Mám na nákup nový hračky kolem 11 k. Celý dny už alespoň týden čtu recenze, znám už nazpaměť všechny možný neduhy a plusy jednotlivých komponentů v různých telefonech a už jsem zoufalej.Proto bych byl moc rád za nějekou inspiraci, radu.Málem jsem už skočil do Xperie Z3+, ale zavčas jsem se dočetl o zahřívání a zkrátka, že to není dobrej phone.Chytrou placku jsem nikdy neměl, takže se dá říct, že jsem praktickej laik, ale co se týče teorie, tý sem za ten týden pochytil dost:) Můj ideál novýho telefonu je samozřejmě pouhý ideál a takový kus na trhu za ty prachy není,každý telefon má nějakou chybu, vadu, ale to Vy určitě víte.No můj ideál je tedy: Kvalitní zpracování(nemusí být kov, hliník ve mě stejně nevzbuzuje důvěru, to raději pogumovaný plast), pěkný a kvalitní display(spíš full hd kvůli úspoře enrgie), rychlonabíjení by bodlo, čtečka otisků- nevím, kvůli jiným ideálům bych oželel,výkon-ano, ale nechci nějaký mobilní topení viz. xperia z3+,takže bych chtěl výkon na hry(hlavně poker online na pokerstars a z videoher taky určitě něco budu občas pařit),dále výkon na učení se z Youtube(aby se to po pár minutách nevybilo,nebo nepřehřálo). Systém- chci něco rychlýho, jednoduchýho a s vizí že to bude fungovat i za dva , tři roky(aktualizace a pod.). Konektivita- dobré wi-fi, samozřejmě LTE pro ČR(jsem zatím u T-Mobilu-ještě nevím, co je nejvýhodnější za operátora na data a FUP),foťák -nevím, moc nefotím a selfie maniak nejsem,ale alespoň nějakej vyšší průměr bych rád zkusil,vzhled-no mě se líbí asi uchylný věci, protože mě se líbí vzhled např. Sony Z5 , nebo bílej Nexus 5x,6 a podobný kousky, který se jinak moc lidem nelíbí.Nelíbí se mi naopak kožený záda, bambus a podobný " vychytávky".No vzhled je ale stejně až na posledním místě u mě.Velikost nemusí být compact(kdyby Z5c měla větší rozlišení displaye,větší ram, tak do ní jdu hned) a zase ne skorokilovej obr, kterej bych musel v létě nechávat doma v těch vedrech). To je snad vše, no není toho málo:) Za rady a tipy moc