Samsung Galaxy Gio (S5660) - Obecná diskuzeleve senzorove tlacitko- blbne

Moderátoři: Moderátoři Samsung, Moderátoři Samsung

Pravidla fóra
Hledáte nějaké servisní středisko pro značku Samsung, nebo se chcete s ostatními podělit o své zkušenosti s některém servisem? Pokračujte do této sekce.

Navštivte také vlákno uživatele pRo_lama, který nabízí servis mobilních telefonů značky Samsung pro SR.
marabek
Nové Androidě
Příspěvky: 26
Registrován: stř 27. črc 2011 13:29:54
Typ mobilu / ROM: Samsung S5660 Galaxy Gio

Re: leve senzorove tlacitko- blbne

Příspěvek od marabek »

sondy píše:i já sem taky skončil se samsungem. v aplikaci ADfree jsem kliknul na revert ....
A ses si jisty, ze za tohle muze Samsung ? Neudelal jsi nahodou chybu ty, kdyz jsi rootoval telefon ? A pokud jsi telefon rootoval, pak se nediv, ze ti Samsung neuznal reklamaci.

Rekl bych, ze tady je v tom Samsung docela nevinne ... ;)
Uživatelský avatar
LivArt
Terminátor
Příspěvky: 22863
Registrován: čtv 14. črc 2011 9:11:01
Typ mobilu / ROM: SM-S911B
Mobil 2 / ROM: iPhone
Bydliště: In the end of the infinite loop.

Re: leve senzorove tlacitko- blbne

Příspěvek od LivArt »

sondy píše:i já sem taky skončil se samsungem
v aplikaci ADfree jsem kliknul na revert a ono to mělo resetnout phone jenže to viplo a už nikdy nezaplo myslel sem že je to vtip ale když se ani po 2 dnech nezapnul šel do servisu a tam měl opravu neuznaly
Nikdy nedělej nic, čemu nerozumíš! A když už už děláš něco, čemu nerozumíš a něco stane, tak se pak nediv, můžeš si za to sám.
Uživatelský avatar
Douber
Stálý androiďák
Příspěvky: 182
Registrován: stř 13. črc 2011 15:25:03
Typ mobilu / ROM: Samsung S7
Rom: Stock ROM

Re: leve senzorove tlacitko- blbne

Příspěvek od Douber »

Není vám to nějak povědomé? :D http://www.androidmarket.cz/ruzne/galax ... sti-video/
A zde je i možné vysvětlení http://www.androidmarket.cz/ruzne/co-je ... su-galaxy/

Jiná chyba, ale podobnost je až alarmující. Samsung to prostě nezvládá.
Rypicong
Stálý androiďák
Příspěvky: 68
Registrován: ned 24. črc 2011 9:22:10
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy GIO

Re: leve senzorove tlacitko- blbne

Příspěvek od Rypicong »

no, já mám levé senzorové tlačítko opravené tak, že jakmile se začne zase samovolně spouštět, tak takovým způsobem, že telefon už na nic vůbec nereaguje, pouze vyndání baterky. Vypínání telefonu a zpomalování je tu stále. Už jenom čekám kdy se mi to stane v práci v nějaký vhodný čas a povezu to takhle kouslé přímo do Britexu jelikož mi reklamaci ty šmejdi stále neuznávají.
jirihemr
Nové Androidě
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 11. dub 2013 13:34:45
Typ mobilu / ROM: Galaxy Gio a Galaxy SII

Re: leve senzorove tlacitko- blbne

Příspěvek od jirihemr »

Ahoj, taky mám trable se senzorovými tlačítky u Gia, dlouho jsem to neřešil a používal Galaxy S II, teď jsem se rozhodl jednat, posílám stejný text na straka@britex.cz což je Custom care manager, jelikož mi vrátili reklamaci jako neuznanou s výsledkem, že závada se neprojevila!!

Dobrý den, dne 17. 10. 2011 jsem reklamoval Samsung Galaxy Gio zakoupený v CZC.cz dne 18. 4. 2011 (reklamace číslo RE11019104) pro chybu: při surfování na internetu vyskakuje kontextová tabulka - většinou klávesnice + se zasekávají dotyková tlačítka. Chybu ještě upřesním, kdy reklamační technik v CZC.czc nenapsal celý popis závady do protokolu. Chyba se projevuje, pokud je telefon přepnut na 2G síť(EDGE). Pak se začnou při použití dat – internet, navigace atd. spouštět samovolně dotyková tlačítka, kontextové menu, nebo šipka zpět, výsledek je naprosto nepoužitelný internet a další aplikace, což ze smartphonu dělá nepoužitelný přístroj. Například navigace funguje při 2G tak, že neustále vyskakuje klávesnice a nakonec se celá navigace pořád dokola ptá, jestli chci opravdu navigaci ukončit – zde se projevuje tlačítko zpět.
Reklamaci jsem podával v šestiměsíční lhůtě a požadoval jsem odstoupení od smlouvy. Vyjádření Britexu bylo, že se závada neprojevila! Proto posílám telefon na reklamaci znovu, tentokrát spolu s videem, kde je chyba jednoznačně viditelná a připojuji i další chyby v popisu.
Video je pro svou autentičnost nesestříhané, je zde vidět IMEI telefonu, je také provedeno obnovení do továrního nastavení, aby se zamezilo spekulacím, že chyba je způsobena aplikacemi třetích stran.
Začátek videa: factory reset
2:28 o telefonu – originální rom, aktualizována pouze přes KIES
2:47 nastavení dat na 2G režim
3:10 kontrola IMEI
5:50 první vyskočení kontextové nabídky bez dotyku tlačítka + rozsvíceni dotyk. kláves +
nemožnost dál pokračovat v psaní dotazu ve vyhledávači!
6:34 opět vyskočení kontextové nabídky dotykového tlačítka!
6:45 opět stejná chyba!
6:53 opět vyskočení nabídky!
7:13 vyskočení klávesnice
7:20 vyskočení klávesnice

Dalšími chybami je, pokud je telefon připojen na jakoukoli síť a používá mobilní data, při hovoru je patrné spoždění, několikeré ozvěny a zdvojení/ztrojení některých slabik druhého účastníka hovoru, případně hovor úplně vypadne. Poslední chybou jsou občas – náhodně nereagující senzorová/dotyková tlačítka pod displejem, kdy se jejich opětovná funkce obnoví až po zamknutí a odemknutí telefonu hardwarovým tlačítkem na boku.
Chybu s vyskakujícími okny, která je viditelná na videu řeší x dalších lidí např. na http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=1411003 nebo na http://androidforum.cz/leve-senzorove-t ... 15622.html , jsem tedy zvědav, jak se nyní Britex postaví k problému a pokusí se napravit svou „kladnou“ reputaci. Celá situace totiž ukazuje buď na fakt, že neumíte telefon dostatečně otestovat, nebo se s jeho testováním ani nezaobíráte a vysmíváte se zákazníkům Samsungu, obě varianty jsou pro Vás dost špatně vyznívající, nedivte se tedy zdejšímu názoru na Britex.
Reklamaci předávám opět do CZC.cz spolu s CD na kterém je video jednoznačně zachycující chybu, tento text spolu s odkazem na video, které jsem zároveň uploadoval na http://ulozto.cz/xoxFBMu2/samsung-gio-chyba-avi postuji na forum androidforum.cz a zasílám i na oficiální mail společnosti Samsung. Požaduji opět odstoupení od kupní smlouvy a navrácení peněžní částky 4 990,-Kč, v případě opětovného zamítnutí reklamace předávám mobilní telefon soudnímu znalci v oboru telekomunikace a elektronika a celou věc hodlám řešit soudní cestou.
Naposledy upravil(a) jirihemr dne pát 12. dub 2013 9:49:50, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Douber
Stálý androiďák
Příspěvky: 182
Registrován: stř 13. črc 2011 15:25:03
Typ mobilu / ROM: Samsung S7
Rom: Stock ROM

Re: leve senzorove tlacitko- blbne

Příspěvek od Douber »

Tak jestli dáváš mobil na reklamaci do Britexu tak počítej s tím, že tam to jde jedině přes soud. I podruhé ti to vrátí s tím, že se závada neprojevila a video budou ignorovat. Z posudků soudních znalců si taky moc velikou hlavu nedělají. Ze zkušeností z Britexu znám hodně historek a upřímně ti nezávidím. Přeji ti ať to dopadne dobře.
jirihemr
Nové Androidě
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 11. dub 2013 13:34:45
Typ mobilu / ROM: Galaxy Gio a Galaxy SII

Re: leve senzorove tlacitko- blbne

Příspěvek od jirihemr »

cau, nechci to kopirovat, navic mi to nejaky automat smazal, vysledek reklamace jsem psal i sem
http://androidforum.cz/reklamace-v-brit ... 6-240.html
Odpovědět

Zpět na „Samsung Galaxy Gio (S5660) - Obecná diskuze“