Ostatní tablety SamsungGalaxy Tab S5e - problém s aplikacemi

Moderátor: verny94

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Nitram3
Stálý androiďák
Příspěvky: 63
Registrován: ned 20. led 2013 19:51:43
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S9 Stock rom
Tablet: Samsung Galaxy Tab S5e

Galaxy Tab S5e - problém s aplikacemi

Příspěvek od Nitram3 » pon 25. led 2021 10:16:44

Zdravím,
mám takový podivný problém s tímto tabletem.
Od určité aktualizace (ještě před updatem na Android 10) se mi stává, že se určité aplikace tváří, jako by měly problém s připojením k internetu, i když internet normálně funguje. Toto chování je náhodné a objevuje se u různých aplikací (např. Feedly, Zprávy Google, Gmail atd.). Vždy některá z těchto aplikací hlásí, že není dostupné připojení k internetu, i když ostatní normálně fungují. Po nějaké době nebo po restartu tabletu se aplikace ,,vystřídají" a zas nefunguje nějaká jiná a ta, co nefungovala, funguje normálně.
Několikrát jsem zkoušel tovární nastavení, které nepomohlo. Byl jsem s tím i v servise, kde nejprve přehráli software (na mé náklady), což nepomohlo a podruhé mi tablet z reklamace vrátili s tím, že se jim problém neobjevil.
Po nějakém čase se mi podařilo vypozorovat, že se to děje pouze v případě, že je na tabletu aktivně používán druhý uživatelský účet. Od doby, co používám v tabletu pouze svůj účet, se problém neobjevil. Proto si myslím, že půjde o nějaký problém ve firmwaru.
Nečekám nějaké řešení, spíš píšu ze zvědavosti, jestli někdo má stejný problém, nebo jenom já mám vadný kus. :) A jestli se to případně někomu podařilo nějak vyřešit.
Díky




Uživatelský avatar

Arag
Stálý androiďák
Příspěvky: 240
Registrován: čtv 22. pro 2011 17:41:38
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: iPhone 11

Re: Galaxy Tab S5e - problém s aplikacemi

Příspěvek od Arag » ned 07. úno 2021 11:02:05

Ahoj,

jsem rád, že jsem našel tento tvůj příspěvek, protože mám naprosto totožný problém!
Do puntíku, jak to popisuješ.
Koupil jsem ho před pár dny pro ženu a hned udělal update, pak si tam udělal druhý účet pro mě a pak po 1-2 dnech mi přestávají fungovat náhodně aplikace - respektive hlásí problém s připojením k internetu.
Vyřeší to pouze restart tabletu, ale pak opět po 1-2 dnech stejný problém.
Nepodařilo se mi to nijak vyřešit a jak tak čtu, tak to asi řešení nemá :cry:
Takže teď zvažuji, jestli tablet ještě vrátit a pořídit něco jiného...ale není moc co, žena chce Dex a za ty peníze není jiná možnost.
Ji to zatím ten problém nedělá, takže s tím asi budu nějak žít. Stejně je spíš pro ni.
Ale štve mě to. Za ty peníze ty věci mají fungovat!

Uživatelský avatar

Arag
Stálý androiďák
Příspěvky: 240
Registrován: čtv 22. pro 2011 17:41:38
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: iPhone 11

Re: Galaxy Tab S5e - problém s aplikacemi

Příspěvek od Arag » ned 07. úno 2021 11:06:44

Jo a to nemluvím o tom, že na mém účtu nejde zapnout Dex, není plný přístup k paměťové kartě - třeba Netflix na ni na mém účtu neumí ukládat filmy, pouze na primárním účtu od ženy.
Nemám přístup ke všem položkám v nastavení atd.
Je to má první zkušenost s uživatelskými profily a je to teda nic moc.
Spíš mi to přijde, že primární účet je admin a každý další je na úrovni User ve windows. Bohužel to nejde nijak ovlivnit.
A to jsem si pochopitelně nevytvářel ten účet s omezenými právy - takové chování bych právě čekal tam.

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 10583
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 287
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: Galaxy Tab S5e - problém s aplikacemi

Příspěvek od Mirda86 » ned 07. úno 2021 11:11:31

Na S5e mi to nedela (aspon u tech apek co tam mam a pouzivam) ale prvni tyden mi to delalo u S21 u jedne aplikace. Docela otravny. Ale uz to nedela. Probehla aktualizace ale nevim presne jestli to prestalo delat po ni nebo pred ni.


Autor tohoto vlákna
Nitram3
Stálý androiďák
Příspěvky: 63
Registrován: ned 20. led 2013 19:51:43
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S9 Stock rom
Tablet: Samsung Galaxy Tab S5e

Re: Galaxy Tab S5e - problém s aplikacemi

Příspěvek od Nitram3 » ned 07. úno 2021 11:54:09

Tak to jsem rád, že nejsem jediný... :)
Asi nezbývá než počkat na nějakou aktualizaci, jestli to náhodou neopraví. A nebo to ještě zkoušet na podpoře...
Hezký den.


Uživatelský avatar

AtamiiX
Stálý androiďák
Příspěvky: 148
Registrován: pon 22. čer 2020 18:32:55
Reputace: -4
Typ mobilu / ROM: Realme 7 (Stock)
Mobil 2 / ROM: Aligator S4090 DUO (BootleggersMOD)
Tablet: Huawei Mediapad T5 2018 2/16
Tablet 2 / ROM: ACER ICONIA TAB A1-840FHD (mrtvý)
Rom: BOOTLEGGERS, LINEAGE
Bydliště: To bys chtěl vědet co :D

Re: Galaxy Tab S5e - problém s aplikacemi

Příspěvek od AtamiiX » ned 07. úno 2021 13:16:32

Zkusil bych vymazat cache, data aplikaci nastavení a zapomenout sít, potom připojit. Pomohlo mi to u několika Samsungů a Realme 7
Nokia 5130 -> Huawei Y530 -> Huawei Y550 -> Galaxy S3 Neo -> Huawei P8 Lite -> Redmi 4X Global -> Asus Zenfone Max Pro M1 -> Aligator S4090 -> Realme 7 4/64 48MPx

Uživatelský avatar

Arag
Stálý androiďák
Příspěvky: 240
Registrován: čtv 22. pro 2011 17:41:38
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: iPhone 11

Re: Galaxy Tab S5e - problém s aplikacemi

Příspěvek od Arag » ned 07. úno 2021 17:09:21

Uz jsem delal tovarni nastaveni i dalsi veci. Jak jsem dopsal posledni prispevek tady, tak mi zena rikala, ze se ji jedna hra nechce pripojit na internet. Tak udelala restart a pak jsem k tomu prisel a tablet v jakemsi recovery menu. Nesel uz vubec nabootovat. Psalo to, ze to ma poskozene nejake systemove soubory...sotva jsem byl schopen udelat dalsi tovarni nastaveni a zitra papa vracim zpatky.
Tohle je teda dobra hruza. Objednal jsem nakonec tab s7...je mi lito tech penez, ale bohuzel. Kdyby zena netrvala na dexu, tak beru pro ni obyc ipad a byl by klid za min penez.


Autor tohoto vlákna
Nitram3
Stálý androiďák
Příspěvky: 63
Registrován: ned 20. led 2013 19:51:43
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S9 Stock rom
Tablet: Samsung Galaxy Tab S5e

Re: Galaxy Tab S5e - problém s aplikacemi

Příspěvek od Nitram3 » ned 07. úno 2021 19:42:00

Tak tohle se mi naštěstí nestalo. Pokud se aktivně nepoužívá druhý účet, tak funguje v pořádku.
Nechci strašit, ale je otázka, jestli to s Tab S7 bude lepší, přece jenom systém je tam dost podobný...
Uvidíte. Kdyžtak dejte vědět, jak S7 funguje.

Uživatelský avatar

Arag
Stálý androiďák
Příspěvky: 240
Registrován: čtv 22. pro 2011 17:41:38
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: iPhone 11

Re: Galaxy Tab S5e - problém s aplikacemi

Příspěvek od Arag » čtv 11. úno 2021 12:00:12

Hlásím se po asi 3 dnech s Tab S7, problém, který tu řešíme, tam naštěstí není!! (tipuju to tedy na problém ve FW konkrétně pro S5e a jelikož je to už pár let starý model, určo nebude řešení, to bychom od Samsungu chtěli moc)

A S7 je vážně parádní tablet, jde poznat, že to je špička android tabletů.
Nicméně platí stejné omezení pro účty, kromě admin účtu.
Nejde mi Dex, Dolby atmos a plno dalších položek v nastavení mám zašedlé, nebo schované úplně - to pořád zamrzí.
Podpora Samsungu mi napsala, zdali nepoužívám účet hosta/guest :D To je vážně marné s nima...nepředpokládám, že by se tohle do budoucna vyřešilo.
Naštěstí s tím můžu žít.


Autor tohoto vlákna
Nitram3
Stálý androiďák
Příspěvky: 63
Registrován: ned 20. led 2013 19:51:43
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S9 Stock rom
Tablet: Samsung Galaxy Tab S5e

Re: Galaxy Tab S5e - problém s aplikacemi

Příspěvek od Nitram3 » čtv 11. úno 2021 12:13:03

Tak to jsem rád, že S7 funguje. Já teď druhý účet aktivně nepoužívám, takže s tím taky nějak můžu žít. Ale mrzí mě, že vůbec takové chyby jsou a není jisté, že budou opraveny.

Odpovědět

Zpět na „Ostatní tablety Samsung“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů