Ostatní telefony SamsungSAMSUNG GALAXY J5 ( 2017 )

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Tom80O
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 15. bře 2018 20:19:25
Reputace: 0

SAMSUNG GALAXY J5 ( 2017 )

Příspěvek od Tom80O » čtv 15. bře 2018 20:23:06

Dobrý den, už pár měsíců vlastním Samsung Galaxy J5 ( 2017 ). Včera se mi stalo to že jsem zapojil sluchátka, pustil jsem si písničku a hrála i z reproduktorů nevíte jak to vyřešit ?? Když dám že chci slyšet jen na levou stranu tak to neslyším ale na pravou ano. Zvuk neslyším z normálního reproduktoru ale z reproduktoru na hovory



Samsung_podpora
Stálý androiďák
Příspěvky: 60
Registrován: čtv 16. dub 2015 8:37:42
Reputace: 24
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S Edge

Re: SAMSUNG GALAXY J5 ( 2017 )

Příspěvek od Samsung_podpora » úte 17. dub 2018 9:57:14

Ahoj Tom80O, doporučujeme vyzkoušet tzv. Bezpečný režim, který prověří, zda není situace způsobena některou z aplikací třetích stran, kde mohlo dojít k některé ze softwarových chyb. Ten aktivujete tím, že vaší Galaxy vypnete a znovu zapnete. Potom při načítání systému přidržte stisknuté tlačítko pro snížení hlasitosti v okamžiku, kdy se objeví logo Samsung. Telefon přijetí požadavku na Bezpečný režim potvrdí jemnou vibrací a můžete tlačítko pustit. V tomto režimu je k dispozici pouze tovární softwarová výbava a aplikace třetích stran jsou blokovány. Telefon prosím testujte v Bezpečném režimu dostatečně dlouhou dobu k tomu, aby se popisované chování mělo možnost projevit. V okamžiku, kdy v Bezpečném režimu bude vše v pořádku, doporučujeme zálohovat vaše uživatelská data a následně obnovit tovární nastavení. Zálohovat můžete vaší Galaxy například pomocí programu Smart Switch, který je ke stažení na našich stránkách http://www.samsung.com/cz/support/smartswitch/. V opačném případě, kdy se telefon bude projevovat podle vašeho popisu i v Bezpečném režimu, kontaktujte prosím náš autorizovaný servis, který ho může diagnostikovat po softwarové i hardwarové stránce a případně zajistit nápravu. Vyhledat si ho můžete prostřednictvím tohoto odkazu http://www.samsung.com/cz/support/servicelocation/, nebo nás kontaktujte na naší zákaznické lince 800 726 786 a nejbližší vám vyhledáme. Děkujeme vám. Samsung_podpora.

Odpovědět

Zpět na „Ostatní telefony Samsung“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů