Samsung Galaxy S8 - Obecná diskuzeReklamace sluchátek (EO-IG955)

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
LeaveTrollAlone
Nové Androidě
Příspěvky: 13
Registrován: sob 23. úno 2013 11:44:08
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Nokia N96

Reklamace sluchátek (EO-IG955)

Příspěvek od LeaveTrollAlone » pon 17. črc 2017 16:31:09

Ahoj androiďáci,

před pár týdny jsem si koupil S8, a abych to neměl tak jednoduché, přišel jsem na to, že sluchátka (co jsou k tomu jako příslušenství) hrají špatně. Konkrétněji jedno hraje méně než druhé, hloubky a výšky jsou strašně slabé, prostě je v nich něco špatně. Tento problém jsem si ověřil s kolegou co si pořídil stejné zařízení (S8), jehož sluchátka hrají bez problémů dobře. Zkoušel jsem je zapojit do jeho telefonu, pak jsem zkoušel ještě jedno zařízení a problém přetrvává. Tak jsem si říkal, že kdyby se samostatně v česku neprodávaly za cca 2400, asi bych to nechal být, ale takhle jsem se rozhodl jít je reklamovat. Bohužel se mi z VSP data dostalo zprávy, že je nebudou reklamovat, pokud k nim nepošlu veškeré příslušenství telefonu (vč. telefonu), díky tomu že to mají jako jakousi podmínku u výrobce. Abych to zbytečně neposílal i do Britexu, raději jsem jim tam zavolal a řekli mi v podstatě to samé. Takže, díky tomu že nechci a ani díky práci ani nemohu být bez telefonu měsíc Vás tu žádám:
Nenajde se tu někdo, kdo se chystá tento telefon (případně S8+) z jakéhokoliv důvodu reklamovat? Zamýšlím to, že bych někomu právě poslal sluchátka aby je vyreklamoval ke svému telefonu. Případně nemá někdo sluchátka zakoupené samostatně? Pak bych dotyčného požádal, pokud by mohl moje sluchátka reklamovat přes sebe s původní krabicí. Ty sluchátka totiž jsou bez jakéhokoliv označení, takže mi stačí to podstrčit ke komukoliv jinému, proto jsem se rozhodl obrátit se sem.

Děkuji Vám moc



s8plus
Stálý androiďák
Příspěvky: 73
Registrován: sob 29. dub 2017 11:38:50
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: S8plus Orchid Grey a S7edge Coral blue
Mobil 2 / ROM: Samsung Gear S3
Tablet: iPad Air

Re: Reklamace sluchátek (EO-IG955)

Příspěvek od s8plus » pon 17. črc 2017 17:19:24

Ahoj, toto se děje u Samsungu již dlouho. Mnohé servisy a prodejci při reklamaci nabíječky nebo sluchátek vyžadují odevzdat také telefon, ke kterému nabíječka nebo sluchátka patří. Tato praktika není podložená zákonem a slouží pouze k odrazení zákazníka od reklamace příslušenství. Také u této nenápadné položky platí lhůta pro vyřízení objednávky 30 dní a prodejci spoléhají na to, že zákazník nebude chtít zůstat měsíc bez telefonu a radši si koupí nové příslušenství.

Takže nezbývá než trvat na svém a ohánět se podporou v zákoně.

Pokud se vady vyskytly jen na příslušenství, které netvoří s danou věcí jednotný funkční celek, shoduje se judikatura na tom, že nelze uplatňovat práva z odpovědnosti za vadu ohledně hlavní věci a jejího příslušenství, tedy od celé smlouvy není možné odstoupit, pouze co se týká Vámi uvedených sluchátek.

U koho to je kupováno?


Autor tohoto vlákna
LeaveTrollAlone
Nové Androidě
Příspěvky: 13
Registrován: sob 23. úno 2013 11:44:08
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Nokia N96

Re: Reklamace sluchátek (EO-IG955)

Příspěvek od LeaveTrollAlone » pon 17. črc 2017 17:45:55

Ahoj,

je to kupováno v Datartu. Ale jak jsem již zmínil, ani VSP data ani Britex mi to bez dalšího příslušenství nevezmou, a po pravdě nevím jestli se mi zrovna chce nějakým způsobem hádat s těmito servisy. Případně ani pořádně nevím na jaké právo bych se měl odkazovat, Proto jsem se obrátil na (celou) československou komunitu.

Co jediné jsem se v podstatě dočetl že mám právo trvat na tom, aby se neposílalo zařízení společně s příslušenstvím, bylo tuším přesně toto:
https://www.dtest.cz/clanek-4439/reklam ... inky150615


s8plus
Stálý androiďák
Příspěvky: 73
Registrován: sob 29. dub 2017 11:38:50
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: S8plus Orchid Grey a S7edge Coral blue
Mobil 2 / ROM: Samsung Gear S3
Tablet: iPad Air

Re: Reklamace sluchátek (EO-IG955)

Příspěvek od s8plus » pon 17. črc 2017 18:05:46

Servis je jasny, Ti se ridi Samsungem. Pro Tebe je dulezity Datart jako prodejce, kde musis uplatnit reklamaci a domahat se svych prav. Pripadne prostudovat kupni smlouvu a jejich podminky, ktera vznikla pri zakoupeni telefonu. Zakonne to neni.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15763
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 175
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamace sluchátek (EO-IG955)

Příspěvek od ludekbrno » úte 18. črc 2017 8:53:36

LeaveTrollAlone:
Jelikož tobě za vady odpovídá výhradně prodejce, nikoliv servis, tak reklamaci uplatni v Datartu. Požádej kolegu, ať ti zapůjčí sluchátka a na prodejně jim předveď, že jeho hrají normálně a tvoje špatně. Oni si samozřejmě mají právo zkontrolovat a opsat IMEI telefonu, aby věděli, k jakému telefonu sluchátka patří a zda jsou v záruce, ale nemají žádný důvod požadovat ponechat k reklamaci i telefon, když je závada jasně a pouze ve sluchátkách. Pokud se budou cukat, nech si písemně potvrdit, že odmítají přijmout reklamaci prokazatelně vadných sluchátek bez odevzdání prokazatelně dobrého telefonu, který s vadou nijak nesouvisí. Pokud se budou cukat něco takového napsat, tak se tam stav ještě jednou s nějakým kamarádem, který bude natáčet na mobil to odmítnutí přijmout reklamaci. Ale myslím, že když jim na místě předvedeš, že telefon je ok a blbnou jen sluchátka, tak nebude problém. U nás jsme běžně brali na záruku jen samotné nabíječky, když telefon s jinou nabíjel.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


Uživatelský avatar

pRo_lama
Moderátor
Příspěvky: 6225
Registrován: pon 06. pro 2010 7:41:23
Reputace: 305
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S8
Twitter: pRo_lama
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace sluchátek (EO-IG955)

Příspěvek od pRo_lama » úte 18. črc 2017 17:16:07

Ak si z Prahy, tak ti moje dám kľudne zadarmo. Nikdy nepoužívam slúchadlá, ktoré sú v krabici. Všetky hrajú shit-ne, takže vždy používam vlastné.
MOBIL: Samsung Galaxy S8 (64 GB) | TABLET: Nexus 7 (2013)
GADGET: Samsung Gear S2 (SM-R720) + Samsung Gear Fit (SM-R350) + Sony SmartWatch 2


xSam
Stálý androiďák
Příspěvky: 208
Registrován: pát 17. pro 2010 11:46:44
Reputace: 5
Typ mobilu / ROM: I 9000

Re: Reklamace sluchátek (EO-IG955)

Příspěvek od xSam » úte 18. črc 2017 18:54:30

pRo_lama, pokud by nechtel ludek, ja bych je bral. Svoje jsem si vcera rozslap:-(
Neco bych ti za ne dal.


Autor tohoto vlákna
LeaveTrollAlone
Nové Androidě
Příspěvky: 13
Registrován: sob 23. úno 2013 11:44:08
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Nokia N96

Re: Reklamace sluchátek (EO-IG955)

Příspěvek od LeaveTrollAlone » stř 19. črc 2017 21:08:10

s8plus píše:Servis je jasny, Ti se ridi Samsungem. Pro Tebe je dulezity Datart jako prodejce, kde musis uplatnit reklamaci a domahat se svych prav. Pripadne prostudovat kupni smlouvu a jejich podminky, ktera vznikla pri zakoupeni telefonu. Zakonne to neni.
Jasný, no jakmile budu mít chvilku tak se tam zastavím rovnou i s připravenými podklady, a budu doufat že mi to vyjde.
ludekbrno píše:LeaveTrollAlone:
Jelikož tobě za vady odpovídá výhradně prodejce, nikoliv servis, tak reklamaci uplatni v Datartu. Požádej kolegu, ať ti zapůjčí sluchátka a na prodejně jim předveď, že jeho hrají normálně a tvoje špatně. Oni si samozřejmě mají právo zkontrolovat a opsat IMEI telefonu, aby věděli, k jakému telefonu sluchátka patří a zda jsou v záruce, ale nemají žádný důvod požadovat ponechat k reklamaci i telefon, když je závada jasně a pouze ve sluchátkách. Pokud se budou cukat, nech si písemně potvrdit, že odmítají přijmout reklamaci prokazatelně vadných sluchátek bez odevzdání prokazatelně dobrého telefonu, který s vadou nijak nesouvisí. Pokud se budou cukat něco takového napsat, tak se tam stav ještě jednou s nějakým kamarádem, který bude natáčet na mobil to odmítnutí přijmout reklamaci. Ale myslím, že když jim na místě předvedeš, že telefon je ok a blbnou jen sluchátka, tak nebude problém. U nás jsme běžně brali na záruku jen samotné nabíječky, když telefon s jinou nabíjel.
Díky za info. Zkusím co se dá...
pRo_lama píše:Ak si z Prahy, tak ti moje dám kľudne zadarmo. Nikdy nepoužívam slúchadlá, ktoré sú v krabici. Všetky hrajú shit-ne, takže vždy používam vlastné.
Hele z Prahy sice nejsem, no mám to ale kousek, takže pro ně dojet by mi nedělalo příliš problém. Pokud by tobě nechyběly, rád si udělám čas a přijedu si pro ně.



Uživatelský avatar

pRo_lama
Moderátor
Příspěvky: 6225
Registrován: pon 06. pro 2010 7:41:23
Reputace: 305
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S8
Twitter: pRo_lama
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace sluchátek (EO-IG955)

Příspěvek od pRo_lama » stř 19. črc 2017 21:49:01

Napíš mi do súkromnej správy kedy môžeš a nejako sa dohodneme.

­    

MOBIL: Samsung Galaxy S8 (64 GB) | TABLET: Nexus 7 (2013)
GADGET: Samsung Gear S2 (SM-R720) + Samsung Gear Fit (SM-R350) + Sony SmartWatch 2

Uživatelský avatar

bassgenerator
Droid
Příspěvky: 3315
Registrován: pon 19. pro 2011 15:03:43
Reputace: 78
Typ mobilu / ROM: Samsung S8+
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Reklamace sluchátek (EO-IG955)

Příspěvek od bassgenerator » čtv 20. črc 2017 8:13:08

Aha pRo_lama ide do rootu sudim podla predaja alebo darovania peciek :clap: vitaj
¯\_(ツ)_/¯

Odpovědět

Zpět na „Samsung Galaxy S8 - Obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů