prosím o radu a pomoc s výběrem nového telefonu. Jsem v mobilní technice amatér. Nevím co vám napsat, abyste mi mohli poradit. Nejlepší bude, když se tedy nějaká dobrá duše najde, aby se mě zeptala, co byste chtěli vědět, abyste mi s výběrem mohli pomoci. Chtěl jsem se zeptat také na to, jaký systém je nejlepší, ale když jsem se nakonec zaregistroval tu na androidovém fóru, myslím, že už odpověď znám.

Telefon by měl umět:
- Wifi
- Alespoň průměrný fotoaparát
- Měl by umět pracovat s dvěma SIM, ale když mi nabídnete i telefon, co umí 3 SIM, nebudu se zlobit, do budoucna se mi bude hodit. (než mě zdissujete, proč tolik SIM, odpověď: k práci, zkrátka potřebuji být velice mobilní

- více SIM by měli být funkční najednou ( všechny ty SIM aktivní zároveň )
- Asi třeba bluetooth
- taky by baterie měla vydržet nějaký čas nabitá
- měl by podporovat tedy ideálně android, asi i nějaké novější verze, ať mě telefon neomezuje pouze na staré systémy
- může být dotykový, nebo obyč, ale véčko a vysouvací spíše nechci
- dostatečně výkonný, abych na něho nemusel čekat, nebo nezamrzal
- jack 3,3mm, abych při dlouhé chvíli mohl poslouchat hudbu pomocí běžných sluchátek
- budu rád, když to nebude žádná tlustá tatranka, ani velkoplošná deska, zkrátka tak, akorát
- o peníze mi tak nejde, ale vzhledem k tomu, že ho z 80% možná i víc budou používat jen pro volání, případně SMS, nerad bych, aby byl zase za balík peněz ideálně 2000-3000Kč maximálně 3000-6000Kč
- Další parametry neznám, co bych tak potřeboval, budu rád, když se zeptáte. Nevím ani jakou značku. Spíš nějakou co, k čemu. Tím myslím, ne Alcatelu, myslím, že ten nedělá dobré telefony, ano třeba Samsungu, myslím, že ten ve výrobě telefonů vede. Chci mobil, který mi vydrží, není jeho typ poruchový apod.
Našel jsem: Samsung Galaxy Ace Duos, jaký na něho máte názor?
Akorát má 800Mh, 512MB, ale když se podívám do letáku na mobily, tak všechny 4 jádra a 4 GB RAM, apod...