Nexus 7 (v. 2013) - Obecná diskuzeReklamácia a vrátenie peňazí

farnell
Androiďák!
Příspěvky: 664
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 5 Global

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell »

Tak to je logické. Ako to už bolo spomenuté servis je ten co určite nemá dôvod dačo kompenzovat. Na to sa musíš obrátiť na predajcu v Nemecku a tam si uplatniť nárok.
farnell
Androiďák!
Příspěvky: 664
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 5 Global

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell »

ludekbrno píše:Zkus popsat jaké problémy s ním máš. Můžu ti rovnou říct, že deadpixel a volnější konektory rozhodně nejsou reklamovatelnou závadou, to je normální opotřebení a na základě toho bych peníze určitě nevracel. Máš tam něco dalšího? :-)
No ak sa nemýlim tak tam ma už 4 uznané rma a to na odstúpenie od zmluvy stačí. Alebo sa mýlim?
3x rovnaká a 4x rozdielna závada a v prvom prípade po druhej a v druhom po tretej rma už môže žiadať o odstúpenie od zmluvy. Toto samozrejme treba uviesť do protokolu o rma u predajcu.
Samozrejme voľný USB a deadpixel sú irelevantné argumenty. To prejde málokomu
ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16747
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4X global

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od ludekbrno »

Ano, na uznání to stačí, ale jen v případě, že si o to u té 4-té závady požádá u prodejce, což neudělal. Takže teď si o to musí požádat u 5-té, ale nárok bude mít jen tehdy, když prodejce uzná, že se skutečně o další závadu jedná. Pokud teď neprokáže, že tam je opět uznatelná závada, tak prodejce nemusí brát v úvahu, že tam už 4 měl. Rozhodující je, jestli tam teď další závadu má nebo ne. Podle toho, co napsal, tak tam žádnou nemá, jen se mu nelíbí, že je opotřebený :-)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.
farnell
Androiďák!
Příspěvky: 664
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 5 Global

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell »

Jasné to je pravda nakoľko o odstúpenie musí žiadať ešte pred samotnou rma kedy ešte nevie či závada bude alebo nebude uznaná. No za pokus to stojí... Ak nie tak sa môže modliť aby ta 5 rma skutočne prišla.
ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16747
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4X global

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od ludekbrno »

Ono je celkem běžné, že servisy i prodejci jsou u 1-2 závady benevolentnější a uznají i to, co by ani uznávat nemuseli. Ale jak někdo přijde s 3. nebo 4. reklamací a žádá peníze zpět, zejména když je to chvíli před koncem záruky, tak už jde benevolentnost stranou a neuznávají se věci způsobené běžným opotřebením. Je to logické, i když prodejci vrátí při odstoupení výrobce peníze, tak stejně přijde aspoň o svoji marži a má s tím papírování. Takže nelze čekat, že prodejce přimhouří oko a vrátí peníze, když není zcela jasné, že se jedná o výrobní závadu. Navíc kromě prvního půl roku nese důkazní břemeno uživatel, takže když prodejce řekne, že to výrobní vada není a neuzná reklamaci, musí dokázat zákazník, že to vada je.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.
farnell
Androiďák!
Příspěvky: 664
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 5 Global

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell »

No mi daco vrav o tych servisoch.
Huawei
Aspon podla NAY ho posielali do madarska....
Vraj 3x menena doska pritom vada sa stale opakovala. Neviem ci je to mozne a na ktorých zariadeniach to ide to by si mohol ozrejmit Ty ale stale tam bolo identicke IMEI. a pritom tvrdili ,ze menili dosku. Takze predpokladam vzhladom k tej istej vade ,ze v reale s tym nic nerobili. Navyse az prilis podozrivo rychlo sa ten mobil vracal ku mne s5 zo servisu ako opraveny. Nakoniec dobropis a vratenie celej sumy.
ASUS
Servis SIL
3x vraj cosi robili no neviem co ,vzdy po dvoch dnoch od navratu zo servisu som im notebook vratil s5 na predajnu ako o5 nepouzitelny a s tou istou vadou.
Posledna RMA ma dostala ked mi osobne technik zo SIL volal na Slovensko ,ze ako sa ta zavada prejavuje. ???
Pritom v predoslej RMA ONI sami popisali jav ako k zavade doslo :facepalm: Tak som tomu "inzinierovi" povedal aby chytil NB odspodu dvoma rukami a prehol telo NB. A zrazu mi vravi "a jo tak se to vyplo" a uzavrel to dobropisom s tym ,ze mi vratili celu sumu za NB v Shark-u.

A to nevravim uz o tom ,ze v servise Philips boli tak slepi ,ze nevidel ako odchadza PDP. Pri mojej navsteve ked som osobne PDP zaniesol do servisu tvrdili ,ze problem nevidia. A druha reklamacia uz cez predajcu skoncila vymenou panelu.

Takze v celku ozaj zabavne pribehy, No vzdy sa mi to podarilo vybavit k mojej spokojnosti.
Odpovědět

Zpět na „Nexus 7 (v. 2013) - Obecná diskuze“