Elephone P8000 - Obecná diskuzeZkušenosti s e-shopem B-techs


Autor tohoto vlákna
Ada06
Nové Androidě
Příspěvky: 23
Registrován: úte 05. led 2016 15:42:23
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Evo 3D
Mobil 2 / ROM: HTC Desire 500

Zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Ada06 » čtv 07. led 2016 19:42:29

Ahoj chci si pořídit mobilní telefon Elephone P8000 z výše uvedeného obchodu. Chtěl bych se vás zeptat na zkušenosti s tímto obchodem. Vybral jsem si ho z důvodu udajně jedinného autorizovaného prodejce Elephone. Jak je to s případnou reklamací, dodávkou zboží, stavu zboží a podobně. Na portálu heureka.cz jsem se dočetl nemilé zkušenosti. Co vy na to? díky





prasil
Robot
Příspěvky: 886
Registrován: stř 30. led 2013 9:18:55
Reputace: 25
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE Nitrogen
Mobil 2 / ROM: Oukitel K4000 RR
Tablet: Smart Tab4 LTE CM11
Tablet 2 / ROM: MiPad 64G
Bydliště: Mělník

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od prasil » čtv 07. led 2016 20:05:47

Elephones.cz taky tvrdí, že jsou jediný autorizovaný prodejce...


Autor tohoto vlákna
Ada06
Nové Androidě
Příspěvky: 23
Registrován: úte 05. led 2016 15:42:23
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Evo 3D
Mobil 2 / ROM: HTC Desire 500

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Ada06 » čtv 07. led 2016 20:08:14

prasil píše:Elephones.cz taky tvrdí, že jsou jediný autorizovaný prodejce...
a od nich všechno OK? já se dočítám ohledně b-tech že posílají použité zboží a na případné odstoupení nereagují. chci to právě koupit v seriozním obchodě skrz případnou reklamaci, z toho důvodu vylučuji koupi ze zahraničí

Uživatelský avatar

rbarat
Moderátor
Příspěvky: 9527
Registrován: čtv 28. čer 2012 15:01:10
Reputace: 230
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redm Note 3 Pro SE - NitrogenOS
Mobil 2 / ROM: Lenovo Vibe P1 Pro
Tablet: Elephone P8000, THL 5000
Tablet 2 / ROM: Lenovo P770
Rom: NitrogenOS

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od rbarat » čtv 07. led 2016 20:17:42

To budeš mať asi problém, lebo nízku cenu na P8000 majú len tí dvaja, čo si menoval. Sú to malí predajcovia. Veľkí majú vyššie ceny.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Elephone P8000, THL 5000, Lenovo P770, Huawei Honor a Sonic

Uživatelský avatar

czEdison
Androiďák!
Příspěvky: 400
Registrován: čtv 13. kvě 2010 13:46:17
Reputace: 9
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od czEdison » čtv 07. led 2016 20:23:26

Díky svým zkušenostem se Zopo, bych se přiklonil k elephone.cz (stejná firma).



Autor tohoto vlákna
Ada06
Nové Androidě
Příspěvky: 23
Registrován: úte 05. led 2016 15:42:23
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Evo 3D
Mobil 2 / ROM: HTC Desire 500

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Ada06 » čtv 07. led 2016 20:28:29

czEdison píše:Díky svým zkušenostem se Zopo, bych se přiklonil k elephone.cz (stejná firma).
super ;) tak děkuju


prasil
Robot
Příspěvky: 886
Registrován: stř 30. led 2013 9:18:55
Reputace: 25
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE Nitrogen
Mobil 2 / ROM: Oukitel K4000 RR
Tablet: Smart Tab4 LTE CM11
Tablet 2 / ROM: MiPad 64G
Bydliště: Mělník

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od prasil » čtv 07. led 2016 20:34:26

Souhlas, elephones mají aspoň kamennou prodejnu :yes:

Uživatelský avatar

Mareman
Moderátor
Příspěvky: 3807
Registrován: sob 23. srp 2014 21:38:31
Reputace: 184
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 3 SE Gold [Ressurection Remix Oreo]
Mobil 2 / ROM: Redmi Note 3 SE Silver [Tester]
Tablet: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE [Stock Nougat&Root]

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Mareman » čtv 07. led 2016 21:57:41

Svoje zkušenosti s B-Techs jsem popsal v komentářích na heurece (http://obchody.heureka.cz/b-techs-cz/diskuse/) i tady na foru (http://androidforum.cz/kde-kupi-elephon ... l#p1000765). Je to firma která komunikuje pouze do té doby než dostanou peníze. Potom je najednou zboží zdržené, zadžené na hranicích, v případě problémů buď nekomunikují vůbec nebo slibují. Prostě objedná z číny jako kdokoliv jiný, narazí provizi a přepošle......žádný servis, podpora......o nějakém výhradním zastoupení nemůže být řeč, jsou to napůl podvodníci......

Pokud už, zkusil bych elephones.cz, případně nákup rovnou z Číny....přes B-Techs je to akorát na nasrání :evil: Navíc evidentně v případě vrácení zboží zákazníkem ve 14ti denní lhůtě z důvodu nějaké vady, ho prostě vezmou a pošlou dalšímu zákazníkovi......až to jednou projde a ten komu přistane naposledy se s tou vadou smíří.....

Třeba rbarat a jeho známí nakupují na gearbest a mají bezvadné kusy.......a my co jsme kupovali u B-Techs, máme prapodivně každý nějaké vady..... zvláštní, že jo.... :idea:
Android SmartPhones: Silver&Gold Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Huawei Honor 7, Elephone P8000, Lenovo P770, Lenovo A660 ...
Android Tablets: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE, Nexus 7 2013 LTE, Acer B1 730HD, Nexus 7 2012, Asus Memopad HD7 ...

Uživatelský avatar

rbarat
Moderátor
Příspěvky: 9527
Registrován: čtv 28. čer 2012 15:01:10
Reputace: 230
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redm Note 3 Pro SE - NitrogenOS
Mobil 2 / ROM: Lenovo Vibe P1 Pro
Tablet: Elephone P8000, THL 5000
Tablet 2 / ROM: Lenovo P770
Rom: NitrogenOS

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od rbarat » čtv 07. led 2016 22:25:51

Ono je to pri nákupoch z Číny vždy trochu lotéria, kusy v mojom okolí, čo známi nakúpili z Gearbest, boli všetky OK, ale možno to bolo len šťastie. Ja som sa voľakedy podpálil pri nákupe prvého THL 5000 z TinyDeal, došiel mi vadný kus, musel som reklamovať, čo teda nebola sranda, číňan robil obštrukcie, ale vďaka PayPal to nakoniec dopadlo dobre.

Každý si to musí zvážiť sam, ale je pravda ze malý priekupník vám môže robiť obštrukcie aj doma. Ide o to, že druhý rok záruky musí vykryť vo svojej réžii, lebo číňan mu dá záruku max. 1 rok.

U seriózneho predajcu nie je problém ani reklamácia v Číne. Poštovné nie je drahé, len to dlho trvá, treba rátať s tým, že človek bude 5 týždňov bez fónu.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Elephone P8000, THL 5000, Lenovo P770, Huawei Honor a Sonic

Uživatelský avatar

Mareman
Moderátor
Příspěvky: 3807
Registrován: sob 23. srp 2014 21:38:31
Reputace: 184
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 3 SE Gold [Ressurection Remix Oreo]
Mobil 2 / ROM: Redmi Note 3 SE Silver [Tester]
Tablet: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE [Stock Nougat&Root]

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Mareman » čtv 07. led 2016 22:36:34

No ano, ale ten druhý co jsi koupil u prodejce u vás měl zas fleky na displeji a modrej pruh...takže to taky na terno zrovna nevypadalo :-) On vady může mít i Apple.......jde jen o to vyloučit co nejvíc možných problémových elementů.......a pro mě firma která prodává použitý zboží jako nový a přestane komunikovat okamžikem přijetí peněz na účet, taková pro mě přestává být doporučeníhodná.......a to je prostě B-Techs. Stačí si tu heureku pročíst, tyto zkušenosti tam s nima má většina těch co reklamovali nebo s nima chtěli řešit problém. Spousta lidí ovšem neřeší, přijde to, zapnou, nějak to jede, je to levný, čína......není co řešit, za rok to vyhodí. Pro mě je ale i 5 tisíc obnos za který si nemíním nechat nacpat cokoliv.....
Android SmartPhones: Silver&Gold Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Huawei Honor 7, Elephone P8000, Lenovo P770, Lenovo A660 ...
Android Tablets: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE, Nexus 7 2013 LTE, Acer B1 730HD, Nexus 7 2012, Asus Memopad HD7 ...

Uživatelský avatar

czEdison
Androiďák!
Příspěvky: 400
Registrován: čtv 13. kvě 2010 13:46:17
Reputace: 9
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od czEdison » čtv 07. led 2016 22:44:13

Taky nejsem z komunikace s B-tech úplně nadšenj, v Číně tento problém řeší, výdrže, .....

Uživatelský avatar

Mareman
Moderátor
Příspěvky: 3807
Registrován: sob 23. srp 2014 21:38:31
Reputace: 184
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 3 SE Gold [Ressurection Remix Oreo]
Mobil 2 / ROM: Redmi Note 3 SE Silver [Tester]
Tablet: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE [Stock Nougat&Root]

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Mareman » čtv 07. led 2016 22:47:28

czEdison >> u číňana máš výhodu, že když ti dojde něco co není ve stavu v jakým to být má, vyvoláš spor a když prodejce nereaguje, peníze ti automaticky vrátí. B-Tech má ignoranci jako filosofii obchodu a pokud ho nedáš k soudu, tak mu to projde......
Android SmartPhones: Silver&Gold Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Huawei Honor 7, Elephone P8000, Lenovo P770, Lenovo A660 ...
Android Tablets: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE, Nexus 7 2013 LTE, Acer B1 730HD, Nexus 7 2012, Asus Memopad HD7 ...

Uživatelský avatar

rbarat
Moderátor
Příspěvky: 9527
Registrován: čtv 28. čer 2012 15:01:10
Reputace: 230
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redm Note 3 Pro SE - NitrogenOS
Mobil 2 / ROM: Lenovo Vibe P1 Pro
Tablet: Elephone P8000, THL 5000
Tablet 2 / ROM: Lenovo P770
Rom: NitrogenOS

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od rbarat » čtv 07. led 2016 22:54:19

To je pravda... Spor na PayPal je silná zbraň. Ja to mám vnútorné nastavené tak, že fóny do 150€ sa jednoznačne oplatí kupovať priamo v Číne. Keby mi aj taky fón vydržal len rok, čo mi pokrýva záruka, nebude ma to nejako bolieť.

Pri takejto cene si môžem každý rok kúpiť nový fón :-). Elephone P8000 sa dal v nedávnych akciách kúpiť za 134€. :-)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Elephone P8000, THL 5000, Lenovo P770, Huawei Honor a Sonic


Autor tohoto vlákna
Ada06
Nové Androidě
Příspěvky: 23
Registrován: úte 05. led 2016 15:42:23
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Evo 3D
Mobil 2 / ROM: HTC Desire 500

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Ada06 » pát 08. led 2016 16:19:18

takže co mi doporučíte? :D


Miki62
Stálý androiďák
Příspěvky: 153
Registrován: úte 05. lis 2013 18:37:45
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE Silver
Mobil 2 / ROM: Elephone P8000

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Miki62 » pát 08. led 2016 16:31:53

Já jsem v B-techs také nakoupil a problém nemám žádný, ťuky ťuk.
Takže babo raď.
Co by se dělo při reklamaci ví bůh.
Asi bych raději zkusil elephones.cz, ale nemají je skladem.

Uživatelský avatar

Mareman
Moderátor
Příspěvky: 3807
Registrován: sob 23. srp 2014 21:38:31
Reputace: 184
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 3 SE Gold [Ressurection Remix Oreo]
Mobil 2 / ROM: Redmi Note 3 SE Silver [Tester]
Tablet: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE [Stock Nougat&Root]

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Mareman » pát 08. led 2016 16:40:49

>> Ada06 >> Buď to kup na gearbest nebo pokud máš možnost odpočtu DPH, tak zkus ty elephones.cz. Pokud budeš DPH platit, pak bude rozdíl mezi gearbestem a koupí u nás velký.
Android SmartPhones: Silver&Gold Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Huawei Honor 7, Elephone P8000, Lenovo P770, Lenovo A660 ...
Android Tablets: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE, Nexus 7 2013 LTE, Acer B1 730HD, Nexus 7 2012, Asus Memopad HD7 ...


Autor tohoto vlákna
Ada06
Nové Androidě
Příspěvky: 23
Registrován: úte 05. led 2016 15:42:23
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Evo 3D
Mobil 2 / ROM: HTC Desire 500

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Ada06 » pát 08. led 2016 17:17:45

Mareman píše:>> Ada06 >> Buď to kup na gearbest nebo pokud máš možnost odpočtu DPH, tak zkus ty elephones.cz. Pokud budeš DPH platit, pak bude rozdíl mezi gearbestem a koupí u nás velký.
mají je tam za 189 doláčů což je dost http://www.(upraveno!) "GB má na AF ban" (důvod: spamování)/cell-phones/pp_188848.html

Uživatelský avatar

MiCo
Stálý androiďák
Příspěvky: 88
Registrován: stř 02. říj 2013 13:11:51
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Lenovo P2

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od MiCo » pát 08. led 2016 20:53:11

Na Ali sa dá kúpiť za 152€, tiež som tam kupoval
http://www.aliexpress.com/item/Elephone ... .53.6VRalX
Lenovo Vibe P2
Velikost displeje v palcích
5,5"
Hodnocení redakce
0.0/10
Kapacita baterie
5 100 mAh
Kapacita operační paměti
4 GB
Cena: doplníme

Uživatelský avatar

rbarat
Moderátor
Příspěvky: 9527
Registrován: čtv 28. čer 2012 15:01:10
Reputace: 230
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redm Note 3 Pro SE - NitrogenOS
Mobil 2 / ROM: Lenovo Vibe P1 Pro
Tablet: Elephone P8000, THL 5000
Tablet 2 / ROM: Lenovo P770
Rom: NitrogenOS

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od rbarat » pát 08. led 2016 21:07:51

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Elephone P8000, THL 5000, Lenovo P770, Huawei Honor a Sonic

Uživatelský avatar

zemaniel
Moderátor
Příspěvky: 806
Registrován: úte 07. čer 2011 21:09:41
Reputace: 25
Typ mobilu / ROM: ACER Liquid ZEST Plus
Mobil 2 / ROM: XIAOMI Redmi 5 Plus
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od zemaniel » pát 08. led 2016 21:13:11

B-Techs (mám P8000 od nich) komunikovali celkem rozumně, jak píše =Mareman=, byla poznámka po obdržení platby "zadrženo na celnici, bude sleva..." Nicméně finální cena skoro jako z číny, bez stresu z celníků. S případnou reklamací si moc nadějí nedělám, možná se ale pletu. Je to tak, jak zase psal =rbarat=, prostě loterie. Ale než se tahat o reklamaci s nejistým výsledkem a nehoráznou čekačkou u Číňana (než se mi vrátí, tak už zapomenu, že jsem takový mobil někdy měl :lol: ), tak se raději pokusím, pokud to tedy bude třeba, reklamovat u CZ dovozce.
Před nákupem jsem taky pročetl nějaké komentáře kolem B-Techs a byly v celku pozitivní, tak jsem to vzal u nich....

EDIT: možná by nebylo od věci kontaktovat p. Bezděka z B-Techs, aby se tady také vyjádřil. Pokud bude mít zájem, jistě rád příspěvek napíše, pokud ne...... :cry: Můžu to klidně udělat a napsat mu. Byli jsme dost v kontaktu.
Naposledy upravil(a) zemaniel dne sob 09. led 2016 0:21:32, celkem upraveno 2 x.
Zenfone 2 ZE551ML>Elephone P8000>THL 5000>HUAWEI P6>THL W100S>ZOPO ZP980 2/32>GoClever Fone 570Q>LG P880 Optimus 4X HD>HTC EVO3D>Huawei U8800>VF945>WM éra


Autor tohoto vlákna
Ada06
Nové Androidě
Příspěvky: 23
Registrován: úte 05. led 2016 15:42:23
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Evo 3D
Mobil 2 / ROM: HTC Desire 500

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Ada06 » pát 08. led 2016 21:51:48

asi tedy zkusím alephones.cz

Uživatelský avatar

Mareman
Moderátor
Příspěvky: 3807
Registrován: sob 23. srp 2014 21:38:31
Reputace: 184
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 3 SE Gold [Ressurection Remix Oreo]
Mobil 2 / ROM: Redmi Note 3 SE Silver [Tester]
Tablet: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE [Stock Nougat&Root]

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Mareman » pát 08. led 2016 22:32:14

Ano, byl bych rád kdyby se p. Bezděk vyjádřil.......a jsem moc zvědavý jestli to udělá a svoje chování vysvětlí ;)
Android SmartPhones: Silver&Gold Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Huawei Honor 7, Elephone P8000, Lenovo P770, Lenovo A660 ...
Android Tablets: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE, Nexus 7 2013 LTE, Acer B1 730HD, Nexus 7 2012, Asus Memopad HD7 ...

Uživatelský avatar

zemaniel
Moderátor
Příspěvky: 806
Registrován: úte 07. čer 2011 21:09:41
Reputace: 25
Typ mobilu / ROM: ACER Liquid ZEST Plus
Mobil 2 / ROM: XIAOMI Redmi 5 Plus
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od zemaniel » pát 08. led 2016 23:57:07

Těžko posuzovat, jaký problém jsi s ním měl ty osobně, spíš jde o to, zda by se tu vyjádřil obecně k technické a obchodní podpoře z jejich strany.
Zenfone 2 ZE551ML>Elephone P8000>THL 5000>HUAWEI P6>THL W100S>ZOPO ZP980 2/32>GoClever Fone 570Q>LG P880 Optimus 4X HD>HTC EVO3D>Huawei U8800>VF945>WM éra


b-techscz
Nové Androidě
Příspěvky: 24
Registrován: úte 25. srp 2015 21:09:17
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Elephone P6000 Pro 3GB
Mobil 2 / ROM: Lenovo S850

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od b-techscz » sob 09. led 2016 10:22:27

Zdravím diskutéry,

rád bych zde reagoval na některé příspěvky. Značku Elephone nabízíme již delší dobu a snažíme se pokrýt všechny modely, které jsou pro českého uživatele atraktivní. Naše cenová politika se neodvíjí od toho, že jsme malý prodejce, nýbrž od toho, že jsme autorizovaný prodejce. Naše firma má výdejní místo ve Slavičíně, kde si objednané zboží můžete vyzvednout a dát si kafe mezi tím, než Vám například nalepíme temperované sklo nebo zaktualizujeme telefon, pokud si to budete přát.

Add. recenze:
Na Heuréce máme v diskusi nemálo příspěvků. Pochvalných, nebo i negativních. Na všechny se dříve či později reaguje. Nejsme bohužel bezchybní a občas se projeví například neznalost/pochybení personálu, nebo nedostatečná proaktivnost v našem přístupu. Naším problémem jsou převážně reklamace, kdy zákazník nedodá žádné podklady (popis, fakturu) a my se i tak snažíme ve spolupráci s výrobcem věc řešit v rámci možností. Málokdy je to doceněno, často je tomu přesně naopak. Na drtivou většinu nepříjemných příspěvků reagujeme s informacemi a například odkazem na kopii reklamačního protokolu. Obrázek a názor nechť si čtenář pak udělá sám. Napsat negativní příspěvek, pokud si nevydobím své je jedna věc, napsat ho oprávněně je věc druhá. A já přiznávám - občas chybujeme, ale ne v takové míře a ne v takových věcech, které se dočtete na různých anonymních portálech. Od listopadu 2015 například pořizujeme i fotodokumentaci tak, abychom do budoucna mohli doložit a stát si za správností postupu i pokud je zákazník rozlícen. Oslovujeme naproto širokou cílovou skupinu zákazníků ať už dražšími telefony, nebo levnými, dostupnými. S tím se pojí nutnost reagovat na stejně širokou škálu žádostí, ať už opodstatněných, nebo bohužel trochu šílených. Na denním pořádku jsou žádosti o reklamaci "samovolně prasknutého displeje", ulomených USB konektorů atp. Mí zaměstnanci mají za úkol jednat s lidmi slušně do poslední chvíle a já doufám, že žádné právo jsme nikomu neupřeli. Ano, jsou výjimky, kdy reklamace/oprava neproběhla zcela technicky/procesně správně, ale takové případy monitoruji a snažíme se je zavčasu řešit a hlavně neopakovat. Ke dni 9. 1. máme na Heuréce aktuálně 96%. Podívejte se na velké e-shopy, kdo všechno to má? Standardně se pohybujeme od 92-96% a o Heureka certifikát jsme nikdy nepřišli. Pokud by byla pravda to, co se zde popisuje - že prodáváme použité zboží, nevracíme platby, máme reálné problémy s reklamacemi, neb u odstoupení atp., certifikát by nám byl odebrán.

Add kvalita zboží:
Nic jako B kvalita u Elephone neexistuje, alespoň o tom nevím. Nakupujeme pouze originální zboží a příslušenství, vyhýbáme se neoriginálnímu příslušenství. Veškeré zboží je originálně zabaleno. Míra poruchovosti je zcela ve standardní míře a nezaznamenal jsem, že bychom někdy nevyřídili nebo dokonce odmítli vyřídit reklamaci na Elephone. Obracejí se na nás i zákazníci, kteří u nás nezakoupili a pokud se jim oprava vyplatí, servisujeme Ele i takto.

Případné problémy:
O Elephone je u nás enormní zájem a s tím se pojí náročný provoz. Pravidelně posilujeme a zkvalitňujeme personální síly, ale pokud se podaří nějaká krpa, prosím kontaktujte mě přímo na bezdek@b-techs.cz. Pokud nedostanete odpověď do 48 hodin, Váš e-mail s největší pravděpodobností nedorazil. V takovém případě prosím zašlete přímo přes náš e-shop zprávu kontaktním formulářem nebo použijte jinou mailovou schránku. V posledním čtvrtletí loňského roku jsme měli problémy s mailovým poskytovatelem (outlook.com) - některé e-mailové providery (Seznam.cz a další) částečně blokuje a těžko vysvětlovat, že mail nemohl být zodpovězen, když vůbec nedorazil. Od konce roku neeviduji podobný problém, maily máme u jiného providera.

Elephones.cz
Mají dobrý název domény, to je vše. Jde o relativně mladý e-shop, který hodnotíte jen a pouze podle těch hodnocení, kde máme stejné nebo lepší výsledky. Náš e-shop je na trhu více jak 3 roky s desetitisíci zákazníků a nezanedbatelnou část z prodejů tvoří Elephone a tak je logicky více potenciálních situací, které eskalují do neg. příspěvků a zkušeností. Nejsem na nespokojenost některých zákazníků pyšný, ale vždy na ně reaguji a řeší se, pokud o nich vím.

Mareman a czEdison
Napiště mi prosím e-mail. Dle diskuse se mi podařilo identifikovat Mareman, ale zde eviduji, že od nás naposledy šla zpráva 25. listopadu. Další reakci na tento mail žádnou nevidím. U czEdison naše poslední zpráva z 18. 11.:
Dobrý den,

od výrobce prozatím šla informace, že je potřeba mít telefon pravidelně aktualizován. Pakliže máte telefon aktualizován a přesto se závada objevuje, prosím zašlete telefon k nám na diagnostiku s přesným popisem za jakých okolností se závada vyskytuje tak, abychom problém mohli nasimulovat.

Děkuji
Nechci se czEdison dotknout, prosím, pojďme problém vyřešit - ale proč nás tu poškozovat, když jsme postup jasně navrhli a Vy jste telefon neposlal.

Servis
Na servis Elephone jsme velmi dobře připraveni. Na nejprodávanější modely máme skladem náhradní díly od displejů po šroubky. Postup nestandardních = nových závad konzultujeme vždy přímo s výrobcem.

Budu jen rád, pokud se o našem přístupu sami přesvědčíte a zjistíte, že v reálu je úplně jinde, než popisují negativní příspěvky. A pokud byste snad náhodou nebyli spokojeni - volejte v dobu uvedenou na e-shopu na 577 440 114 a nebo pošlete SMS přímo mě - 775 994 674 (prosím opravdu jen SMS - odpovím ihned, co to bude možné).

Za B-Techs.cz,
Jan Bezděk, majitel

Uživatelský avatar

Mareman
Moderátor
Příspěvky: 3807
Registrován: sob 23. srp 2014 21:38:31
Reputace: 184
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 3 SE Gold [Ressurection Remix Oreo]
Mobil 2 / ROM: Redmi Note 3 SE Silver [Tester]
Tablet: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE [Stock Nougat&Root]

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Mareman » sob 09. led 2016 11:17:22

>> b-techscz >> Ve své recenzi na heurece, stejně jako tady jsem popsal celou zkušenost s vámi, v pravdě tak jak byla. Na emaily reagujete jen na ty kde se jedná o případnou zakázku, váš zisk. Při problému nereagujete, v případě projevu nelibosti s takovým přístupem se vymlouváte že mail nedorazil. Pokud už po takto krkolomné ne-komunikaci navrhnete kompenzaci, tímto komunikace z vaší strany naprosto ustane. Nezareagoval jste na žádný z X mých dalších emailů (váš emailový server po každé zaslal report že mail přijal, živím se IT, snad nemusím vysvětlovat co je možné ověřit), stejně tak mi ve 3ech telefonátech váš obchodník slíbil (v rozmezí 14ti dní po víc jak deseti pokusech se vám dovolat), že zareagujete ten nebo další den a budete problém řešit. On totiž dle svého vyjádření nemá oprávnění řešit nic. Emaily jsem posílal v kopii na Vás i obecný vaší firmy, v podpisu máte i ICQ a Skype, reakce opět žádná.

Nemám sebemenší zájem vaši firmu poškozovat a tak jak jsem vám psal ve svém posledním emailu, aktivně se snažím pomáhat a podporovat rozšíření u vás zakoupeného modelu telefonu. A můžete mi věřit, že bych velmi rád poskytl kladné reference na nákup čínských telefonů u nás a vaši firmu doporučil, pokud by moje zkušenost s vámi nebyla naprosto negativní.

Chápu, že z přeprodeje čínských telefonů za slušné ceny nemáte extra vysokou provizi, ale nemůžete problémy řešit ignorancí a následným škrobeným vyjádřením kde jste nevysvětlil, v např. mé konkrétní situaci, vůbec nic. Obratem Vám přepošlu moji první reakci na Vámi navrženou kompenzaci a pevně věřím, že nyní vám email již dojde a zdárně tuto záležitost ukončíme.
Android SmartPhones: Silver&Gold Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Huawei Honor 7, Elephone P8000, Lenovo P770, Lenovo A660 ...
Android Tablets: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE, Nexus 7 2013 LTE, Acer B1 730HD, Nexus 7 2012, Asus Memopad HD7 ...


b-techscz
Nové Androidě
Příspěvky: 24
Registrován: úte 25. srp 2015 21:09:17
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Elephone P6000 Pro 3GB
Mobil 2 / ROM: Lenovo S850

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od b-techscz » sob 09. led 2016 11:38:04

O jiných zprávách, než zde uvádíme opravd nemám informaci. Náš mail server, resp. mail server poskytovatele není nastaven tak, aby upozornění explicitně zasílal. Taktéž jsem z oboru IT, proto dobře vím, že během našich problémů s předchozím poskytovatelem nebyli zákazníci informování ani v případě, kdy mail byl odmítnut mezi servery Seznam.cz a Outlook.com. Blacklistované servery českých mailhosterů rotují a v době, kdy jedna z našich testovacích mail schránek na seznamu byla fyzicky na serveru, který byl právě na outlook.com blacklistu (cca 10 dnů), neobdržel jsem o nedoručení žádnou informaci a do schránky příjemce (bezdek@b-techs.cz) nebyla doručena žádná zpráva. To se nestalo ani tehdy, pokud byly MX záznamy na doméně nastaveny alternativně i na jiný hosting, aby takové zprávy odchytl. Spam filter outlook.com je velmi striktní vůči blacklisted serverům a to je důvod, proč si zde dopisujeme. Koncového zákazníka to zajímat nemusí a to je (byl) pochopitelné náš (můj) problém. Nicméně proč bych s Vámi komunikoval, proč bych se Vás ptal, proč jste nás nekontaktoval ihned po obdržení zboží (což jste potvrdil, že se stalo s drobným zpožděním) a proč bych Vám nabízel, myslím si velmi vstřícné, řešení již v začátku, pokud bych problém nechtěl vyřešit.

Nyní mail od Vás dorazil a jdu na něj reagovat s přáním vyřešení k Vaší spokojenosti.

Uživatelský avatar

czEdison
Androiďák!
Příspěvky: 400
Registrován: čtv 13. kvě 2010 13:46:17
Reputace: 9
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od czEdison » sob 09. led 2016 20:18:26

Jelikož jsem zde často citován, tak bych se zde taky rád vyjádřil.

1. O problému s reklamací, jak zde uvádí p. Bezděk jsem zde nikde nic neuváděl. Jen jsem poukázal nato, že se mi komunikace zdála zdlouhavá, nepružná a působila na mě s cílem, co nejvíce vzniklou situaci oddálit. Je pravda, že závada nebyla takového rázu, aby byl telefon nepoužitelný.

2. Pár lidí se tu ptalo, zda nakoupit u b-techs.cz nebo elephones.cz jednoznačně bych zvolil firmu Dynamic Mobile s.r.o., která provozuje stránky elephones.cz. pokud si obě společnosti srovnám tak Dynamic Mobile má základní kapitál 200 000,- a dle zákona zveřejňuje všechny dokumenty jak ukládá zákon. Společnost B-Techs Import&Sale, s.r.o. má základní kapitál 24 000,- a kromě notářského zápisu, není možné o této společnosti dohledat žádné informace o jejím hospodařením, proto je otázkou jak budou schopni plnit své závazky.
V době kdy jsem Elephone kupoval byla možnost pouze čína nebo B.techs a já zvolil 2 variantu kvůli dvouleté záruce. Dnes bych volil jinak.

Doufám, že jsem se k tomuto tématu dostatečně vyjádřil, a nebudu tu dále zmiňován jen proto, že mám názor za kterým si stojím.

Uživatelský avatar

Mareman
Moderátor
Příspěvky: 3807
Registrován: sob 23. srp 2014 21:38:31
Reputace: 184
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 3 SE Gold [Ressurection Remix Oreo]
Mobil 2 / ROM: Redmi Note 3 SE Silver [Tester]
Tablet: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE [Stock Nougat&Root]

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Mareman » sob 09. led 2016 20:43:51

>> b-techscz >> V modelu situace který popisujete by Vám tedy nebyl schopen dojít v rozmezí 3 týdnů jediný email od nikoho! Posílal jsem Vám totiž opakovaně maily ze své Centrum, Gmail i pracovní schránky, přes SMTP servery Centra, Google i náš vlastní firemní IceWarp Server, o který mám tu čest se starat. Vidím tedy samozřejmě podrobně logy veškeré komunikace. Ta s poštovním serverem vaší domény proběhla vždy v pořádku a emaily byly přijaty. Opakuji, že se v průběhu těch týdnů jednalo o opakované pokusy přes tyto provozovatele s Vámi navázat kontakt. Problém s doručením Vám a na email obchod by pak mohl nastat pouze způsobem jakým se zprávami zachází váš poštovní server, případně emailový klient (tedy zahazovaly by se veškeré emaily). Jelikož byste si velmi pravděpodobně všiml, že Vám týdny nedošel jediný email, pak v řetězci vaší emailové komunikace evidentně fungují filtry: zakázka-přijmout, problém-smazat, jiné vysvětlení potvrzující Vaši verzi prostě logicky není. V případě, že by se stav měl tak jak jste popsal a nebyl ve Vašem jednání úmysl ignorance, pak jste byl 3 týdny absolutně odstřižen od veškeré emailové korespondence.

Váš obchodník beroucí sporadicky telefony pevné linky není schopen vám předat jedinou informaci ani na třetí pokus. Sám není oprávněn řešit cokoliv, vás zapírá a navíc opakovaně lže o údajném průběhu řešení mé reklamace. Pokud jste jak sám uvádíte byl velmi vstřícný a ochotný situaci vyřešit k mé spokojenosti, nevím proč už se mi nikdo z vaší firmy neozval. Obchodník mi potvrdil, že se k vám můj email s odpovědí na váš návrh dostal. Nejenže jsem reakci tedy očekával já od vaší firmy, ale 3x o ni telefonicky žádal proti opakovanému ujištění, že ji do druhého dne obdržím od Vás!

Zbylé komunikační prostředky přes které jsem se Vás snažil nakontaktovat již nemá smysl rozebírat, předpokládám, že i tady bude vysvětlení takové, že byť máte ICQ a Skype v podpisu emailu, nepoužíváte, nepřihlašujete se k těmto službám, žádné zprávy nechodí. Mobil pro změnu v podpisu ani na webu zase nemáte vůbec a uvádíte ho až zde ve svém příspěvku jako demonstraci toho jak je bezproblémové najít způsob jakým Vás lze kontaktovat. Na webových stránkách máte pouze kontaktní formulář, i tento jsem využil, opět bez odpovědi.

Nevím tedy jak můžete s touto filosofií jako solidní firma fungovat a dotčeně se ohánět vykonstruovaným vysvětlením toho proč s vaší firmou nebylo možné jakýmkoliv způsobem měsíc komunikovat. Nebýt toho, že nestojíte o negativní reklamu na fóru které k Vám logicky směřuje potencionální zákazníky o čínské telefony, nechal byste to prostě „vyhnít“ stejně jako u ostatních, kteří si toto nechali líbit.
___________________________________________________________________________________________________

Jak už jsem avizoval, nemám sebemenší důvod poškozovat kohokoliv a naopak bych rád podpořil dovoz a prodej čínských telefonů ve kterých vidím velký potenciál. Velmi rád bych napsal, že je zde firma, která za slušné ceny zajišťuje dovoz i servis těchto přístrojů. Dokonce bych i pochopil to co je nebo není možno za tuto cenu poskytnout nebo garantovat. Bohužel způsob jednání této firmy na mne, z důvodů které jsem tu velmi široce rozepsal, působí nejen nesolidním, ale hlavně urážejícím a ignorantským způsobem. A tím myslím i to univerzální vysvětlení tady, kterým ze mě prodejce akorát dělá blbce. Nemá z mého pohledu smysl se nechat nadále urážet a dokola opakovat skutečnosti které vyvrací, uznávám, velmi mile vyhlížející vysvětlení p. Bezděka. Stačí se však trochu zamyslet a každý rozumný člověk si závěr udělá sám. Úsilí které jsem této „kauze“ věnoval v žádném případě nevyváží refundaci o kterou se zde jedná, jde hlavně o princip a jakousi slušnost a solidní jednání prodejce, který se tímto atributem sám honosí.

Po tom co proběhlo dnes tady mi přišla od p. Bezděka nabídka na slevu kterou považuji za odpovídající. Bohužel se nezakládá na pravdě ani jeho informace v sousedním vlákně o tom, že jsem dostal větší refundaci než se kterou jsem nejdřív souhlasil. V jeho posledním emailu, než komunikaci utnul (25.11.2015), mi nabídl příslušenství v ceně 500kč a já projevil zájem o raději finanční kompenzaci, protože toto příslušenství nepotřebuji. Nyní po měsíci a půl, dnes, mi nabídl zaslání částky 450Kč na účet a já ji přijal. K žádné polemice o výši náhrady nedošlo, natož abych měl možnost ji „prvně přijmout“ nebo dokonce navyšovat. To totiž jde pouze v případě komunikace, která jaksi nebyla. Nemluvě o tom, že důvody proč jsem slevu žádal nebyly o jedné závadě, chybě, důvodu. Jednalo se o hlavně poškození telefonu, známky používání a stopy tekutiny uvnitř něj, tedy ani tato částka není nijak závratná. Nicméně domluva konečně proběhla a toto není věc kterou tu řešíme.

P. Bezděk mne také abych smazal své negativní příspěvky na adresu firmy B-Techs. Nevím proč bych toto měl dělat, za tím co jsem zde i na heurece uvedl si stojím, tak to prostě proběhlo. Není v nich nic smyšleného ani neprávem osočujícího. Snahou o vyřešení situace jsem strávil spoustu času i nervů. Takový přístup k zákazníkovi mi bytostně vadí a nemíním se s ním smířit nyní ani v budoucnu.

Budu velmi rád pokud budou další zkušenosti s touto firmou už jen pozitivní a třeba i p. Bezděka přiměje tato nepříjemnost k zamyšlení, zda by neměl ve svém přístupu něco změnit. Upřímně budu rád za solidního dovozce čínských mobilních telefonů pro jejichž podporu se budu rád angažovat, ať už to bude práce na lokalizaci a ladění ROM (jako jsme se s rbaratem dotáhli k „dokonalosti“ Lenovo P770 s S128 ROM) nebo jinak, tak jak se snažím přispět spolu s dalšími u Elephone P8000.

Jakmile mi částka přijde na účet, samozřejmě zde tuto skutečnost uvedu, v zájmu objektivity a férovosti. Tímto budu považovat tuto záležitost za vyřešenou a nemám potřebu tímto dál ztrácet čas.
Android SmartPhones: Silver&Gold Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Huawei Honor 7, Elephone P8000, Lenovo P770, Lenovo A660 ...
Android Tablets: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE, Nexus 7 2013 LTE, Acer B1 730HD, Nexus 7 2012, Asus Memopad HD7 ...

Uživatelský avatar

zemaniel
Moderátor
Příspěvky: 806
Registrován: úte 07. čer 2011 21:09:41
Reputace: 25
Typ mobilu / ROM: ACER Liquid ZEST Plus
Mobil 2 / ROM: XIAOMI Redmi 5 Plus
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od zemaniel » sob 09. led 2016 22:06:49

No, chlapci, nepěkné kauzy se tu rozjely. Jsem rád, že se to alespoň částečně vyřešilo a vysvětlilo. Hlavně takových nepříjemností co nejméně.
Zenfone 2 ZE551ML>Elephone P8000>THL 5000>HUAWEI P6>THL W100S>ZOPO ZP980 2/32>GoClever Fone 570Q>LG P880 Optimus 4X HD>HTC EVO3D>Huawei U8800>VF945>WM éra

Uživatelský avatar

Mareman
Moderátor
Příspěvky: 3807
Registrován: sob 23. srp 2014 21:38:31
Reputace: 184
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 3 SE Gold [Ressurection Remix Oreo]
Mobil 2 / ROM: Redmi Note 3 SE Silver [Tester]
Tablet: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE [Stock Nougat&Root]

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Mareman » pon 11. led 2016 12:00:29

Potvrzuji připsání částky na účet - viz. můj předchozí příspěvek. Doufám, že to byla moje poslední zkušenost tohoto typu. Záležitost považuji za vyřízenou.
Android SmartPhones: Silver&Gold Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Huawei Honor 7, Elephone P8000, Lenovo P770, Lenovo A660 ...
Android Tablets: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE, Nexus 7 2013 LTE, Acer B1 730HD, Nexus 7 2012, Asus Memopad HD7 ...

Odpovědět

Zpět na „Elephone P8000 - Obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů