Ahoj, taky mám trable se senzorovými tlačítky u Gia, dlouho jsem to neřešil a používal Galaxy S II, teď jsem se rozhodl jednat, posílám stejný text na
straka@britex.cz což je Custom care manager, jelikož mi vrátili reklamaci jako neuznanou s výsledkem, že závada se neprojevila!!
Dobrý den, dne 17. 10. 2011 jsem reklamoval Samsung Galaxy Gio zakoupený v CZC.cz dne 18. 4. 2011 (reklamace číslo RE11019104) pro chybu: při surfování na internetu vyskakuje kontextová tabulka - většinou klávesnice + se zasekávají dotyková tlačítka. Chybu ještě upřesním, kdy reklamační technik v CZC.czc nenapsal celý popis závady do protokolu. Chyba se projevuje, pokud je telefon přepnut na 2G síť(EDGE). Pak se začnou při použití dat – internet, navigace atd. spouštět samovolně dotyková tlačítka, kontextové menu, nebo šipka zpět, výsledek je naprosto nepoužitelný internet a další aplikace, což ze smartphonu dělá nepoužitelný přístroj. Například navigace funguje při 2G tak, že neustále vyskakuje klávesnice a nakonec se celá navigace pořád dokola ptá, jestli chci opravdu navigaci ukončit – zde se projevuje tlačítko zpět.
Reklamaci jsem podával v šestiměsíční lhůtě a požadoval jsem odstoupení od smlouvy. Vyjádření Britexu bylo, že se závada neprojevila! Proto posílám telefon na reklamaci znovu, tentokrát spolu s videem, kde je chyba jednoznačně viditelná a připojuji i další chyby v popisu.
Video je pro svou autentičnost nesestříhané, je zde vidět IMEI telefonu, je také provedeno obnovení do továrního nastavení, aby se zamezilo spekulacím, že chyba je způsobena aplikacemi třetích stran.
Začátek videa: factory reset
2:28 o telefonu – originální rom, aktualizována pouze přes KIES
2:47 nastavení dat na 2G režim
3:10 kontrola IMEI
5:50 první vyskočení kontextové nabídky bez dotyku tlačítka + rozsvíceni dotyk. kláves +
nemožnost dál pokračovat v psaní dotazu ve vyhledávači!
6:34 opět vyskočení kontextové nabídky dotykového tlačítka!
6:45 opět stejná chyba!
6:53 opět vyskočení nabídky!
7:13 vyskočení klávesnice
7:20 vyskočení klávesnice
Dalšími chybami je, pokud je telefon připojen na jakoukoli síť a používá mobilní data, při hovoru je patrné spoždění, několikeré ozvěny a zdvojení/ztrojení některých slabik druhého účastníka hovoru, případně hovor úplně vypadne. Poslední chybou jsou občas – náhodně nereagující senzorová/dotyková tlačítka pod displejem, kdy se jejich opětovná funkce obnoví až po zamknutí a odemknutí telefonu hardwarovým tlačítkem na boku.
Chybu s vyskakujícími okny, která je viditelná na videu řeší x dalších lidí např. na
http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=1411003 nebo na
http://androidforum.cz/leve-senzorove-t ... 15622.html , jsem tedy zvědav, jak se nyní Britex postaví k problému a pokusí se napravit svou „kladnou“ reputaci. Celá situace totiž ukazuje buď na fakt, že neumíte telefon dostatečně otestovat, nebo se s jeho testováním ani nezaobíráte a vysmíváte se zákazníkům Samsungu, obě varianty jsou pro Vás dost špatně vyznívající, nedivte se tedy zdejšímu názoru na Britex.
Reklamaci předávám opět do CZC.cz spolu s CD na kterém je video jednoznačně zachycující chybu, tento text spolu s odkazem na video, které jsem zároveň uploadoval na
http://ulozto.cz/xoxFBMu2/samsung-gio-chyba-avi postuji na forum androidforum.cz a zasílám i na oficiální mail společnosti Samsung. Požaduji opět odstoupení od kupní smlouvy a navrácení peněžní částky 4 990,-Kč, v případě opětovného zamítnutí reklamace předávám mobilní telefon soudnímu znalci v oboru telekomunikace a elektronika a celou věc hodlám řešit soudní cestou.