Ostatní telefony SamsungSAMSUNG GALAXY J5 ( 2017 )

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Tom80O
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 15. bře 2018 20:19:25
Reputace: 0

SAMSUNG GALAXY J5 ( 2017 )

Příspěvek od Tom80O » čtv 15. bře 2018 20:23:06

Dobrý den, už pár měsíců vlastním Samsung Galaxy J5 ( 2017 ). Včera se mi stalo to že jsem zapojil sluchátka, pustil jsem si písničku a hrála i z reproduktorů nevíte jak to vyřešit ?? Když dám že chci slyšet jen na levou stranu tak to neslyším ale na pravou ano. Zvuk neslyším z normálního reproduktoru ale z reproduktoru na hovory





Samsung_podpora
Stálý androiďák
Příspěvky: 63
Registrován: čtv 16. dub 2015 8:37:42
Reputace: 24
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S Edge

Re: SAMSUNG GALAXY J5 ( 2017 )

Příspěvek od Samsung_podpora » úte 17. dub 2018 9:57:14

Ahoj Tom80O, doporučujeme vyzkoušet tzv. Bezpečný režim, který prověří, zda není situace způsobena některou z aplikací třetích stran, kde mohlo dojít k některé ze softwarových chyb. Ten aktivujete tím, že vaší Galaxy vypnete a znovu zapnete. Potom při načítání systému přidržte stisknuté tlačítko pro snížení hlasitosti v okamžiku, kdy se objeví logo Samsung. Telefon přijetí požadavku na Bezpečný režim potvrdí jemnou vibrací a můžete tlačítko pustit. V tomto režimu je k dispozici pouze tovární softwarová výbava a aplikace třetích stran jsou blokovány. Telefon prosím testujte v Bezpečném režimu dostatečně dlouhou dobu k tomu, aby se popisované chování mělo možnost projevit. V okamžiku, kdy v Bezpečném režimu bude vše v pořádku, doporučujeme zálohovat vaše uživatelská data a následně obnovit tovární nastavení. Zálohovat můžete vaší Galaxy například pomocí programu Smart Switch, který je ke stažení na našich stránkách http://www.samsung.com/cz/support/smartswitch/. V opačném případě, kdy se telefon bude projevovat podle vašeho popisu i v Bezpečném režimu, kontaktujte prosím náš autorizovaný servis, který ho může diagnostikovat po softwarové i hardwarové stránce a případně zajistit nápravu. Vyhledat si ho můžete prostřednictvím tohoto odkazu http://www.samsung.com/cz/support/servicelocation/, nebo nás kontaktujte na naší zákaznické lince 800 726 786 a nejbližší vám vyhledáme. Děkujeme vám. Samsung_podpora.


martin.nespesny
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: sob 27. říj 2018 6:22:48
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy J5 2017/Stock

Re: SAMSUNG GALAXY J5 ( 2017 )

Příspěvek od martin.nespesny » sob 27. říj 2018 6:30:59

Ahojte priatelia, neviete niekto náhodou o aktualizácii J5 2017/DUOS na Android Oreo? Či bude, alebo nie? Veľa toho sa o tom nepopísalo...Ďakujem.

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 9704
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 242
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: SAMSUNG GALAXY J5 ( 2017 )

Příspěvek od Mirda86 » sob 27. říj 2018 7:07:03



Pallika
Nové Androidě
Příspěvky: 2
Registrován: pon 19. lis 2018 15:03:51
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Balady J5 (2017)

Re: SAMSUNG GALAXY J5 ( 2017 )

Příspěvek od Pallika » pon 19. lis 2018 15:09:59

Mám problém se Samsungem Galaxy J5(2017),od poslední aktualizace (30.10.2018) se mi náhodně restartujte,ať už při hraní her nebo pouštění písniček. Je to velmi nepraktické a unavující čekat, než se mobil znovu probudí a plně se rozběhne. Prosím poraďte mi,jak se tohoto problému zbavit. Děkuji


Uživatelský avatar

JirkaH76
Robot
Příspěvky: 721
Registrován: úte 31. kvě 2011 9:17:38
Reputace: 7
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy W [root]
Mobil 2 / ROM: HUAWEI Y3 II
Tablet: Sencor Element 10.1
Tablet 2 / ROM: Samsung Galaxy Tab E 9.6 SM-T560
Rom: stock

Re: SAMSUNG GALAXY J5 ( 2017 )

Příspěvek od JirkaH76 » pon 19. lis 2018 17:31:39

Pokud nebylo po update provedeno tovarni nastaveni systemu, pravdepodobne se mu nevyhnes.


hoki11111
Nové Androidě
Příspěvky: 8
Registrován: stř 08. úno 2017 10:55:44
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy J5 2017

Re: SAMSUNG GALAXY J5 ( 2017 )

Příspěvek od hoki11111 » pon 26. lis 2018 7:33:43

Zdravím. Objevila se mi aktualizace na Galaxy J5 2017/DUOS na Android Oreo. Zatím ale nemám odvahu ji spustit. Prosím o napsání zkušeností, jestli po aktualizaci všechno funguje tak jak má a jestli je třeba něco nastavit nebo vypnout před spuštěním a po provedení aktualizace. Děkuji.

Uživatelský avatar

LivArt
Terminátor
Příspěvky: 22050
Registrován: čtv 14. črc 2011 9:11:01
Reputace: 239
Typ mobilu / ROM: Xiaomi MI5 32GB
Mobil 2 / ROM: SGS4 + SGS6 + J530F/DS
Twitter: https://twitter.com/CZmisak
Tablet: SGTab4 RR
Kontaktovat uživatele:

Re: SAMSUNG GALAXY J5 ( 2017 )

Příspěvek od LivArt » sob 01. pro 2018 11:20:14

Nemám s ničím problém.
lenovo - Je to ještě mnohem horší, než to vypadá.
Zpomalený nebo sekající se telefon - jak postovat
Nejobsáhlejší Doctor Who CZ & SK Fanweb | Sleduj mě na #twitteru.
Soukromé zprávy mi pište, pokud máte nějaký konkrétní dotaz na mě. Na ostatní dotazy je tu fórum.


hoki11111
Nové Androidě
Příspěvky: 8
Registrován: stř 08. úno 2017 10:55:44
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy J5 2017

Re: SAMSUNG GALAXY J5 ( 2017 )

Příspěvek od hoki11111 » pon 03. pro 2018 8:40:50

Díky za info. Aktualizace proběhla v pohodě, všechno OK.

Odpovědět

Zpět na „Ostatní telefony Samsung“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host