PokecCamera 360/smazané fotografie

Moderátoři: Jacho, Moderátoři fór

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
tune.lar
Androiďák!

Camera 360/smazané fotografie

Příspěvek od tune.lar » pon 20. pro 2010 0:47:33

Ahoj, zničeho nic se mi smazala celá galerie fotografií ve složce DCIM na paměťové kartě, kde se ukládaly fotografie pořízené tímto programem, měl jsem tam cca 300fotografií, které bych rád zpět. Celkem mne to šokovalo a jsem z toho nervní, Na PC jsem se snažil fotografie obnovit pomocí ruzných programů ale marně, nevíte někdo jak by to šlo dostat zpět? popř. co se ksakru stalo? ? Bože smazala se mi část života :x
Siemens M50, Siemens CX65, Motorola RAZR V3, Motorola E938, Motorola l7, Motorola Z3, Motorola MOTO Ming,
Nokia N82, Samsung SPICA, Motorola DEFY, Motorola ATRIX, Samsung GalaxyNote 10.1 s Pen

MOTOROLA MOTO X [ROM][4.4.4][ghost] REFLEX BOW [>_ Pleasure Paradox]

skooopa
Droid
Typ mobilu / ROM: Motorola BackFlip
Twitter: @fireskopa
Tablet: Nexus 7
Rom: CM7/ofiko 4.1.1
Kontaktovat uživatele:

Re: Camera 360/smazané fotografie

Příspěvek od skooopa » pon 20. pro 2010 10:42:04

Upřímně nevěřím tomu samo... nějaká příčina určitě byla. Nebo mas něco s kartou Ale pokud jsou pryč a ani pomocí pc si je nedokázal dohledat a obnovit Myslim ze se s nima můžeš nadobro rozloučit.

Zálohovat zálohovat zálohovat.... pak neni důvod se ztráty dat bát...
Obrázek
Fackováním se hloupost odnaučit nedá
Nepiste mi SZ s banálním dotazem! Od toho je tu tlacitko HLEDAT!

Autor tohoto vlákna
tune.lar
Androiďák!

Re: Camera 360/smazané fotografie

Příspěvek od tune.lar » pon 20. pro 2010 22:53:10