Ostatní tabletyAsus eee pad transformer vs asus eee pc t101mt

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
hatamrc
Stálý androiďák
Typ mobilu / ROM: Iphone 3G
Tablet: Asus eee pad transformer

Asus eee pad transformer vs asus eee pc t101mt

Příspěvek od hatamrc » pát 17. čer 2011 9:32:31

Zdravim vas
Rozhodol som sa pre kupu noveho zariadenia ,doteraz som fical na notebooku s klasickym win od asusu ,14" mi na prenasanie bolo vela a tak prislo na kupu nieco noveho
zostali mi dvaja kandidati:
asus eee pad transformer -adnroid
asus eee pc t101mt -windows
Hladam nieco ako nahradu netbooku a tabletu ,uz som bol pevne roznodnuty pre asus eeepc t101mt - co je tiez tablet ,s atomom N570 a win7 ,podpora stylusu a podobne.
Som student a zariadenie potrebujem hlavne na pisanie poznamok + kreslenie schem a obrazkov stylusom ,sledovanie filmov, pocuvanie hudby,prezeranie mailu a internetu ,pripadne nejake to kratenie casu nejakymi hrami na prednaskach
zaujam ma asus eee pad transfoerme no, ked som zistil ze je na nom osadeny android zostal som na pochybach ,kedze doteraz mam skusenosti len s windowsom a linuxom
zaujimaju ma konkretne tieto veci ,ak by mal niekto cas a chut mi odpovedat ,mozno to pomoze aj nejakym inym uzivatelom ktory su si nie isty niektorymi funkciami tohto "mackopsa"
a to :
1,zaujima ma podpora externych diskov a moznost kopirovania z disku na tablet a naopak z tabletu na disk- hlavne ma zaujima ako je to s kopirovanim filmov, hudby ,a inych dokumentov
1*- ci je na kopirovanie suborom ako filmy a podobne treba nejake externe programy a podobne
1**-ci je treba na prehravanie videa stahovat nejake dalsie aplikacie z android market ,dajme tomu ze by som chcel sledovat nejake avi ,pripadne aj s titulkami
2,podpora Office - kedze som student urcite vyuzijem office pri pisani seminarok a podobne a keby nebola moznost oproti windows by mi to dost chybalo ,aj ked som uz videl ze nejake office aplikacie su