Správa telefonuLlama, stanovení oblasti podle WiFi sítě. Jak na to?

Moderátoři: don_alex, radegast

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Bruttus
Nové Androidě
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S7

Llama, stanovení oblasti podle WiFi sítě. Jak na to?

Příspěvek od Bruttus » ned 22. pro 2013 17:28:57

Dobrý den, mám SGSII,4.1.2 Jelly Bean. Potřeboval bych poradit s Llamou, protože jsem úplný laik. Potřebuji nastavit :
1.oblast "Doma" se zapnutou pojmenovanou sítí WiFi , vypnout mobilní data a nastavením profilu pro doma za pomoci dosahu domácí WiFi sítě
2.oblast "Mimo Doma" se zapnutými mobilními daty, vypnutou WiFi a venkovním profilem, rovněž za pomoci dosahu domácí sítě.
3.Jízda autem kde mám handsfree s BT.
a/ Vlezu do auta, připojit se k handsfree sadě a změnit profil na tichý a nechat zapnuté mobilní data.
b/ Vylezu z auta, odpojit se od HFS ,změnit profil na venkovní, nechat zapnuté mobilní data.
1 a 2 mi fungují za použití telefonních stožárů. Bohužel v místě Doma mám v dosahu 2 stožáry a jejich dosah je moc velký a nevyhovuje mi.
Zkouším využívat dosah domácí WiFi ale nevím jak na to. Když je WiFi na telefonu zapnutá a jsem doma, tak při odchodu to funguje perfektně.
Bohužel když přijdu Domu a měla by se zapnout WiFi, tak nic a samozřejmě ostatní akce taky nic.
Obdobně je to s "vlezu do auta" a když je zapnutý BT, tak se spoji s HFS a dokončí ostatní akce.Když BT není zapnutý, tak nic.
Když vylezu s auta tak je to ok.
Bláhově jsem se domníval když nechám monitorovat WiFi a BT, že se zapnou sami aniž bych je musel zapínat ručně.
Nevíte někdo jak na to? Budu vděčen za každou přínosnou radu

Autor tohoto vlákna
Bruttus
Nové Androidě
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S7

Re: Llama, stanovení oblasti podle WiFi sítě. Jak na to?

Příspěvek od Bruttus » čtv 02. led 2014 12:53:28

Pro uživatele kteří mají potřebu určování oblastí podle domácí nebo jakékoliv jiné pojmenované sítě v programu Llama.