Servisy SamsungREKLAMACE V BRITEX - poškození mobilu mé tělesně postižené sestry

Moderátor: verny94

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Odpovědět

Autor tohoto vlákna
JanH
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: pon 09. pro 2019 16:18:22
Reputace: 0

REKLAMACE V BRITEX - poškození mobilu mé tělesně postižené sestry

Příspěvek od JanH » pon 09. pro 2019 16:21:06

VAROVÁNÍ. Klidně sdílejte.
Vážení přátelé. Tímto Vás důrazně varuji před firmou BRITEX. Jedná se o záruční servis (snad jen) mobilních telefonů.
Tzn. sami s nimi zřejmě nepřijdete do styku, ale při každé reklamaci mobilu (nebo elektroniky) se snažte od prodejce zjistit kam zařízení zasílá a 100% si pořiďte fotografie a protokol o převzetí a stavu.
V srpnu si sestra pořídila nový mobil Samsung za 6000.
V srpnu jsem do něj vložil SIM a mobil fungoval.
V listopadu začalo zlobit dobíjení. Zřejmě vadný konektor.
Předáno po 4 měsících v záruční době spol. Vodafone.
Ta mobil odeslala do servisního střediska BRITEX.
Za několik dní se mobil vrátil do Vodafone. Reklamace zamítnuta. Prý jsme do mobilu neodborně zasáhli a mobil zničili, poškodili baterii a desku.
Po jednání s tímto střediskem jsem oslovil ještě SAMSUNG. Výsledek stejný. Reklamace zamítnuta. Neodborný zásah.
Do mobilu jsme pouze vložili SIM a byl 3 měsíce používán.
V příloze jsou fotografie stavu vnitřku mobilu po otevření firmou BRITEX. Vypadá to na kleštičkami přecvaklé držáky na šroubky a v baterii jsou díry, jako od šroubováku.
Na argument, že sestra je tělesně postižená a otec ani já jsme mobil nerozbírali, a že poškození vzniklo zřejmě v servisním středisku BRITEX a že je účelové, mi bylo sděleno, že BRITEX nemá za potřebí nic ničit.. (99% recenzí podobného charakteru, jako je tento problém hovoří za vše).
Dnes jsem se, v emočně vyhroceném rozhovoru s vedoucím střediska BRITEX dozvěděl, že jsme to prostě museli udělat my. Prý nám mobil, který stál 6000, opraví za 4000...
Bohužel jsem se při písemných námitkách nešťastně vyjádřil, že jsem mobil v létě jen otevřel abych vložil SIM, ale jedná se o mobil, kam se SIM vkládá z boku (tedy jsem jej samozřejmě neotevíral). Každou chvíli někomu něco řeším s mobilem, takže jsem si již nepamatoval, zda jsem SIM vkládal uvnitř, nebo z boku. Samozřejmě se vyjádřili tak, že jsem JÁ při vkládání SIM zřejmě tohle vše způsobil.......
Byť vodafone mobil k reklamaci převzal pouze s běžným opotřebením (šrámy na krytu od klíčů)..
Budu vše diskutovat s advokátem.
Dejte si pozor kam jde Vaše elektronika při reklamaci a vše si nafoťte. (ovšem i tak, přece nebudeme rozebírat zalepený mobil, abychom si vyfotili, že baterie nemá díry od šroubováku)........

Vyjádření BRITEX:
1. Reklamační řízení č. 3969310 (BRITEX-CZ, s.r.o.)

Závada: "MT nejde nabít, nejspíš vadný konektor nebo nabíječka"

Oprava: Uvedená vada byla shledána.Záruční oprava byla odmítnuta z důvodu porušení záručních podmínek. MT vykazuje stopy neodborného zásahu(neodborná demontáž/montáž). Přístroj nesplňuje předpoklady a podmínky pro provedení záruční opravy. Oprava možná pouze nezáručně výměnou sys. desky, aku, krytů. cenová nabídka: 4.000,- Kč

Ukončeno: 25.11.2019

Obrázek
image001aa.png
image001aa.png (494.55 KiB) Zobrazeno 1157 x
image001a.png
image001a.png (511.87 KiB) Zobrazeno 1157 x




Uživatelský avatar

šulda
Stálý androiďák
Příspěvky: 220
Registrován: stř 21. zář 2016 13:35:28
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: Mi A2 Lite 4/64GB

Re: REKLAMACE V BRITEX - poškození mobilu mé tělesně postižené sestry

Příspěvek od šulda » pon 09. pro 2019 17:39:45

Bohužel jednostranné. Měl sem u nich za x let mobil z rodiny dvakrát (jednou stejná závada jako tvoje), a vždy OK. To ale neznamená že se někoho chci zastávat.

Uživatelský avatar

Jumbo78
Administrátor
Příspěvky: 11232
Registrován: pát 13. led 2012 17:25:32
Reputace: 280
Typ mobilu / ROM: iPhone XS Max 512 GB
Mobil 2 / ROM: Samsung Galaxy NOTE EDGE - STOCK ROM
Tablet: Samsung Galaxy TAB S2
Bydliště: Kousek od Zlatých Hor :D

REKLAMACE V BRITEX - poškození mobilu mé tělesně postižené sestry

Příspěvek od Jumbo78 » pon 09. pro 2019 20:12:48

S BRITEXEM mám nejhorší možné zkušenosti. A nejsem sám. Btw, BRITEX zde již "oslavné" vlákno má...


reklamace v Britexu
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic? ... source=app
Skvělá navigace WAZE - vyzkoušej
Na poděkování slouží palec u příspěvku ;)
Cashback za nákupy

Uživatelský avatar

jirik77777
Androiďák!
Příspěvky: 404
Registrován: sob 08. čer 2019 22:38:04
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note 9
Mobil 2 / ROM: Samsung Galaxy Note 8

Re: REKLAMACE V BRITEX - poškození mobilu mé tělesně postižené sestry

Příspěvek od jirik77777 » pon 09. pro 2019 20:25:10

Britex je opravdu peklo a neni to jediny pripad, kdy oni neodbornym zasahem poskodili telefon a pak reklamaci sami zamitnuli. Pred touto firmou a podobnymi zkusenostmi je varovano na vsemoznych webovych serverech.
Samsung Galaxy Note9 - Android 10
Samsung Galaxy Note8 - Android 9


sinco
Droid
Příspěvky: 2170
Registrován: stř 03. srp 2011 20:29:04
Reputace: 28
Typ mobilu / ROM: LG G3-32GB EU Titan- android V30j
Mobil 2 / ROM: Samsung Galaxy S9 , ofic. rom
Tablet: Ferguson S3
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: REKLAMACE V BRITEX - poškození mobilu mé tělesně postižené sestry

Příspěvek od sinco » úte 10. pro 2019 11:09:32

Kdybys tady víc četl tak bys věděl že pokud to jde tak britex ne. Je to Samsung takže bych se zkusil prvně obrátit na Samsung. V tvém případě je to teď už k ničemu ale třeba se to bude hodit někomu dalšímu.
Sony SmartWatch2, Pebble Time Steel-černé, Fitbit ionic, SGS7,SGS9



siley
Androiďák!
Příspěvky: 552
Registrován: ned 11. zář 2011 15:22:09
Reputace: 13
Typ mobilu / ROM: LG G7 ThinQ
Rom: stock 9.0

Re: REKLAMACE V BRITEX - poškození mobilu mé tělesně postižené sestry

Příspěvek od siley » úte 10. pro 2019 14:23:26

Britex no, někdy člověk si musí myslet že tam dělají jenom idioti z toho jak to tam mají vedené.
Taky mám pár negativních reklamaci.
Nefunkční lg telefon, údajná oxidace záruka neuznana. Po otevření telefonu doma, oxidace nikde a fotky vůbec nesouhlasili s výrobním číslem desky v mobilu.

Huawei nefunkční nabíjení, různé kabely i nabíječky a nic. Údajně poškozený usb kabel a telefonu nic nebylo. Byl jsem donucen zakoupit jejich originál kabel za 500kc. Stal se zázrak a kabely který předtím nešli najednou šli.
Ten samy Huawei, nefunkční digitizer, vyměnili na záruku, poslali zpět nekompletní telefon (mřížka na přední repracek).
A znova ten samý. Byl posílám jako rekalamce reklamace. Po výměně digitizeru se usazoval prach pod displejem. Telefon se vrátil ze byl vyčištěn a vyměněn přední panel. Mobil byl úplně ve stejném stavu včetně prachu jako když jsem ho tam poslal. To už jsem reklamaci neprevzal a nechal poslat zpět.

sinco píše:
úte 10. pro 2019 11:09:32
Kdybys tady víc četl tak bys věděl že pokud to jde tak britex ne. Je to Samsung takže bych se zkusil prvně obrátit na Samsung.
U nebrandu asi ano, když jsem reklamoval Samsung u T-mobile tak mi bylo řečeno že mají smlouvu jenom s britexem když jsem to chtěl nechat poslat do vps data.

Odpovědět

Zpět na „Servisy Samsung“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů