Pokec ⇒ Neuznaná reklamace BT sluchátek
Moderátoři: Jacho, Moderátoři fór, Jacho, Moderátoři fór
- P1azer
- Droid
- Příspěvky: 1278
- Registrován: sob 30. kvě 2009 23:05:31
- Typ mobilu / ROM: 1+8 Pro
- Tablet: Galaxy tab S5e LTE
Neuznaná reklamace BT sluchátek
Zdravím, zrovna jdu z obchodu http://www.aaamobil.cz, kde jsem dne 23.12.2009 zakoupil BT sluchátka Samsung SBH600. Při vánočním otevírání dárků (24.12.) jsem z hrůzou zjistil, že sluchátka jsou mechanicky poškozená (Je tam vytržený plast v oblasti pravého sluchátka, je to videt, jen když měníte "délku" uchycení kolem hlavy). Bohužel do prodejny jsem se dostal "až" 30.12.2009 na reklamaci (Teď si nejsem jistý,jestli měli dřív otevřený- po Vánocích). Reklamace trvala až do dnešního dne 21.1.2010,kdy mi sluchátka vrátili ve stejném stavu a řekli, že je to mechanická vada,že za tu si mohu sám a reklamaci neuznali. Říkal jsem jim narovinu, jestli je u nich normální, že prodají vadný produkt a pak řeknou, že si za to může zákazník sám a na to mi jen odpověděli, že jsem nepřinesl sluchátka do druhého dne a že mi je tedy vyměnit nemůžou a ani vrátit peníze.
Obracím se tedy na Vás všechny tady s prosbou o pomoc. Jak to mám řešit, jaké jsou moje "pravomoce" ? Někdo tady snad má v této oblasti lepší zkušenosti než já...děkuji.
Obracím se tedy na Vás všechny tady s prosbou o pomoc. Jak to mám řešit, jaké jsou moje "pravomoce" ? Někdo tady snad má v této oblasti lepší zkušenosti než já...děkuji.
- Wexter
- Droid
- Příspěvky: 2147
- Registrován: ned 17. kvě 2009 7:47:35
- Typ mobilu / ROM: Vždycky nějaký nový
- Twitter: tomasocadly
- Tablet: iPad :-D
- Bydliště: Frýdek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
ze zákona můžeš vrátit zboží bez udání důvodu do 2týdnu, ne ?
Nová aplikace Svět Androida: https://play.google.com/store/apps/deta ... droida.app
- PL113
- Droid
- Příspěvky: 1539
- Registrován: stř 04. lis 2009 9:06:04
- Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
K tomudle ti řeknu jediné:
držím palce!
Holt praktiky českejch servisů. Všechno udělaj proto, aby se nemusely starat.
To jsi koupil přes net? S tím by se pak něco dalo dělat líp ne?
držím palce!
Holt praktiky českejch servisů. Všechno udělaj proto, aby se nemusely starat.
To jsi koupil přes net? S tím by se pak něco dalo dělat líp ne?
- P1azer
- Droid
- Příspěvky: 1278
- Registrován: sob 30. kvě 2009 23:05:31
- Typ mobilu / ROM: 1+8 Pro
- Tablet: Galaxy tab S5e LTE
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Objednal jsem to přes net a vyzvednul jsem to na pobočce... Jinak nárok na vrácení penez jsem "měl" do 14ti dnů,ale jelikož se protáhl ten servis na 20 dní, tak mi ta lhůta vypršela...nebo snad né? Navíc pochybuju, že by mi to vrácení uznali,když jsou poškozený (ale né mým zviněním). Teď jsem navíc z hrůzou zjistil,že v tom afektu mi vrátili jen papír "Reklamační proces" a doklad o koupi si tam nechali, takže startuju tam znova a bude mela (škoda že maj teď odpolední pauzu)
Jinak to, že sluchátka jsou poškozená,hned jak jsem je vyndal s krabice, tak to může dosvědčit jak taťka tak brácha,protože na Vánoce sme byli společně. ALe jelikož je to rodina, tak na to asi nikdo ohled brát nebude...
Jinak to, že sluchátka jsou poškozená,hned jak jsem je vyndal s krabice, tak to může dosvědčit jak taťka tak brácha,protože na Vánoce sme byli společně. ALe jelikož je to rodina, tak na to asi nikdo ohled brát nebude...
- m.cut
- Androiďák!
- Příspěvky: 312
- Registrován: pon 15. čer 2009 13:46:36
- Typ mobilu / ROM: Huawei Ascend G300
- Twitter: http://www.twitter.com/m_cut
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
jak typicke pro nektere obchody.v nejhorsim bych zkusil:
Kód: Vybrat vše
Sdružení obrany spotřebitele (SOS)
tel.: 224 239 940, 222 210 151, 603 248 266,
fax: 224 239 941
e-mail: sos@spotrebitele.info
internetová adresa: www.spotrebitele.info
poradna pro spotřebitele: www.spotrebitele.info/poradna/
Huawei Ascend G300 | ROOT | ROM: originálni B892| VoIP: Mikrotech.cz
T-Mobile G1 | HTC Magic | Samsung Spica | HTC Desire | Huawei Ascend G300 .....
Slevy na jednom místě
T-Mobile G1 | HTC Magic | Samsung Spica | HTC Desire | Huawei Ascend G300 .....
Slevy na jednom místě
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
rozhodne zkus SOS... Osobne jsem v tomhle strasna kurva a na hlavu si rozhodne srat nenecham. Tohle bych si vybojoval. Nesmis bejt mekej. A neboj se rvat )
- P1azer
- Droid
- Příspěvky: 1278
- Registrován: sob 30. kvě 2009 23:05:31
- Typ mobilu / ROM: 1+8 Pro
- Tablet: Galaxy tab S5e LTE
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Jedu teda zpátky na prodejnu pro ten doklad o koupi. Můžu požadovat i papír o převzetí na reklamaci? Kvůli datu.
- michpo
- Moderátor
- Příspěvky: 1270
- Registrován: ned 31. kvě 2009 21:21:02
- Typ mobilu / ROM: HTC One Google Edition
- Tablet: Nexus 7
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Ja bych teda spis nez rvat doporucil jednat absolutne klidne a bez revu. Pokud na ne budes rvat, tak to muzes tak akorat zhorsit. Navic pokud bys vystupoval neslusne, tak necekej ze ti vyjdou vstric, proc by to delali kdyz je k nim zakaznik sprosty... Proste vystupuj slusne a pekne v klidu. S reklamacema mam dost zkusenosti a mockrat sem musel jednat aby me vubec vratili prachy apod, a vzdy se vyplatilo jednat v klidu
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
ale no tak jasny... nejdriv rozhodne po dobrym... ale kdyz to nejde, tak musis byt hodne zlej...
- ramon.dexter
- Moderátor
- Příspěvky: 12740
- Registrován: pon 04. kvě 2009 18:04:58
- Typ mobilu / ROM: Poco x3 pro/stock ROM
- Tablet: Samsung Galaxy Tab S7/stock
- Bydliště: Kozolupy
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Sdružení Ochrany Spotřebitelů je hezký, ale údernější je Česká Obchodní Inspekce, která právě tyhle nekalý praktiky řeší. Zkus jim vahrnout, že pokud to s tebou nevyřeší dohodou NEBO výměnou kus za kus NEBO vrácením peněz, můžou si popovídat s pánama s ČOI. A pokdu ti reklamaci záměrně natáhli na dvacet dní aby ti nemuseli ve lhůtě vracet peníze, tak je to na ČOIku tuplem.
Sepiš protokol kdy jsi je koupil, kdy jsi zjistil závadu, kdy jsi jim o závadě říkal a kdy ti to vrátili neopravený. Pak bych se jich taky zeptal jestli myslí vážně to "vrácení do dvou dnů" když byly vánoce. Tyhle lhůty totiž platí vždycky na PRACOVNÍ dny, ne na svátky a tak. Protože má dost obchodů má o svátcích zavřeno a zákazník by byl krácenej na právech. Ale jelikož jsi tam šel až třicátýho, tak jsi tak trošku propadající.
Sepiš protokol kdy jsi je koupil, kdy jsi zjistil závadu, kdy jsi jim o závadě říkal a kdy ti to vrátili neopravený. Pak bych se jich taky zeptal jestli myslí vážně to "vrácení do dvou dnů" když byly vánoce. Tyhle lhůty totiž platí vždycky na PRACOVNÍ dny, ne na svátky a tak. Protože má dost obchodů má o svátcích zavřeno a zákazník by byl krácenej na právech. Ale jelikož jsi tam šel až třicátýho, tak jsi tak trošku propadající.
...jestli budete práskat práskací kuličky...to si taky zapráskám!!!
---------------------------------------------------------------------
obchoduji s chlupatou kapustou
---------------------------------------------------------------------
obchoduji s chlupatou kapustou
- P1azer
- Droid
- Příspěvky: 1278
- Registrován: sob 30. kvě 2009 23:05:31
- Typ mobilu / ROM: 1+8 Pro
- Tablet: Galaxy tab S5e LTE
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
No to nebyl záměr tam jít "až" 30.12.,ale prostě jsem se tma dřív nedostal. Když na Vánoce musíš objet celou rodinu atd. Jinak poslal sem to na SOS a udělám ještě skeny těch dokumentů,které k tomu mám + Detailní fotku závady a pošlu to na COI.
- Mr.Jina
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 122
- Registrován: úte 29. zář 2009 17:43:05
- Typ mobilu / ROM: SM-N9005 Android 5.1.1 Phronesis Rom N5 port
- Bydliště: Zlinsky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Držím palce, pak dej vědět jak jsi dopadl já mám podobné zkušenosti člověk se prostě nesmí nechat no.
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 107
- Registrován: sob 27. čer 2009 20:04:41
- Typ mobilu / ROM: Huawei P Smart [Origo 8.0 ROM]
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Asi máš smůlu. Můsel bys prokázat, žes to opravdu koupil poškozené.
1) 14 dní platí u smlouvy a dálku, což převzetí na prodejně není. Musel by sis to nechat poslat domů. Navíc, zboží MUSÍ být nepoužité, NEPOŠKOZENÉ a originálně zabalené. Poškozené takto vrátit opravdu nelze a je na řadě reklamace, tak ho tady nelakujte kravinama o 14-ti dnech.
2) Mechanická vada je na posouzení servisu a tady je na tobě dokázat, že to už tak bylo.
3) všechny lhůty jsou brány jako dny, nikoliv pracovní dny jak zde zaznělo. Zákon mluví pouze o dnech, takže jsou tam započítány i svátky apod. Dál, vrácení do 2 dnů je věc prodejce a na tuto lhůtu se berou v potaz jeho podmínky, není to vymahatelné... je to jen jeho dobrá vůle.
1) 14 dní platí u smlouvy a dálku, což převzetí na prodejně není. Musel by sis to nechat poslat domů. Navíc, zboží MUSÍ být nepoužité, NEPOŠKOZENÉ a originálně zabalené. Poškozené takto vrátit opravdu nelze a je na řadě reklamace, tak ho tady nelakujte kravinama o 14-ti dnech.
2) Mechanická vada je na posouzení servisu a tady je na tobě dokázat, že to už tak bylo.
3) všechny lhůty jsou brány jako dny, nikoliv pracovní dny jak zde zaznělo. Zákon mluví pouze o dnech, takže jsou tam započítány i svátky apod. Dál, vrácení do 2 dnů je věc prodejce a na tuto lhůtu se berou v potaz jeho podmínky, není to vymahatelné... je to jen jeho dobrá vůle.
Naposledy upravil(a) sitler dne čtv 21. led 2010 17:39:00, celkem upraveno 2 x.
1. pravidlo enduráka: Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti .
2. pravidlo enduráka: Kdo jezdí v sedě, je pomalej .
2. pravidlo enduráka: Kdo jezdí v sedě, je pomalej .
-
- Droid
- Příspěvky: 2720
- Registrován: úte 17. bře 2009 15:44:35
- Typ mobilu / ROM: Motorola BackFlip
- Twitter: @fireskopa
- Tablet: Nexus 7
- Rom: CM7/ofiko 4.1.1
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
P1azer píše:Objednal jsem to přes net a vyzvednul jsem to na pobočce... Jinak nárok na vrácení penez jsem "měl" do 14ti dnů,ale jelikož se protáhl ten servis na 20 dní, tak mi ta lhůta vypršela...nebo snad né? Navíc pochybuju, že by mi to vrácení uznali,když jsou poškozený (ale né mým zviněním). Teď jsem navíc z hrůzou zjistil,že v tom afektu mi vrátili jen papír "Reklamační proces" a doklad o koupi si tam nechali, takže startuju tam znova a bude mela (škoda že maj teď odpolední pauzu)
Jinak to, že sluchátka jsou poškozená,hned jak jsem je vyndal s krabice, tak to může dosvědčit jak taťka tak brácha,protože na Vánoce sme byli společně. ALe jelikož je to rodina, tak na to asi nikdo ohled brát nebude...
Myslim si ze ta ,,servisni oprava" by se do tech 14ti dnu pocitat nemela ne? (Stejne tak se do dvoulete zaruky nezapocitavaji reklamace a nasledny nekolika tydeni servis....)
Me zkusenosti s reklamaci jsou taky super Stejnou vadu 2x opravili vzdy se znovu objevila po treti jiz nasli jinou ktera se o5 opakovala takhle to slo po dvou stejnejch vadach a nasledne nove asi 3x dokola a diky ruznym vadam se na to nejake 3-4x a dost nevztahovalo.. A skoncilo to bohuzel tak ze jsem ten telefon hodil po prodejci (poprve v zivote jsem se dokazal mirene trefit!) a sel si koupit jinej a jinam .....
Fackováním se hloupost odnaučit nedá
Nepiste mi SZ s banálním dotazem! Od toho je tu tlacitko HLEDAT!
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Jen tak BTW zákon hovoří o možnosti vráceni peněz/výměně výrobku po 3 stejných nebo 4 různých závadách, které brání v používání funkce výrobku. (TZN pokud si u mobilu ulomíte pacičku na šňůrku, tak vám to sice z dobré vůle můžou opravit, ale už vám to nemusí bárt jako důvod ke vrácení peněz, ale na druhou stranu vadný fotoaparát u mobilu znemožňující jeho používání se považuje za nemožnost používat zařízení k účelu, ke kterému bylo určeno [výrobce ten mobil přece určil i pro focení]).
- P1azer
- Droid
- Příspěvky: 1278
- Registrován: sob 30. kvě 2009 23:05:31
- Typ mobilu / ROM: 1+8 Pro
- Tablet: Galaxy tab S5e LTE
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
sitler píše:Asi máš smůlu. Můsel bys prokázat, žes to opravdu koupil poškozené.
1) 14 dní platí u smlouvy a dálku, což převzetí na prodejně není. Musel by sis to nechat poslat domů. Navíc, zboží MUSÍ být nepoužité, NEPOŠKOZENÉ a originálně zabalené. Poškozené takto vrátit opravdu nelze a je na řadě reklamace, tak ho tady nelakujte kravinama o 14-ti dnech.
2) Mechanická vada je na posouzení servisu a tady je na tobě dokázat, že to už tak bylo.
3) všechny lhůty jsou brány jako dny, nikoliv pracovní dny jak zde zaznělo. Zákon mluví pouze o dnech, takže jsou tam započítány i svátky apod. Dál, vrácení do 2 dnů je věc prodejce a na tuto lhůtu se berou v potaz jeho podmínky, není to vymahatelné... je to jen jeho dobrá vůle.
Tohle je všechno pěkný. Já vím, že ta závada byla už když jsem je poprvé otevřel, ale jak to mám prokázat?
Jinak z SOS mi na dotaz odpověděli takto
- "Prodávající je povinen zamítnutí reklamace včetně zdůvodnění sdělit písemně. Jestliže s vyjádřením prodejce nesouhlasíte, kontaktujte soudního znalce, dohodněte si s ním prohlídku sluchátek, aby zkontroloval, čím byla vada způsobena. Pokud zjistí, že byla způsobena vadou materiálu nebo výroby a nikoliv Vaším zaviněním, nechte si vyhotovit nezávislý posudek. Ten musíte nejprve uhradit, ovšem pokud vyzní ve Váš prospěch, máte nárok na jeho proplacení od prodejce na základě § 598 Občanského zákoníku. Seznam znalců najdete na \"www.justice.cz\" nebo u kteréhokoliv soudu. Se znaleckým posudkem máte velkou šanci na úspěch. Naopak prodávající riskuje, že místo pouhé částky za zboží bude muset platit třeba i podstatně více. Doporučuji proto s tímto záměrem i jeho důsledky seznámit prodejce předem. Pokud znalec zjistí, že vada není otázkou materiálu nebo výroby, ale jedná se opravdu o mechanické poškození, posudek psát nebude protože by postrádal smysl a Vy v takovém případě zaplatíte pouze určitý poplatek za prohlídku věci."
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 107
- Registrován: sob 27. čer 2009 20:04:41
- Typ mobilu / ROM: Huawei P Smart [Origo 8.0 ROM]
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Bohužel je to opravdu tak.
Poučení pro příště: při přebírání na prodejně otevřít a zkontrolovat
Poučení pro příště: při přebírání na prodejně otevřít a zkontrolovat
1. pravidlo enduráka: Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti .
2. pravidlo enduráka: Kdo jezdí v sedě, je pomalej .
2. pravidlo enduráka: Kdo jezdí v sedě, je pomalej .
- P1azer
- Droid
- Příspěvky: 1278
- Registrován: sob 30. kvě 2009 23:05:31
- Typ mobilu / ROM: 1+8 Pro
- Tablet: Galaxy tab S5e LTE
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
No to je mi do příště jasné, ale já to zatím nevzdávám. Podle mě je totiž prokazatelné, že nejde o mé (spotřebitelovo) zavinění. Takže určitě hodlám jít k soudnímu znalci.
Mně prostě jde o to, že já nejsem žádnej podvodník,nikdy nikoho nešidím a kdybych věděl, že jsem si to ulomil sám, tak to ani nezkouším.
Mně prostě jde o to, že já nejsem žádnej podvodník,nikdy nikoho nešidím a kdybych věděl, že jsem si to ulomil sám, tak to ani nezkouším.
- Case
- Kyborg
- Příspěvky: 4103
- Registrován: pát 31. črc 2009 20:46:42
- Typ mobilu / ROM: Vodafone 845 - ZTE Blade - Samsung Galaxy S
- Bydliště: Edge of the world
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
A jak přesně chceš dokázat, žes to neulomil sám, když je to podle tebe prokazatelné? Zkontroloval sis zboží při koupi? Nezkontroloval. Smůla, poučení pro příště - buď kupované zboží kontroluj nebo nakupuj přes net. Že nejsi podvodník a nikoho nešidíš je hezké, ale s tím si můžeš leda tak namazat prsa, to nikoho nezajímá.P1azer píše:Podle mě je totiž prokazatelné, že nejde o mé (spotřebitelovo) zavinění. Takže určitě hodlám jít k soudnímu znalci.
Mně prostě jde o to, že já nejsem žádnej podvodník,nikdy nikoho nešidím a kdybych věděl, že jsem si to ulomil sám, tak to ani nezkouším.
Jako ano, solidní obchodník by to asi mohl jako reklamaci vzít (byť je otázka, co by si s tím pak počal a za jak dlouho by s takovým přístupem v dnešní době vychcánků zkrachoval), ale povinnost to udělat opravdu ani v nejmenším nemá.
- P1azer
- Droid
- Příspěvky: 1278
- Registrován: sob 30. kvě 2009 23:05:31
- Typ mobilu / ROM: 1+8 Pro
- Tablet: Galaxy tab S5e LTE
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Protože kdybych to udělal já, tak by bylo poznat to, že s tím nebylo zacházeno správně a byly by tam nějaký zásahy nebo by se to ulomilo celý. Prostě podle mě to je vada materiálu, která se projevila asi převozem (a zacházením při převozu). Možná sem najivní,ale řešit to budu.
- alex430
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 114
- Registrován: úte 08. zář 2009 11:48:17
- Typ mobilu / ROM: BB 9900
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
to sitler:
u bodu 1 se pleteš když jakýkoliv zboží objednáš třeba přes internet a vyzvedenš ho osobně na prodejně tak zde taky platí 14ti denní lhůta na navrácení peněz. Což v tomto případě je už pozdě a i kdyby jej vrátil v této době tak by ho nevzalli, protože jak jsi napsal musí být v původním stavu i balení.
to P1azer:
to samý jak jsi teď jmenoval se mohlo stát tobě při převozu a jsi tam kde jsi byl. Toto je jeden případ z mála co se stane a bohužel v tomto je spotřebitel dosti branej na držku. Ty musíš prokázat, že už při přebírání zboží toto bylo poškozené a toho dosáhneš asi hodně težko. Něco jiného to bude, když se bude jednat o únavu materiálu apod. Jinak co se týče soudního znalce toto bych zvážil vzhledem k jeho ceně /v řádech tisíců/. Pokud máš někoho v rodině nebo po známých co se na to podívá a řekne jak se věc má pak bych si ho nechal vypracovat a s čistým svědomím bych jim to tam omlátil o držku.
u bodu 1 se pleteš když jakýkoliv zboží objednáš třeba přes internet a vyzvedenš ho osobně na prodejně tak zde taky platí 14ti denní lhůta na navrácení peněz. Což v tomto případě je už pozdě a i kdyby jej vrátil v této době tak by ho nevzalli, protože jak jsi napsal musí být v původním stavu i balení.
to P1azer:
to samý jak jsi teď jmenoval se mohlo stát tobě při převozu a jsi tam kde jsi byl. Toto je jeden případ z mála co se stane a bohužel v tomto je spotřebitel dosti branej na držku. Ty musíš prokázat, že už při přebírání zboží toto bylo poškozené a toho dosáhneš asi hodně težko. Něco jiného to bude, když se bude jednat o únavu materiálu apod. Jinak co se týče soudního znalce toto bych zvážil vzhledem k jeho ceně /v řádech tisíců/. Pokud máš někoho v rodině nebo po známých co se na to podívá a řekne jak se věc má pak bych si ho nechal vypracovat a s čistým svědomím bych jim to tam omlátil o držku.
::: BB 9900 :: PB 16GB ::
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Právě že většinou neplatí. Objednávka na prodejnu je zpravidla braná jen jako rezervace produktu, samotné uzavření smlouvy probíhá až na prodejně a jedná se tak o osobní odběr bez nároku na 14 dní.alex430 píše:to sitler:...
- alex430
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 114
- Registrován: úte 08. zář 2009 11:48:17
- Typ mobilu / ROM: BB 9900
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
S tím nemůžu souhlasit. Obchod včetně odsouhlasení obchodních podmínek provádíš mimo prodejnu. Dále zde zboží nemáš jak vyzkoušet prodejce ti nepředvede možnosti zboží apod. Proto i na tokovýto nákup se vztahuje 14ti denní doba od odstoupení od smlouvy. To samé i v přípúadě pokud si třeba na ulici necháš aktivovat tarof operátora (nejedná se o standartní prodej na prodejně) a víc takových příkladů, ale to by jsme se dostali úplně jinam než co se teď řeší.
::: BB 9900 :: PB 16GB ::
- P1azer
- Droid
- Příspěvky: 1278
- Registrován: sob 30. kvě 2009 23:05:31
- Typ mobilu / ROM: 1+8 Pro
- Tablet: Galaxy tab S5e LTE
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Tak jak to tak sleduju,tak mi nezbývá nic jinýho než vzít sebou tatíka,kterej taky ví,že už to bylo rozbitý a zkusit zatlačit a přinejhořím to po nich mrsknu a plivnu do xichtu. No a mě se to převozem stát nemhlo,protože ten obchod mám asi 500metrů od baráku a šel jsem tam i zpět pěšky.
EDIT: A co zkusit to poslat znova na reklamaci ohledne prozkoumání únavy materiálu ?
EDIT: A co zkusit to poslat znova na reklamaci ohledne prozkoumání únavy materiálu ?
- ramon.dexter
- Moderátor
- Příspěvky: 12740
- Registrován: pon 04. kvě 2009 18:04:58
- Typ mobilu / ROM: Poco x3 pro/stock ROM
- Tablet: Samsung Galaxy Tab S7/stock
- Bydliště: Kozolupy
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
A ty si myslíš že tam tu únavu nějak budou zkoumat? Že jsou na to zařízený? Solidní obchodník uzná chybu bez zkoušení a vrátí prachy. Nesolidní se chová jak se chová.P1azer píše: EDIT: A co zkusit to poslat znova na reklamaci ohledne prozkoumání únavy materiálu ?
...jestli budete práskat práskací kuličky...to si taky zapráskám!!!
---------------------------------------------------------------------
obchoduji s chlupatou kapustou
---------------------------------------------------------------------
obchoduji s chlupatou kapustou
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Vazeni, OZ jasne rika, ze "Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku", pricemz obecne je smlouva uzavrena jakmile je navrh - "projev vůle, směřující k uzavření smlouvy, jenž je určen jedné nebo více určitým osobám, je návrhem na uzavření smlouvy (dále jen "návrh"), jestliže je dostatečně určitý a vyplývá z něj vůle navrhovatele, aby byl vázán v případě jeho přijetí." - prijat "Včasné prohlášení učiněné osobou, které byl návrh určen, nebo jiné její včasné jednání z něhož lze dovodit její souhlas, je přijetím návrhu." a "Včasné přijetí návrhu nabývá účinnosti okamžikem, kdy vyjádření souhlasu s obsahem návrhu dojde navrhovateli. Přijetí lze odvolat, jestliže odvolání dojde navrhovateli nejpozději současně s přijetím."
Jinymi slovy navrh = objednavka. Smlouva je dle meho vykladu uzavrena ve chvili, kdy vam prodejce odpovi, ze objednavku zpracoval, nebot jinak by musel vasi objednavku odmitnout.
Dalsi vec je, ze OZ pri pouziti institutu odstoupeni od smlouvy dle §53 odst. 7 vubec neresi, zda a jak mate to zbozi vratit, pouze se zminuje o tom, ze: "Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.". Vratit zbozi je vase povinnost dana obecne pri jakemkoliv odstoupeni od smlouvy, kde je receno, ze strany si vrati vse, co ziskaly, ale neresi se uz, v jakem stavu to ma byt.
Jestli zbozi prevezmete na prodejne, nebo vam prijde postou je irelevantni, nebot princip je v tom, ze smlouvu uzavrete na dalku, tudiz bez moznosti si ten produkt fakticky prohlednout a seznamit se s nim. Jakmile je smlouva uzavrena, tak uz z toho proste jednoznacne vyplyvaji urcite okolnosti, Ta hlavni je v tom, ze OZ vam jako ucastniku smlouvy umoznuje od teto odstoupit jen tehdy, pokud je to napsano primo v zakone, anebo pokud se na tom dohodnete s druhou stranou a mate to tudiz primo v te smlouve uvedeno. Jelikoz vsak odstoupeni od smlouvy si zadny prodejce do svych smluv dobrovolne neda (neni idiot), tak proto nam to tu zakonodarce aspon castecne dal tak, aby nas ve specifickych pripadech chranil.
Na veci vsak nic nemeni to, ze tu lhutu uz jsi prosvihnul a reklamace tuto lhutu nestavi. Kdy meli nebo nemeli otevreno je jedno, mel jsi jim to totiz poslat doporucenym dopisem postou. Oni by pak treba namitali, ze to zbozi bylo poskozene a nic by ti nedali, ovsem to by te nezajimalo, nebot bys jim na to u soudu rekl, ze mas dva svedky, kteri videli, jak to krasne hraje (ano, zde by se tyto osoby dopustitly tr. cinu, dnes uz jen precinu, krive svedecke vypovedi ) a zrejme bys ten spor vyhral, Nabizi se vsak otazka, jestli na tech "par korun" ma cenu tak dlouho cekat.
Ve tve soucasne situaci mas asi nejlepsi nechat si udelat znalecky posudek (to bude hadam tak 1500Kc). Kdyz ti dobre dopadne, tak podat zalobu, oprit ji o ten posudek a vypoved tvych rodinnych prislusniku (tentokrat pravdivou) a po dalsich X mesich, kdy se druha strana asi odvola uz to nejak dopadne. To vse ovsem za predpokladu, ze ten obchod mezitim nespadne do insolvencniho rizeni, pak bys nedostal stejne nic.
Jinymi slovy navrh = objednavka. Smlouva je dle meho vykladu uzavrena ve chvili, kdy vam prodejce odpovi, ze objednavku zpracoval, nebot jinak by musel vasi objednavku odmitnout.
Dalsi vec je, ze OZ pri pouziti institutu odstoupeni od smlouvy dle §53 odst. 7 vubec neresi, zda a jak mate to zbozi vratit, pouze se zminuje o tom, ze: "Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.". Vratit zbozi je vase povinnost dana obecne pri jakemkoliv odstoupeni od smlouvy, kde je receno, ze strany si vrati vse, co ziskaly, ale neresi se uz, v jakem stavu to ma byt.
Jestli zbozi prevezmete na prodejne, nebo vam prijde postou je irelevantni, nebot princip je v tom, ze smlouvu uzavrete na dalku, tudiz bez moznosti si ten produkt fakticky prohlednout a seznamit se s nim. Jakmile je smlouva uzavrena, tak uz z toho proste jednoznacne vyplyvaji urcite okolnosti, Ta hlavni je v tom, ze OZ vam jako ucastniku smlouvy umoznuje od teto odstoupit jen tehdy, pokud je to napsano primo v zakone, anebo pokud se na tom dohodnete s druhou stranou a mate to tudiz primo v te smlouve uvedeno. Jelikoz vsak odstoupeni od smlouvy si zadny prodejce do svych smluv dobrovolne neda (neni idiot), tak proto nam to tu zakonodarce aspon castecne dal tak, aby nas ve specifickych pripadech chranil.
Na veci vsak nic nemeni to, ze tu lhutu uz jsi prosvihnul a reklamace tuto lhutu nestavi. Kdy meli nebo nemeli otevreno je jedno, mel jsi jim to totiz poslat doporucenym dopisem postou. Oni by pak treba namitali, ze to zbozi bylo poskozene a nic by ti nedali, ovsem to by te nezajimalo, nebot bys jim na to u soudu rekl, ze mas dva svedky, kteri videli, jak to krasne hraje (ano, zde by se tyto osoby dopustitly tr. cinu, dnes uz jen precinu, krive svedecke vypovedi ) a zrejme bys ten spor vyhral, Nabizi se vsak otazka, jestli na tech "par korun" ma cenu tak dlouho cekat.
Ve tve soucasne situaci mas asi nejlepsi nechat si udelat znalecky posudek (to bude hadam tak 1500Kc). Kdyz ti dobre dopadne, tak podat zalobu, oprit ji o ten posudek a vypoved tvych rodinnych prislusniku (tentokrat pravdivou) a po dalsich X mesich, kdy se druha strana asi odvola uz to nejak dopadne. To vse ovsem za predpokladu, ze ten obchod mezitim nespadne do insolvencniho rizeni, pak bys nedostal stejne nic.
X10 - SIII - G3
- ramon.dexter
- Moderátor
- Příspěvky: 12740
- Registrován: pon 04. kvě 2009 18:04:58
- Typ mobilu / ROM: Poco x3 pro/stock ROM
- Tablet: Samsung Galaxy Tab S7/stock
- Bydliště: Kozolupy
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Hele a kolik to nadsfree vlastně stálo? Jestli se to vůbec vyplatí, tohle všechno podstupovat.
...jestli budete práskat práskací kuličky...to si taky zapráskám!!!
---------------------------------------------------------------------
obchoduji s chlupatou kapustou
---------------------------------------------------------------------
obchoduji s chlupatou kapustou
- P1azer
- Droid
- Příspěvky: 1278
- Registrován: sob 30. kvě 2009 23:05:31
- Typ mobilu / ROM: 1+8 Pro
- Tablet: Galaxy tab S5e LTE
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
No právě je tam měli nejlevněji a to za 1400kč. Já vím,že to není moc, ale prostě ty peníze netisknu...
Takže co navrhujete jako definitivní řešení?
BTW: Kdyby to šlo opravit vteřiňákem nebo něco, tak se s tím asi taky smířím, ale ta odchlýpnutá konstrukce drží i samotné to sluchátko, takže by se mohlo stát,že mi upadne nebo něco...
Takže co navrhujete jako definitivní řešení?
BTW: Kdyby to šlo opravit vteřiňákem nebo něco, tak se s tím asi taky smířím, ale ta odchlýpnutá konstrukce drží i samotné to sluchátko, takže by se mohlo stát,že mi upadne nebo něco...
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
Vim, ze to bude znit krute, ale pro 1400Kc ani pes nestekne. Ma rada je oprav si to svepomoci, nebo zkus zajit do servisu a optat se tam, zda to nemohou oni nejakym zpusobem (hlavne ovsem za kolik Kc) opravit a dle toho se rozhodni.
X10 - SIII - G3
- ramon.dexter
- Moderátor
- Příspěvky: 12740
- Registrován: pon 04. kvě 2009 18:04:58
- Typ mobilu / ROM: Poco x3 pro/stock ROM
- Tablet: Samsung Galaxy Tab S7/stock
- Bydliště: Kozolupy
Re: Neuznaná reklamace BT sluchátek
No, sice to neříkám rád ale na soud bych se vykašlal. Jednak je to na dlouho a výsledek je nejistej. Obchod může krachnout nebo ukončit činnost a v tom případě nedostaneš nic a ještě musíš zacvakat soudní výlohy.
Spíš bych to viděl asi takhle: zkousnout prohru a příště bejt opatrnější, při převzetí si zboží !důkladně! zkontrolovat a při zjištění závady to řešit ihned.
Bohužel tady jseš asi propadající ty - všechny zákonný lhůty jsi prošvihnul. Zase vymlouvat se na to že jsi musel jezdit po příbuzných když máš ten obchod 500 metrů od baráku je vážně dětinský. Cesta a řešení reklamace by ti zabralo maximálně 15 minut a neříkej mi že o svátcích bys těch 15 minut někde nenašel. Vim jak probíhaj svátky a vim že někdo nějakej čas opravdu neřeší.
Spíš bych to viděl asi takhle: zkousnout prohru a příště bejt opatrnější, při převzetí si zboží !důkladně! zkontrolovat a při zjištění závady to řešit ihned.
Bohužel tady jseš asi propadající ty - všechny zákonný lhůty jsi prošvihnul. Zase vymlouvat se na to že jsi musel jezdit po příbuzných když máš ten obchod 500 metrů od baráku je vážně dětinský. Cesta a řešení reklamace by ti zabralo maximálně 15 minut a neříkej mi že o svátcích bys těch 15 minut někde nenašel. Vim jak probíhaj svátky a vim že někdo nějakej čas opravdu neřeší.
...jestli budete práskat práskací kuličky...to si taky zapráskám!!!
---------------------------------------------------------------------
obchoduji s chlupatou kapustou
---------------------------------------------------------------------
obchoduji s chlupatou kapustou