK » stř 01. úno 2012 22:49:58

Zdravim, potřebuju vyreklamovat mobil zakoupený u Setosu a mám dotaz. V OC Chodov je přímo prodejna Setos,ale pokud se nemýlím,tak se tam prodávají pouzel věci od Applu,má to tedy něco spol. s "mým" Setosem? A pak jsou prodejny Space,je to to samé jako Setos? (nespadá Space pod Setos? :) )
A hlavně nevíte,jak je to s vracením peněz, když předložím papír o posouzení závady ze servisu a chci vrátit peníze od Setosu (Space- tedy kdekoliv?) , mám právo na okamžité vrácení pěnez, nebo je tam nějaká lhůta do které by mi je měli vrátit?
Díky :)

Uživatelský avatar

Krokodyl
Droid
Příspěvky: 2480
Registrován: úte 16. úno 2010 21:02:59
Typ mobilu / ROM: Honor 7
Tablet: Samsung T535 GALAXY Tab4 10.1
Bydliště: Porta Bohemica
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamace Setos

Příspěvek od Krokodyl » stř 01. úno 2012 23:24:12

Vždy musíš reklamovat u společnosti se stejným IČO - identifikačním číslem organizace - kde ji nakoupil. Na název krámu se nespoléhej, jsou různé "franchise" - pronájem názvu - a přitom nemusí mít s majitely nic společého, jen že provozují pod jejich obchodním názvem krám.
Lhůta se řídí občanským zákoníkem a je to 30 dnů. Pokud je uznáno že je neopravitelné apod. a máš nárok na odstoupení od smlouvy, nebo vrácení penez, musí k tomu dojít do 30-ti dnů od uplatnění reklamace.
zálohovat ZálohovaT ZÁLOHOVAT


Cigi007
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: pát 01. lis 2013 20:05:14
Typ mobilu / ROM: Sony Ericsson Xperia Mini Pro

Re: reklamace Setos

Příspěvek od Cigi007 » pát 01. lis 2013 20:23:51

Zdravím rád bych přidal svoje zkušenosti, jelikož je toto jedna z mála smysluplných diskuzí co jsem o Setosu našel.
Nemám moc čas, ale musím to napsat dokud jsem nasrán, abych se na to pak nevykašlal, proto omluvte pravopisné chyby i slovník. Děkuji.
Takže moje dvě zkušenosti s těma k*rvama židáckejma!
Nejdřív moje xperia mini pro - tři závady najednou:
-zapnul jsem hned začal se přehřívat za půl hodiny se vypl
-vypadávání antény - z ničeho nic se mi nemohl nikdo dovolat a dokud jsem někoho nepotkal kdo mi to řekl, nevěděl jsem to - pomáhal jen restart
-senzor na snímání přiložení k uchu nefungoval-takže když jsem volal mačkal jsem na display a třeba vypínal mikrák a podobně - najednou mě nikdo neslyšel

Jejich klasická ***** odpověď - závada se neprojevila - říkam ani jedna? To si děláte srandu? - Nebudu dělat dementa a posílat jim to dokolečka znova. Tak jsem sklopil ocas a šel. Vyjdu z prodejny a volám někam, už nevím kam, hned první hovor a co myslíte? Ten senzor zase nefunguje! Kdyby za to mohla ta prodavačka co mi to předávala, měl jsem sto chutí tam jít a zabít ji na místě!

Druhý případ moje matka, má nokii, nějakej ten pološunt, jak je jak dotykovej, tak ještě má tlačítka - od každého něco znamená nefunguje nic - alespoň u Nokie.
Po roce zase tři závady z ničeho nic se přestali odesílat MMS - nikdo ani operátor ani na prodejně nevěděli co s tím.
Druhá závada - super dotykové odemykání se ***** a prostě to nikdo nedokázal odemknout.
A když se to podařilo odemknout zase blbě fungujou mechanické klávesy, mačkala na hovor a dalo se jí menu atd. atd. prostě jiné reakce než měli být.

Odpověď světe div se! Závada se neprojevila ani jedna :D
Stalo se to cca 2 měsíce po mém problému. Říkám, no to si snad dělají ty kurvy prdel, jak ze šesti závad nemůžou uznat ani jednu? Na prodejně odpověď připojili to na speciální zařízení, který jim řekne, jestli je vše OK a to jím to prej řeklo :D odpověď prodavače, mojí mamince, když šla pro telefon :D mamka že hned ať ukáže jak to posílá MMS, - jenže telefon nečekaně přehranej do továrka. Takže kdo jim kurva jak má dokázat? Že to opravdu nefungovalo a že to po přehrání už funguje!!! STEJNĚ JAKO TY ZBYLÉ DVĚ VĚCI. Všechny mohli bejt softwarový problém. Ale kdyby uznali aspoň špatný software, NE PROSTĚ.

Takže moje doporučení lidi! Kdo má nervy a čas, hádejte se s nimi, posílejte reklamace pořád dokolečka, odvolávejte se a bojujte. Třeba se ohánějte i komorou. Já při studiu, podnikání a zaměstnání na ně z vysoka seru. Já totiž říkám, každý svého štěstí strůjce. Takže přeju této seriózní firmě, která nechává tu práci "sraní na hlavu zákazníkům" svým zaměstnancům na prodejnách, totální krach a zadlužení aspoň na deset generací!

Důvod proč jsem taky tak nasranej je samozřejmě, že jsem chtěl vrátit po 3 současných závadách prachy nazpět. U mě byl důvod, že jsem chtěl založit na nový miláček z číny. A matka litovala tohohle sráče od Nokie, tak chtěla taky nový. Nicméně opravdu nemám sílu se s nimi hádat. Radši si přidám ty prachy za sebe i za mamku!

Omlouvám se za slovník, ale je to přesně ten důvod proč jsem chtěl psát hned jak je to čerstvé !! :)

Hezký den, slušným lidem.

PS: Jestli tohle čte někdo z oddělení marketingu, nebo sraní na hlavu zákazníku ze Setosu - zamysli se! A táhni k čertu jako všechny banky!

Uživatelský avatar

Jumbo78
Administrátor
Příspěvky: 11373
Registrován: pát 13. led 2012 17:25:32
Typ mobilu / ROM: iPhone XS Max 512 GB
Mobil 2 / ROM: Samsung Galaxy NOTE EDGE - STOCK ROM
Tablet: Samsung Galaxy TAB S2
Bydliště: Kousek od Zlatých Hor :D

Re: reklamace Setos

Příspěvek od Jumbo78 » pát 01. lis 2013 20:30:52

Mno, tvou naštvanost chápu. Nicméně, měl by ses vyvarovat takovýchto výrazů zde na fóru.
A k tvým "závadám" - pokud pomohlo přehrání firmware, tak to žádné závady na výměnu nebyly, nemyslíš? Pokud mobil po přehrání funguje, tak co řešíš? Chtěl jsi s tím vydrbat?...
Skvělá navigace WAZE - vyzkoušej
Na poděkování slouží palec u příspěvku ;)
Cashback za nákupy

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host