Ostatní telefony SamsungSamsung Galaxy J3 – Problém synchronizace kalendáře

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
zdekas
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: pon 09. dub 2018 10:00:16
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy J3 (2016)

Samsung Galaxy J3 – Problém synchronizace kalendáře

Příspěvek od zdekas » pon 09. dub 2018 10:07:19

Před pár dny se mi mobil samovolně vypnul. Po naběhnutí jsem postrádal některé instalované aplikace a hlásil také chybu nějaké služby. Snažil jsem se nějak rekonstruovat předchozí stav, ale nakonec jsem se odhodlal k návratu k továrnímu nastavení.
Vše proběhlo bez problémů. Nastavil jsem účet gmail.com a opět vše ok. Data se bez problémů synchronizovala (emaily, kontakty i kalendář). Doplnil jsem tedy svůj Microsoft účet (s doménou outlook.cz). Použil jsem typ účtu Microsoft Exchange ActiveSync, zadal emailovou adresu a heslo. Vše ostatní se doplnilo automaticky. Účet se vytvořil a synchronizoval. Kontakty a emaily bez problémů. K mému překvapení se ale kalendář synchronizuje jen částečně. Pod účtem mám definováno několik kalendářů. Ten základní se nesynchronizuje vůbec. Události definované v cloudu MS z tohoto kalendáře se nezobrazí na mobilu. Události ostatních kalendářů stejného účtu se zobrazí. Nicméně, po určité době se začnou násobit. Jako by se s každou synchronizací událost duplikovala, atd, atd. Po čase vidím na mobilu každou takovou událost mnohokrát. V cloudu MS (outlook.cz) je vše původní – v pořádku.
Zajímavé na celé věci je, že před havárií mobilu synchronizace s Outlookem probíhala bez problémů pro všechny mé kalendáře.
Ke kontrole dat kalendáře na mobilu používám předinstalovanou aplikaci „S plánovač“.
Zkoušel jsem vymazat data úložiště kalendáře, odebrat a opětovně přidat účet outlook. Nakonec jsem opakoval návrat k továrnímu nastavení. Výsledek je stále stejný. Vše ostatní (kontakty, emaily) funguje bez problémů. Jen synchronizace kalendáře z outlook.cz ne.
Nesetkal jste se někdo s podobným problémem? Nemáte radu?



Samsung_podpora
Stálý androiďák
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 16. dub 2015 8:37:42
Reputace: 23
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S Edge

Re: Samsung Galaxy J3 – Problém synchronizace kalendáře

Příspěvek od Samsung_podpora » úte 17. dub 2018 9:43:34

Ahoj Zdekas, v tomto směru vám doporučujeme obrátit se na naši bezplatnou zákaznickou infolinku 800 726 786, kde budeme mít příležitost si ještě doplnit a upřesnit podrobnější informace a následně doporučit konkrétní postup pro nápravu situace. Děkujeme vám.

Odpovědět

Zpět na „Ostatní telefony Samsung“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů