Aréna telefonůTelefon do 5k

Moderátor: Mirda86

Pravidla fóra
Před založením nového tématu s dotazem na výběr telefonu si, prosím, přečtěte toto téma a dotaz vložte dle uvedené šablony. Ostatní Vám budou moci lépe poradit. :)
Odpovědět

Autor tohoto vlákna
LoseYourself
Nové Androidě
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: LG

Telefon do 5k

Příspěvek od LoseYourself » stř 24. zář 2014 18:12:14

Ahoj, rozhodl jsem se vyměnit telefon za nějaký novější, nejsem přes mobily žádnej odborník, tak proto se ptám zde. Děkuji za případné odpovědi.

Maximální rozpočet: max 5k kč, případně pokud by to byla nějaká pecka, tak to zkousnu a připlatím. Spíše ale do těch 5k.

Místo nákupu: ČR

Předpokládané využití zařízení: Klasika - volání, sms, internet, aspoň trochu slušné foto (respektive co nejlepší v dané cenové hladině), GPS (často běhám), hry nehraju (max hry jako angry birds atp.), bude fungovat i jako přehrávač hudby.

Požadavek na značku: Nezáleží, ale nechci jít do nějakýho úplnýho undergroundu, takže spíše mainstream (bez samsungu).

Mnou navrhované modely: LG combo (L9 II, L90, G2 mini), Huawei G6, Xiaomi redmi 1S, Sony Xperia M2, ..?

Vlastnosti displeje: max 4,8 ''

Výkon: Jak jsem psal, víceméně nehraju, ale jde mi o to, aby byl chod telefonu svižný.

Interní paměť: nerozhoduje, mám paměťovku

Slot pro paměťovou kartu: microSD

Audio: Jen na poslech přes jacka, nic extra.

Komunikace: LTE výhodou, ale nevadilo by bez.

Fotoaparát: viz výše.

Odolnost telefonu: docela si dávám pozor, takže průměr.

Ostatní požadavky: Spíše bych potřeboval poradit, jestli bych měl jít do ČR distribuce, nebo koupit šedivku, sice vím, jakej je mezi tím rozdíl, ale píše bych potřeboval nějaké praktické zkušenosti.
Menší hmotnost telefonu výhodou.

Díky.

LivArt
Terminátor
Reputace: 256
Typ mobilu / ROM: Samsung SM-N970F
Mobil 2 / ROM: Mi5 + SGS4 + SGS6
Twitter: https://twitter.com/CZmisak
Tablet: SGTab4

Re: Telefon do 5k

Příspěvek od LivArt » stř 24. zář 2014 18:19:48