Správa telefonuAko identifikovat a zastavit uzernicku aplikaciu Orange ?

Moderátoři: don_alex, radegast


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16745
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 210
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4X global

Re: Ako identifikovat a zastavit uzernicku aplikaciu Orange

Příspěvek od ludekbrno » pát 16. lis 2012 19:52:46

Když se ti tak líbí mé názory, tak přidám další :-) Určitě to dopadlo jak muselo. Přenesená data se musí zaplatit. Mimochodem, telefon s Androidem bude stahovat a posílat data i bez jakékoliv úžernické aplikace. To je prostě vlastnost operačního systému, jehož spousta služeb je založena na komunikaci s internetem. Ostatně počítač s windows ti bude taky komunikovat s internetem, aniž bys vědomě nějaký program spustil. Některé služby operačního systému s internetem komunikují, kdykoliv je dostupné připojení. Pokud nechci, aby komunikoval, musím z počítače vytáhnout kabel. S Androidem je to totéž. Když má dostupný internet, komunikuje. Kdo nechce, musí si to vypnout. Na to nemusím být agent, abych to napsal :) Ale být vámi, už se v tom nerýpu. Tady se asi lítosti nedočká.


LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.



Autor tohoto vlákna
VZDOR007
Nové Androidě
Příspěvky: 33
Registrován: pon 03. zář 2012 22:22:42
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: THL W8s

Re: Ako identifikovat a zastavit uzernicku aplikaciu Orange

Příspěvek od VZDOR007 » sob 02. bře 2013 17:22:55

Kedze miesto ucinnych vecnych navrhov riesenia mojho problemu si v tejto diskusii poniektore individua (ČESŤ a VĎAKA ostatnym) zacali riesit svoje "traumy" skrze mnou nevyziadane hodnotenia mojej osoby (osobne povazujem kazde nevyziadane hodnotenie za urieknutie), tak som uz dalej neprispieval, kedze som uz nechcel prilievat do tejto "upiriady" dalsi "olej do ohna" ...

Ktosi vyssie prejavil zaujem o zaver mnou absolvovanej neuveritelne dlhej retaze vytrvalo absurdnych situacii ... a kedze az teraz sa mi podarilo najst si trochu viac casu ... tak pre tych, co sa ocitnu v podobnej situacii odovzdavam moje zaverecne svedectvo z prvej ruky ... snad im bude na prospech ...

Celkovo som v komunikacii s Orange za cele toto obdobie v umysle predist sudnemu sporu ( mal som vytrvalu snahu s niekym konkretnym zodpovednym si vyjasnit relevantne pravne argumenty a preukazat snahu o zmier) absolvoval :

1. viac ako 10 navstev POBOCIEK Orange = zbytocna strata casu, nevedia totiz viac ako ti na call centre, ktore je samo o sebe katastrofa ... na ukazku = ak chcete kopiu konkretneho dodatku zmluvy, ktory s vami "dohodli" nepisomne po telefone, aby ste mohli dokazat, ze ich telefonicke sluby su v rozpore s ich fakturami, tak ani na treti pokus ho neziskate, pretoze : "chalan" podla jeho vlastnych slov "vtedy este nebol ani na svete", "archiv je kdesi na juhu Slovenska", a postou vam pride kopia dokladu, ktory uz mate a ktory ste neziadali, ale samozrejme, ze Vam ho vo fakture aj tak narataju !!!

2. viac ako 30 telefonatov na CALL centrum = za kazdy telefonat si samozrejme platite !!!, vzdy hovorite s niekym inym, takze musite vsetko vysvetlovat od znova, ak nahodou dostanete konkretne odpovede, u odpovedi ratajte s tym, ze ich pravdivostna hodnota je blizka generatoru nahodnych cisel, ak vam slubia, ze vam emailom poslu odpoved , tak ani napriek urgencii slubu nic nepride ...

3. podal celkovo 5 REKLAMACII =

PRVA telefonicka reklamacia na call centrum nestaci, pretoze podla call centra musi byt reklamacia pisomna - "reklamacne je totiz ine oddelenie!!!",

tak date DRUHU reklamaciu cez web, na ktoru odpovedaju sposobom - a la "neviem co vlastne chces, ale tu mas dobropis 20% v ramci dobrych vztahov - ale aj tak zaplat zvysnych 80% - bez protiargumentov",

tak date uz preukazne postou pisomne TRETIU reklamaciu = tuto opat asi nikto necita a bez protiargumentov odpoveda sa vsetkym hromadne metodou "CtrlC CtrlV", ale vy ziskate malicku iluzornu nadej, lebo je na odpovedi uvedene konkretne dievcenske meno, ale samozrejme kedze je Orange mobilny operator, tak je dievcatko bez telefonneho kontaktu, a tak sa snazite na nu ziskat telefonicky kontakt na call centre, ktore vam opakovane odmietnu dat, pretoze "reklamacne oddelenie je oddelenie vyhradne pisomneho styku",

tak napisete pisomne postou STVRTU reklamaciu na co najvyssieho nadriadeneho dievcatka, ktore z dokladov viete vycitat, pretoze na webe nenajdete ziadnu tvar, ktora by mala aj konkretne obcianske meno, a tak to tomu nadriadenemu poslete postou "osobne do ruk", na com Vam pisomne odpovedia, ze tento nadriadeny osobne poveril ineho "chlapceka" aby sa vam specialne venoval ... ale odpoved je vysmechom, pretoze odpovedaju zavadzajuco, nelogicky a nevyhovujuce otazky opat ignoruju ... a aby sa nepovedalo tak vam daju este dva dobropisy so sumou naozaj smiesnou oproti tej, ktoru ste si narokovali ...

tak zacnete zvazovat, ci ma zmysel este vobec nejaku reklamaciu Orange-u pisat, kedze je jasne ze ide o nenahodny SYSTEM, ktoreho cielom je vas odradit a znechutit kedze nikoho obsah argumentov nezaujima ... zacnete rozmyslat, ze ci nebude lepsie sa obratit so staznostou na Telekomunikacny urad SR, ktory by ich mal kontrolovat ... ale kto pozna slovenske realie zacne tiez vahat ...

tak som si povedal ze skusim urobit novy pokus o zmier = urobim piruetu a navrhnem im pre obe strany win- win riesenie (zahrnul som do uvazovania viac zmluv v rodine na Orange) a napisal som PIATU reklamaciu tentokrat na ich tele-ombudsmanku (trochu som sa nadejal kvoli osobe, ktora to zastresuje , kedze je mi sympaticka jej aktivita Hniezda zachrany), ale nerobil som si velke iluzie, kedze mi bolo jasne, kto ten "cirkus" plati ... odpoved tomu zodpovedala = kedze nie som socialny pripad, tak mi doporucuje zaplatit ... ale aj tak ma potesilo jedno jej konkretne zistenie (bola zrejme prva osoba ktora tu reklamaciu a argumenty v nej aj naozaj preverovala), citujem :

" Presne nazvy stranok, na ktore ste sa prihlasovali Vam operator nemoze poslat, pretoze to neumoznuje Telekomunikacny zakon. Operatori nesmu uchovavat obsah komunikacie klientov, v tomto pripade sa jedna o nazov stranky, kedze by bolo zrejme, aky obsah stranka obsahovala. Bolo by to nepripustne porusenie sukromia. Oznacenie "facebook, pokec, o sporte", je oznacenie balikov pristupovych bodov, cez ktore sa klient moze pripojit. Podla vyjadrenia technickeho oddelenia ste sa pripajali na Facebook a youtoobe, ale kedze niektore stranky su zaradene, ako spominam vyssie, do jedneho balicka, ktory je oznaceny napr. aj "Pokec", je to tak oznacene aj v detailnom rozpise hovorov. Oznacenie pristupu na stranku "o sporte" je - pripojenie cez wapovy portal/sportova sekcia, na ktoru bolo z Vasho telefonu pristupene. Je to v podstate interne oznacovanie, ale kedze sa tieto udaje dotahuju aj do detailneho rozpisu poloziek, uznavam, ze je to pre klienta mätuce. Spolocnosti Orange odporucim, aby prepracovala toto oznacovanie, tak ze sa bude zobrazovat len interne, ak je to nevyhnutne pre odratavanie dat pri jednotlivych typoch sluzieb, ale pre klienta by malo byt oznacovanie jednotne aspon kym to zakon neumozni inak ..."

POINTA = po polroku sa az od ombudsmanky musite dozvediet, ze cely konflikt bol zrejme zbytocny ... vy im totiz polroka tvrdite, ze na youtube som bol, ale na stranku http://www.osporte.sk (pokec a ine) nechodim, lebo ju ani nepoznam ... VSETCI z Orange vratane ludi z pobociek, call centra, a reklamacnych oddeleni su hluchi, slepi a vytrvalo budu opakovat svoju mantru , vytrvalo vam budu tvrdit, ze ano, vy chodite na pokec, osporte a podobne ... az ombudsmanka sa k vam zacne spravat ako k zakaznikovi ... NIECO NEUVERITELNE ... ZASNEM ZASNEM ZASNEM :shock:

Pointa, ale je, ze ani ombudsmanke nedoslo, ze sporna faktura je matuca nielen pre mna, ale je zjavne mätuca pre vsetkych zamestnancov Orange !!! :-)))) Neviem ako kto, ale ja za normalne nepovazujem, aby som mal platit za fakturu, ktora je preukazatelne mätuca !!!!!!

To samozrejme Orange-u zjavne neprekazalo, tak moju jedinu neuhradenu cast faktury za sporne data postupil nejakemu dohodnutemu zrejme externemu pravnikovi na vymahanie (ma na vyzve dokonca aj nejake obcianske meno, ale opat ani na call centre ani nikde inde dokonca na internete nezozeniete nanho telefonne cislo, aby ste si mohli este pred sudom vyjasnit svoje pravne argumenty) a ten vas "preda" nejakej specializovanej vypalnickej firme z Bratislavy, ktora sa Vam zacne pisomne vyhrazat exekuciou.

Kedze je tam meno nejakej pani, tak jej zavolate, zistite, ze ma "nadpriemerne IQ" lebo jej jeden riadok na obrazovke je viac ako vas sanon dokumentov, a tak opytate telefonicky kontakt na toho pravnika, co vam tiez odmietnu dat ... tak tej pani rovno po telefone poviete, ze nech sa nezdrzuju hlupymi listami, pretoze platit nebudem, dokial sa so mnou niekto nezacne seriozne bavit ... a raz bude musiet - najneskor na sude ... tak nech daju rovno platobny rozkaz na sud, a ja dam rozklad platobneho rozkazu a mozme sa zacat sudit ... tam uz na pojednavanie niekto, kto ma tvar, aj obciansky preukaz, aj IQ, prist bude musiet ... a ze tam bude musiet na verejnom pojednavani, na ktore pozvem novinarsku obec, odpovedat aj na otazky, na ktore boli oranzovi dosial hluchi a slepi naozaj uplne vsetci = dokonca vratane ombudsmanky ... v poslednych 3 pisomnych reklamaciach vsetci svorne absolutne totalne mlciac odignorovali moznost odpovedat na otazku : " Preco je mi ako mnoho rokov loajalnemu vzdy platiacemu zakaznikovi za 1 MB dat, uctovana cena skoro dvakrat vyssia ako cudzincovi chranenemu EU komisiou za datovy roaming " ?!?!?!?

Cez najblizsi weekend, ked som si trochu od vsetkeho oddychol a zacal nad celym uvazovat z nadhladu, tak mi doslo, ze ten cely polrok je nielen neuveritelne absurdny, ale ze dokonca aj jeho pokracovanie sudnym sporom by bolo absurdne = pretoze cim viac by som sa pokusal vyhrat, tym viac by som sa akoby vlastne pokusal "ozdravovat zjavne chory Orange".

A naco vlastne ?

Je predsa jedno, ci ten jeho antizakaznicky otrokarsky zdieraci system, je zapricineny nejakym prehnanym outsourcingom (vraj pobocky a niekedy aj call centra su zmulvni dodavatelia teleoperatorov), kedze celkovy dojem z Orange mi pripomina na JISke leziace telo v kome, ktoreho vsetky organy su transplantovane alebo na pristrojoch (outsourcovane), ktoremu zdravotnu sestru robi ombudsmanka, a ktoremu nefunguje komunikacia nielen medzi organmi, ale ani smerom von, alebo je to tym, ze "ryba smrdi od hlavy", a vedenie ovladli psychopaticki manazeri (http://elyna.wz.cz/faq.htm), ktori to riadia aj takto :
http://www.sme.sk/c/5868515/france-tele ... ancov.html
http://www.cas.sk/clanok/134844/zahadne ... nanec.html
http://firmy.etrend.sk/firmy-nefinancny ... udaju.html
http://www.aktuality.sk/clanok/145328/f ... e-telecom/
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8290771.stm
alebo je to nejaka slovenska sabotazna odpoved na tento oranzovi riadiaci styl, kde sa nezabijaju zamestnanci, ale zakaznici.

Takze som sa nakoniec rozhodol, ze ukoncim cely ten absurdistan uplne inak ako som povodne planoval.

Zaverecne riesenie nie je o nic menej absurdna ceresnicka na slahacke, ako cela ta seria zazitkov pri nekonciacej reklamacii = rozhodol som sa, ze si to zaplatia oni sami :-))))))))))))))

Ako na to ? No predsa takto:


a) zablokovanu SIMku v Orange som po odratani dobropisov vyplatil pod podmienkou, ze mi ju dovolia preniest do O2, pricom som si od O2 vypytal bonus za prenos cisla 100€ (skoro to nevyslo, kedze ma na pobocke znova takmer do nepricetna vytocili tvrdenim, ze budem musiet zaplatit za znovupripojenie 20€, pricom ja som im tvrdil, ze ja sa nechcem k nim nijako znovu-pripajat, len chcem odist k O2)

b) a SIMku z O2 (uz minuly rok ma v Orange zablokovali, tak som si musel zriadit novu SIMku, a je z O2), som preniesol do Orangeu, od ktoreho som si vypytal bonus 150€ :-))))

Vysledok ?

Podarilo sa
= a dnes mozem spravanie sa k zakaznikovi online porovnavat. Hadajte kto vyhrava ???

EŠTE RAZ = VĎAKA VŠETKYM ČO MALI ÚPRIMNU SNAHU MI POMOCŤ ... Ďakujem

PS: Zhanam 5" dual sim telefon s co najlepsim pomerom cena/vykon = mate nejake tipy ??? :-)))


Flowy
Androiďák!
Příspěvky: 350
Registrován: ned 08. črc 2012 12:04:06
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: sgs2
Tablet: nexus 7
Rom: najlepsie flash

Re: Ako identifikovat a zastavit uzernicku aplikaciu Orange

Příspěvek od Flowy » sob 02. bře 2013 20:24:43

myslim ze nejaky samsung duos ... teraz to je celkom dobre posledny rok sa trh s dualsim dost rozrastol aj na kvalitnejsie kusy

jednoznacne bol problem na zaciatku ... ludia na predajnach vedia len to s cim sa najviac stretavaju a pre "vedenie viac" robia tak malo ako mozu ... v podstate je problem v tom ze si nevedel co mas robit a to ti mali povedat pri predaji (resp v manuale) ... chybu si spravil ty ze si pouzival zariadenie ktore si neovladal ... tiez mam skusenost v orange ze som si osobne bol aktivovat sluzbu a zamestnanec mi "zabudol" (samozrejme to nemozem dokazat kedze zmluvu som nepodpisoval a ani nic ine) povedat ze je tam vynimka ktoru nesplnam takze som si ju pekne zaplatil

pri sposobe akym pises by som fakt nechcel byt na druhej strane tvojho telefonatu ... btw nemyslim ze sa mozes (na slovensku) stretnut s inym pristupom ... orange ma len vela zakaznikov takze sa skor najde takyto pripad

co mas proti telekomunikacnemu uradu? ja som dostal odpoved reklamacie ktoru som spisal v orange na to som napisal vyssie a odtial mi prisla zmysluplna odpoved do tyzdna

Uživatelský avatar

radegast
Moderátor
Příspěvky: 3750
Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
Reputace: 26
Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
Mobil 2 / ROM: 8.0.0
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ako identifikovat a zastavit uzernicku aplikaciu Orange

Příspěvek od radegast » ned 03. bře 2013 8:55:52

.... a je to tu zase.
Nexus 5X
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16745
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 210
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4X global

Re: Ako identifikovat a zastavit uzernicku aplikaciu Orange

Příspěvek od ludekbrno » ned 03. bře 2013 9:28:15

Ono se stačí podívat na přezdívku zakladatele vlákna a je jasné, že to je věčný potížista a principiální odpůrce, který není schopen připustit, že vina může být na jeho straně, slovíčkaří atd. Škoda slov :-)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.



Flowy
Androiďák!
Příspěvky: 350
Registrován: ned 08. črc 2012 12:04:06
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: sgs2
Tablet: nexus 7
Rom: najlepsie flash

Re: Ako identifikovat a zastavit uzernicku aplikaciu Orange

Příspěvek od Flowy » ned 03. bře 2013 14:58:10

Lol ... nič iné ma pri tvojom názore nenapada


presi
Stálý androiďák
Příspěvky: 105
Registrován: pon 27. pro 2010 10:18:46
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Nexus 4
Tablet: Nexus 10
Rom: AOSPA

Re: Ako identifikovat a zastavit uzernicku aplikaciu Orange

Příspěvek od presi » pon 04. bře 2013 12:56:12

k tomuhle topicu už jenom popcorn...

https://play.google.com/store/apps/deta ... ndroid.mdm
nexus 4 & 10

Zamčeno

Zpět na „Správa telefonu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host