Elephone P8000 - Obecná diskuzeZkušenosti s e-shopem B-techs


b-techscz
Nové Androidě
Příspěvky: 24
Registrován: úte 25. srp 2015 21:09:17
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Elephone P6000 Pro 3GB
Mobil 2 / ROM: Lenovo S850

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od b-techscz » pon 11. led 2016 15:36:36

Znovu uvádím, že nekomunikace z naší strany nebyla úmyslná. Já sám jsem Vám maily posílal a, byť dle odeslaných a doručených zpráv krátce, v kontaktu jsme byli. Navrhnul jsem Vám řešení a to velmi vstřícné a ve více variantách. Ihned jste mohl zboží vrátit. Nestalo se tak. Pokud by se problém odmítal z naší strany řešit a byla to naše folosofie, jak popisujete, nemyslím si, že byste od nás dostal takový návrh řešení. Pokud bychom věc nechtěli řešit, odpověděli bychom, že jste věc neřešil během prvních 3 dnů od převzetí a tudíž nelze nárok uznat. To se ale nestalo. Kolega na zák. lince, pokud s Vámi hovořil a neviděl, že by zpráva byla na jeho mail klient zesynchronizována, Vás pochopitelně ujistil, že odpověď dostanete. Z mé strany pak nebyla jedna zpráva přeposílána Xkrát na jeho výzvu, když v mém klientu zpráva byla označena jako odeslána. Z mého pohledu mě mrzí, že naše techn. problémy (způsob spam filtru, který si my nenastavujeme, protože neprovozujeme vlastní mail server, ale hostovaný!) nelze srozumitelně vysvětlit a že se projevily v této přímé podobě směrem k zákazníkům. Projevy byly divné a neurčité, proto trvalo, než se zjistilo, že je vůbec problém. Způsob, jakým doručování, odmítání některých a odesílání některých e-mailů byl jediným hlavním důvodem, proč jsme maily ve špičce před Vánoci přesouvali na jiného mailhostéra. Od všeho mám dostupnou komunikaci jak s (ne)podporou outlook.com, tak lokálním ISP, kterému se ve stejnou dobu promítly servery na black list a odchozí zprávy, které byly odeslány z kolegového outlooku zablokovaly daný účet na 24 hodin pro odchozí poštu...Od té doby máme schránky duplicitně hostovány u jiných a v jeden okamžik je možno odeslat jednu zprávu skrze více mailserverů k jedné schránce.

Rozepisuji se jen proto, že mi daná situace není ukradená...pokud bychom měli máslo na hlavě a naší strategií bylo zkasírovat a pak nazdar, nevěnoval bych se příspěvkům zde vůbec. Ještě jednou se panu Mareman omlouvám za prodlení.





specialized-man
Nové Androidě
Příspěvky: 3
Registrován: úte 26. led 2016 8:45:22
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: LG L90

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od specialized-man » úte 26. led 2016 9:14:18

Dobrý den,

nerad peru špinavé prádlo veřejně, ale bohužel mi to nedá se nepodělit o zážitek s firmou B.-techs, aneb kdy dva mladí pánové (zřejmě ještě studenti VŠ), podnikají...

___
Dodám, že příběh je opravdu pro otrlé a silné jedince :-)

Dne 17.12 jsem objednal mobil Elephone P8000 ve zlaté barvě - číslo zakázky 7925. Dne 19.12 jsem mobil obdržel ( Nebudu tady popisovat v jakém stavu telefon byl, za svůj život jsem už pár mobilů v ruce měl, ale stav tohoto kousku byl opravdu neuvěřitelný - nefunkční). Jelikož se mělo jednat o dárek, snažil jsem se věc vyřešit rychle a ještě 22.12 - tedy v pondělí jsem mobil zaslal na jejich adresu. Mobil dostali 23.12, zprávu o přijetí samozřejmě jsem dostal až 28.12, jsou přeci Vánoce, penízky přišly, proč bychom reagovali na maily rychle... Honem, honem vybrat penízky a tím to hasne. Následně komunikace z jejich strany neskutečná, opravu neskutečná. Cíleně mě napsali, že se technik bude věnovat problému po 5.1 - tedy po 14 dnech. Na to jsem 6.1 důrazně žádal vrácení částky zpět na můj účet.

Jejich odpověď byla třešničkou na dortu:

Dobrý den,

děkuji za Vaši zprávu. Formálně dorazilo odstoupení od kupní smlouvy mimo lhůtu.
Nicméně není to způsob, kterým bych záležitost chtěl vyřešit, a proto se před finálním
uzavřením záležitosti zeptám - můžeme ihned odeslat nový kus, případně řádně otestován a ve
vynikajícím stavu kus původní a zdarma přidat temperované sklo. To je myslím velmi
výhodné, vzhledem k výše uvedenému.
>
>Děkuji za Vaši odpověď.
>S přáním hezkého dne,
>
>XXX
>jednatel


To už jsem i já, "silný jedinec" ztratil nervy a napsal jim mail, který je zřejmě lehce rozhodil:

Děláte si ze mne teď srandu, doufám, vážený pane.

Zaprvé, já jsem zboží odeslal 22.12. 23.12 jste jej měli Vy zpět....

Dělám take ve službách a takové jednání jsem ještě nezažil. Dál se touto věcí nebudu
zabývat. Buď mi vrátíte peníze a nebo celou věc předám našemu firermnínu právníkovi. Je to
Vaše reklama, mě je jedno.


Telefon mě dorazil 19.12, totálně nefunkční. Ihned jsem Vám jej na své náklady poslal zpět
22.12.. 23.12 jste jej měli zpět.

S pozdravem

XXX

Pracuji ve firmě, kde nemám čas od rána sedět na telefonu a zabývat se tímto problémem - proto jsem pověřil ženu zavolat do prodejny, kde raději mají pouze pevnou linku, byť jsou to prodejci mobilních zařízení :-). Dostalo se ji odpověďi, že peníze byly odeslány na účet, který jsem napsal... Do dnešního dne nemám nic (telefon a ani peníze).

Mé poslední dva maily byly 8.1.

Vazeny pane XXX
,
Opet od 8.1. nemam zadnou odpoved na muj mail.
V soucasne dobe nemam ani penize a ani telefon. Nehlede na to, ze by mi nekdo napsal a
nebo zavolal, co vlastne telefonu bylo.
Rad bych teda vedel, jak jste finalni zalezitost uzavrel.
S pozdravem a pranim prijemneho dne,
XXX
>


A poslední mail byl odeslán 15.1

Dobrý den,





na základě dnešní telefonické konverzace Vám zasílám potřetí účet, na který žádám vrácení částky : 5258,-Kč.

Čislo dokladu: 7925

č.ú.: XXXXXXXXXXXX/XXXX

Děkuji,

Dnes máme 26..1. a já tedy po více než měsíci nemám ani peníze a ani telefon a nestačím se divit, jak tito dva pánové podnikají.


*
(Nejlepší jsou jejich výmluvy, kdy pán X háže vše na pana Y, že celou věc předal jeden druhému, že peníze byly již odeslány)

((Scan o připsání platby na můj účet do dnešního dne nikde))

**
Konec reportu, aneb až zase budu chtít sobě a nebo blízkým udělat radost na Vánoce, jistě poradím všem tento obchod.

***

Přeju Vám mnoho úspěchů v podnikání...
Naposledy upravil(a) specialized-man dne úte 26. led 2016 9:54:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar

papaya007
Stálý androiďák
Příspěvky: 62
Registrován: úte 20. led 2015 12:54:03
Reputace: 8
Typ mobilu / ROM: SM-N910C stock MM+ROOT+XPOSED+V4A
Mobil 2 / ROM: GT-N7100 unofficial MIUI

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od papaya007 » úte 26. led 2016 9:32:52

Přesně tohle jsou důvody, proč nakupuju už jen ve velkých eshopech. Nakonec člověk zjistí, že těch pár stovek, co ušetřil, za to nestojí.

Uživatelský avatar

rbarat
Moderátor
Příspěvky: 9496
Registrován: čtv 28. čer 2012 15:01:10
Reputace: 227
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redm Note 3 Pro SE - NitrogenOS
Mobil 2 / ROM: Lenovo Vibe P1 Pro
Tablet: Elephone P8000, THL 5000
Tablet 2 / ROM: Lenovo P770
Rom: NitrogenOS

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od rbarat » úte 26. led 2016 11:37:49

Ako tak čítam tie vaše skúsenosti s B-techs.cz, pripadá mi lepšie nakupovať priamo z Číny od overereného predajcu...

Po týchto skúsenostiach, kto chce kupovať za dobrú cenu v ČR zostáva mu už len http://www.elephones.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Slovenské webshopy majú P8000 len za vysokú cenu, musíme teda kupovať len z Číny :-)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Elephone P8000, THL 5000, Lenovo P770, Huawei Honor a Sonic

Uživatelský avatar

dufko
Droid
Příspěvky: 2659
Registrován: pát 11. lis 2011 22:24:33
Reputace: 47
Typ mobilu / ROM: xiaomi redmi note 3 pro
Tablet: cube u9gt5
Tablet 2 / ROM: asus media pad 7

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od dufko » úte 26. led 2016 12:18:51

Len drobná otázka. Keď sa poslal mobil naspäť, bol súčasťou list s odstúpením od zmluvy?

Tých chýb tam vidím viac na oboch stranách....



specialized-man
Nové Androidě
Příspěvky: 3
Registrován: úte 26. led 2016 8:45:22
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: LG L90

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od specialized-man » úte 26. led 2016 12:20:25

dufko píše:Len drobná otázka. Keď sa poslal mobil naspäť, bol súčasťou list s odstúpením od zmluvy?

Tých chýb tam vidím viac na oboch stranách....

Ano, tady souhlasím, tady je chyba na mé straně, poslal jsem pouze telefon.


Jde však o celkové jednání od této firmy - pro mne je to minimálně poučení.

Ve finále nemám peníze a ani mobil, ale ono to nějak dopadne.

P.


Spada
Nové Androidě
Příspěvky: 8
Registrován: pát 22. led 2016 21:01:44
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Nexus 6P_______ P8000 od btechs uz nikdy vic
Mobil 2 / ROM: Předtím Lumia 1020 a předtím dva htc, vše s oknama
Rom: Original ROM
Bydliště: Vrchlabí

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Spada » úte 26. led 2016 13:32:21

Za mě osobně jsem spokojen. Mobil jsem objednával někdy v prosinci, v pátek a zároveň jsem poslal peníze a v pondělí byl u mě. Komunikace z jejich strany na výbornou, kdykoliv jsem se na něco ptal.

EDIT: Po zkušenosti s reklamací zásadně nedoporučuji! Viz níže
Naposledy upravil(a) Spada dne ned 20. lis 2016 13:45:59, celkem upraveno 1 x.


specialized-man
Nové Androidě
Příspěvky: 3
Registrován: úte 26. led 2016 8:45:22
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: LG L90

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od specialized-man » úte 26. led 2016 13:45:21

UPDATE

Peníze jsou zpět na účte, tímto pokládám věc za vyřešenou, díky.


P.

Uživatelský avatar

rbarat
Moderátor
Příspěvky: 9496
Registrován: čtv 28. čer 2012 15:01:10
Reputace: 227
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redm Note 3 Pro SE - NitrogenOS
Mobil 2 / ROM: Lenovo Vibe P1 Pro
Tablet: Elephone P8000, THL 5000
Tablet 2 / ROM: Lenovo P770
Rom: NitrogenOS

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od rbarat » úte 26. led 2016 14:22:09

Tak fajn, ešteže tak...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Elephone P8000, THL 5000, Lenovo P770, Huawei Honor a Sonic


posik.p
Nové Androidě
Příspěvky: 30
Registrován: sob 16. led 2016 16:35:19
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Elephone p8000 ROM 20151203

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od posik.p » úte 26. led 2016 17:22:38

Tak ja osobne jsem objednal p8000 take v B-tech a jsem velice spokojeny. Dopoledne jsem objednal a druhy den rano jsem ho mel.Dorazil v poradku a funkcni. Mam zkusenost i s reklamaci,kdy tvrzene sklo mi prislo s drbnutou hrankou,vyfotil jsem,poslal emailem a poslali mi sklo nove.Tak ze u me velika spokojenost po vsech strankach.Vybral jsem si tento obchod protoze maji certifikat autorizovaneho prodejce v CR,to kvuli pripadne reklamaci.


b-techscz
Nové Androidě
Příspěvky: 24
Registrován: úte 25. srp 2015 21:09:17
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Elephone P6000 Pro 3GB
Mobil 2 / ROM: Lenovo S850

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od b-techscz » čtv 11. úno 2016 20:01:26

specialized-man píše:Dobrý den,

nerad peru špinavé prádlo veřejně, ale bohužel mi to nedá se nepodělit o zážitek s firmou B.-techs, aneb kdy dva mladí pánové (zřejmě ještě studenti VŠ), podnikají...

___
Dodám, že příběh je opravdu pro otrlé a silné jedince :-)

Dne 17.12 jsem objednal mobil Elephone P8000 ve zlaté barvě - číslo zakázky 7925. Dne 19.12 jsem mobil obdržel ( Nebudu tady popisovat v jakém stavu telefon byl, za svůj život jsem už pár mobilů v ruce měl, ale stav tohoto kousku byl opravdu neuvěřitelný - nefunkční). Jelikož se mělo jednat o dárek, snažil jsem se věc vyřešit rychle a ještě 22.12 - tedy v pondělí jsem mobil zaslal na jejich adresu. Mobil dostali 23.12, zprávu o přijetí samozřejmě jsem dostal až 28.12, jsou přeci Vánoce, penízky přišly, proč bychom reagovali na maily rychle... Honem, honem vybrat penízky a tím to hasne. Následně komunikace z jejich strany neskutečná, opravu neskutečná. Cíleně mě napsali, že se technik bude věnovat problému po 5.1 - tedy po 14 dnech. Na to jsem 6.1 důrazně žádal vrácení částky zpět na můj účet.

Jejich odpověď byla třešničkou na dortu:

Dobrý den,

děkuji za Vaši zprávu. Formálně dorazilo odstoupení od kupní smlouvy mimo lhůtu.
Nicméně není to způsob, kterým bych záležitost chtěl vyřešit, a proto se před finálním
uzavřením záležitosti zeptám - můžeme ihned odeslat nový kus, případně řádně otestován a ve
vynikajícím stavu kus původní a zdarma přidat temperované sklo. To je myslím velmi
výhodné, vzhledem k výše uvedenému.
>
>Děkuji za Vaši odpověď.
>S přáním hezkého dne,
>
>XXX
>jednatel


To už jsem i já, "silný jedinec" ztratil nervy a napsal jim mail, který je zřejmě lehce rozhodil:

Děláte si ze mne teď srandu, doufám, vážený pane.

Zaprvé, já jsem zboží odeslal 22.12. 23.12 jste jej měli Vy zpět....

Dělám take ve službách a takové jednání jsem ještě nezažil. Dál se touto věcí nebudu
zabývat. Buď mi vrátíte peníze a nebo celou věc předám našemu firermnínu právníkovi. Je to
Vaše reklama, mě je jedno.


Telefon mě dorazil 19.12, totálně nefunkční. Ihned jsem Vám jej na své náklady poslal zpět
22.12.. 23.12 jste jej měli zpět.

S pozdravem

XXX

Pracuji ve firmě, kde nemám čas od rána sedět na telefonu a zabývat se tímto problémem - proto jsem pověřil ženu zavolat do prodejny, kde raději mají pouze pevnou linku, byť jsou to prodejci mobilních zařízení :-). Dostalo se ji odpověďi, že peníze byly odeslány na účet, který jsem napsal... Do dnešního dne nemám nic (telefon a ani peníze).

Mé poslední dva maily byly 8.1.

Vazeny pane XXX
,
Opet od 8.1. nemam zadnou odpoved na muj mail.
V soucasne dobe nemam ani penize a ani telefon. Nehlede na to, ze by mi nekdo napsal a
nebo zavolal, co vlastne telefonu bylo.
Rad bych teda vedel, jak jste finalni zalezitost uzavrel.
S pozdravem a pranim prijemneho dne,
XXX
>


A poslední mail byl odeslán 15.1

Dobrý den,





na základě dnešní telefonické konverzace Vám zasílám potřetí účet, na který žádám vrácení částky : 5258,-Kč.

Čislo dokladu: 7925

č.ú.: XXXXXXXXXXXX/XXXX

Děkuji,

Dnes máme 26..1. a já tedy po více než měsíci nemám ani peníze a ani telefon a nestačím se divit, jak tito dva pánové podnikají.


*
(Nejlepší jsou jejich výmluvy, kdy pán X háže vše na pana Y, že celou věc předal jeden druhému, že peníze byly již odeslány)

((Scan o připsání platby na můj účet do dnešního dne nikde))

**
Konec reportu, aneb až zase budu chtít sobě a nebo blízkým udělat radost na Vánoce, jistě poradím všem tento obchod.

***

Přeju Vám mnoho úspěchů v podnikání...


Nezlobte se na mě, ale toto je absurdní. Poslal jste k nám nejprve reklamaci (řešení 30 dnů), nikoli odstoupení. I větší e-shopy přes svátky buďto zvařou, nebo vyhlásí inventůru. Takže pojďme nás bít za to, že se RMA řešila v zákonné lhůtě, ale ne podle akutních představ zákazníka v největším shonu v roce. Když už se zde zveřejňuje komunikace a detaily, budiž zajímavostí, že telefon s Vaším IMEI se prodal jako bazarovka - zcela funkční, jen zde bylo potřeba udělat WIPE, protože se chybně aktualizovalo (klasická chyba, dalo by se polemizovat o tom, že nešel vůbec zapnout - zapnutý 100% již byl...). Po otestování, které bohužel zkrátka trvá, abychom byli schopní garantovat zákl. funkčnost, se mohl stejně tak odeslat k Vám zpět. Mohl jste taktéž odeslat odstoupení v zákonné lhůtě. Nic z toho se nestalo a ještě si vykoledujeme neg. referenci, když Vám neplatné odstoupení bylo vzhledem k nepříjemnosti situace a Vaší dikci (jeden z posledních mailů, až po mém návrhem řešení zmiňujete výhružně právníky) uznáno a platba navrácena opět ve lhůtě.....

Uživatelský avatar

gogosch
Stálý androiďák
Příspěvky: 163
Registrován: ned 12. led 2014 18:10:15
Reputace: 4
Typ mobilu / ROM: Honor 8

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od gogosch » čtv 11. úno 2016 20:27:55

Já jsem P8000 koupil od prodejce na Aukro, poskytuje i 2 záruku a servis.
http://aukro.cz/skladem-elephone-p8000- ... 75832.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar

czEdison
Androiďák!
Příspěvky: 400
Registrován: čtv 13. kvě 2010 13:46:17
Reputace: 9
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od czEdison » čtv 11. úno 2016 20:42:02

Přidám svou zkušenost s reklamací.
Reklamoval jsem jednu HW závadu a tři SW závady.
Po 20 dnech jsem obdržel nový kus.

Uživatelský avatar

pk76
Robot
Příspěvky: 1214
Registrován: stř 04. led 2012 19:07:59
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Mi Note 2 128GB Global
Mobil 2 / ROM: LG G2
Tablet: Nexus 7 II
Rom: MIUI

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od pk76 » čtv 11. úno 2016 21:12:48

gogosch píše:Já jsem P8000 koupil od prodejce na Aukro, poskytuje i 2 záruku a servis.
http://aukro.cz/skladem-elephone-p8000- ... 75832.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Překupnik který to za tebe objedná v EU skladu coolicool nebo gearbest. Jak bude asi vypadat takový záruční servis pak netřeba ani dodávat....

Uživatelský avatar

gogosch
Stálý androiďák
Příspěvky: 163
Registrován: ned 12. led 2014 18:10:15
Reputace: 4
Typ mobilu / ROM: Honor 8

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od gogosch » pát 12. úno 2016 11:41:43

Je spousta prodejců, co dělají servis mobilů a přivydělávají si tím, že zprostředkují kup mobilu od ověřeného podejce ze zahraničí (německo apod.) a přitom nabídnou servis.
Naposledy upravil(a) gogosch dne pon 15. úno 2016 8:48:57, celkem upraveno 2 x.


Fazol.007
Stálý androiďák
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 23. srp 2012 13:09:08
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Xiaomi 4X

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Fazol.007 » pát 12. úno 2016 13:33:26

teda ... esli B-techs se tak trochu nezlepsili na zaklade tehle diskuze. Prece jenom na ty reference se hodne lidi diva, ne-li vsichni.

Ale obecne me mrzi (nemam na mysli B-Techs), ze v dobe kdy existuji emaily, mobily, instant messaging, se lidi nejsou schopni rychle domluvit. Kazdy bych rekl, ze ma na mobilu data a kouka na emaily, takze lze zareagovat skoro hned. A navic spousta obchodu uvadi ICQ, skype a nevim co jeste, ale nasledne na zpravy nereaguji ci jsou offline .... takze ano, pokud ma nekdo nejakou zkusenost - pozitivni, negativni, napsat, sdelit, sdilet ...

Mam podobnou zkusenost s clovekem z aukra (WaRKinG15@seznam.cz), po mesici jsem nakonec mensi polovinu penez "vydyndal", ale vymenili jsme si cca 70 emailu od 14.12. do 17.1. Strasna pruda.
FazoL
Bosh -> Sony -> Nokia -> Sony Ericson -> Lenovo P780 -> Voda -> Lenovo P780 -> Lenovo Vibe P1m -> WC -> Lenovo Vibe P1m -> Xiaomi 4X

Uživatelský avatar

gogosch
Stálý androiďák
Příspěvky: 163
Registrován: ned 12. led 2014 18:10:15
Reputace: 4
Typ mobilu / ROM: Honor 8

Re: zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od gogosch » pon 15. úno 2016 8:45:14

pk76 píše:
gogosch píše:Já jsem P8000 koupil od prodejce na Aukro, poskytuje i 2 záruku a servis.
http://aukro.cz/skladem-elephone-p8000- ... 75832.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Překupnik který to za tebe objedná v EU skladu coolicool nebo gearbest. Jak bude asi vypadat takový záruční servis pak netřeba ani dodávat....
Ty máš s tím prodejcem nějakou osobní zkušenost?

Uživatelský avatar

pk76
Robot
Příspěvky: 1214
Registrován: stř 04. led 2012 19:07:59
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Mi Note 2 128GB Global
Mobil 2 / ROM: LG G2
Tablet: Nexus 7 II
Rom: MIUI

Re: Zkušenosti s prodejci (B-techs a jinými)

Příspěvek od pk76 » úte 16. úno 2016 13:58:40

Stačí si přečíst jeho komentáře. A zkušenosti ano, ne však osobně. Já bych si u něho nic nekoupil.
Naposledy upravil(a) pk76 dne úte 23. úno 2016 14:15:21, celkem upraveno 1 x.


Jan Kříž
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: úte 23. úno 2016 12:50:09
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Elephone P800

Re: Zkušenosti s prodejci (B-techs a jinými)

Příspěvek od Jan Kříž » úte 23. úno 2016 12:55:19

Koupil jem u B-techs a jsem maximalně spokojen.Telefon přišel o druhého dne a v pořáku. Můžu jen doporučit

Uživatelský avatar

czEdison
Androiďák!
Příspěvky: 400
Registrován: čtv 13. kvě 2010 13:46:17
Reputace: 9
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE

Re: Zkušenosti s prodejci (B-techs a jinými)

Příspěvek od czEdison » úte 23. úno 2016 13:06:45

Doporučuj až budeš řešit problémy a ne po nákupu.


Slim
Nové Androidě
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 28. črc 2011 9:55:17
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: LG G2 - Stock ROM
Mobil 2 / ROM: Elephone P8000 - Nexus 2.4

Re: Zkušenosti s prodejci (B-techs a jinými)

Příspěvek od Slim » úte 23. úno 2016 13:46:46

Já osobně jsem u nich koupil také a zatím díky tomu, že jsem dostal asi mimořádně dobrý kus si nestěžuji.
Neprojevila se mi po měsíci používání zatím žádná popisovaná závada, takže můžu hodnotit zatím jen nákup.
Vzhledem k tomu, že jsem se pojistil nákupem přes Heureka košík, (Reklamaci a problémy bych řešil přes Heuréku a reklamaci s e-shopem pak řeší oni) jsem relativně v klidu.

Uživatelský avatar

czEdison
Androiďák!
Příspěvky: 400
Registrován: čtv 13. kvě 2010 13:46:17
Reputace: 9
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE

Re: Zkušenosti s prodejci (B-techs a jinými)

Příspěvek od czEdison » úte 23. úno 2016 16:16:30

Reklamaci jsem u nich řešil a dopadla k mojí spokojenosti.


Spada
Nové Androidě
Příspěvky: 8
Registrován: pát 22. led 2016 21:01:44
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Nexus 6P_______ P8000 od btechs uz nikdy vic
Mobil 2 / ROM: Předtím Lumia 1020 a předtím dva htc, vše s oknama
Rom: Original ROM
Bydliště: Vrchlabí

Re: Zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Spada » pát 18. lis 2016 13:10:52

Tak jsem se taky napálil. Mobilní telefony po roce nepoužitelné, jednomu nejde Jack a druhému nejde reprak na volání. Ani s jedním telefonem se nemanipulovalo a toto mi poslali.
Přílohy
IMG_20161118_124657.jpg
IMG_20161118_124657.jpg (920.53 KiB) Zobrazeno 1264 x
IMG_20161118_124647.jpg
IMG_20161118_124647.jpg (651.53 KiB) Zobrazeno 1264 x

Uživatelský avatar

Mareman
Moderátor
Příspěvky: 3775
Registrován: sob 23. srp 2014 21:38:31
Reputace: 180
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 3 SE Gold [Ressurection Remix Oreo]
Mobil 2 / ROM: Redmi Note 3 SE Silver [Tester]
Tablet: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE [Stock Nougat&Root]

Re: Zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Mareman » pát 18. lis 2016 13:21:21

Výborně :evil:

1)
Můry, fleky u tohoto mobilu vznikají samy od sebe, sám je tam mám téměř od začátku, stejně jako skoro všichni tady - kdo si toho všimli....je tu na to dokonce založená anketa. Ten telefon má blbou konstrukci a výztuha housingu tlačí zezadu na displej, všechny fleky vzniklé 1cm z pravé a levé strany jsou způsobeny tímto.....a zákazník s tím nemůže nic udělat :!: :!: :!: Mnohokrát se to tu řešilo a p. Bezděk o tom ví, chodí sem. Sám s telefonem zacházím jako v bavlnce a mám je tam taky ...

2)
Po čase nefunkční zdířka sluchátek je opět konstrukční chyba tohoto telefonu a reklamoval to kdekdo kdo používá sluchátka.


Uff....to je fakt firma, do hajzlu ...
Android SmartPhones: Silver&Gold Xiaomi Redmi Note 3 SE, Lenovo Vibe P1 Pro, Huawei Honor 7, Elephone P8000, Lenovo P770, Lenovo A660 ...
Android Tablets: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 LTE, Nexus 7 2013 LTE, Acer B1 730HD, Nexus 7 2012, Asus Memopad HD7 ...

Uživatelský avatar

czEdison
Androiďák!
Příspěvky: 400
Registrován: čtv 13. kvě 2010 13:46:17
Reputace: 9
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE

Re: Zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od czEdison » pát 18. lis 2016 13:24:54

Spada píše:Tak jsem se taky napálil. Mobilní telefony po roce nepoužitelné, jednomu nejde Jack a druhému nejde reprak na volání. Ani s jedním telefonem se nemanipulovalo a toto mi poslali.
PM


omart
Nové Androidě
Příspěvky: 47
Registrován: sob 11. led 2014 21:25:49
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Elephone p6000 PRO 3GB
Tablet: MK809IV TV Stick

Re: Zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od omart » čtv 05. led 2017 16:37:25

Tak jsem s b-techs.cz dopadl stejně...

Vypálený flek na displayi byl způsoben nadměrným zatěžováním. :palec: :palec: :palec:
Ale veselé je, že mi display vyměnili, zřejmě si nebudou tak jistí v kramflecích a konflikt s ČOI nechtějí riskovat, protože nezáruční výměna displaye není záležitost stokoruny...

Ale po dohadování se ohledně po 3/4 roce používání nefunkčním microUSB konektoru, kdy mi podpora zarytě tvrdí, že jsem ten konektor poškodil a záruka se na to nevztahuje, rezignuji a telefon si nechám opravit jinde. Na b-techs.cz kašlu.

Už neudělám tu chybu, že bych si čínský telefon koupil u českého prodejce.

Uživatelský avatar

Jumbo78
Moderátor
Příspěvky: 10899
Registrován: pát 13. led 2012 17:25:32
Reputace: 266
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy NOTE EDGE - STOCK ROM
Mobil 2 / ROM: XIAOMI Redmi NOTE 3 SE/MIUI Global/Stable 8.1.3.0
Bydliště: Kousek od Zlatých Hor :D

Re: Zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Jumbo78 » čtv 05. led 2017 18:46:46

To není problém všech českých prodejců...
Skvělá navigace WAZE - vyzkoušej
Na poděkování slouží palec u příspěvku ;)
Cashback za nákupy

Uživatelský avatar

czEdison
Androiďák!
Příspěvky: 400
Registrován: čtv 13. kvě 2010 13:46:17
Reputace: 9
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE

Re: Zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od czEdison » čtv 05. led 2017 18:53:53

Čínský shop by se s tebou vůbec nebavil. Máš spoustu možností, jak komunikovat s b-techs, ať už přímo nebo nepřímo. Nesmíš se vzdát, přečti si co všechno jsou tvá práva a jejich povinnosti. Nevzdávej to.

Uživatelský avatar

Tomáš Kubec
Moderátor
Příspěvky: 4566
Registrován: sob 21. srp 2010 12:18:30
Reputace: 53
Typ mobilu / ROM: Mlais MX Base
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od Tomáš Kubec » čtv 05. led 2017 19:04:04

Nechci b-techs nijak obhajovat jelikož tam není spousta věcí košer. Mimozáruční servis děláme a mikroUSB konektory jsou opravdu dost často poškozeny uživatelem. Ulomené piny, konektor utržený z desky... to se opravdu samo od sebe nestane. Nechci ale tvrdit, že to tak bylo v tomto případě. To samé je třeba u repráčků, z 80% jsou poškozeny magnetickým prachem a za to výrobce také nemůže.
Tomáš Kubec, Mobilnaut s.r.o, MNShop.cz - Náhradní díly, příslušenství, servis Čínských i ostatních telefonů - podpořte MNShop na Facebooku. Aplikace MNShop ke stažení na Google Play


omart
Nové Androidě
Příspěvky: 47
Registrován: sob 11. led 2014 21:25:49
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Elephone p6000 PRO 3GB
Tablet: MK809IV TV Stick

Re: Zkušenosti s e-shopem B-techs

Příspěvek od omart » pát 06. led 2017 15:32:16

Tomáš Kubec:
Není to můj první telefon a ke všem se chovám stejně a konektor se mi vylomil jenom u toho elephonu...
A kolegyně má tentýž problém po půl roce užívání...
Nemůžu si pomoci, ale hledal bych chybu asi spíše v konstrukci než v užívání...

Odpovědět

Zpět na „Elephone P8000 - Obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů