LG Optimus 2X (P990) - Obecná diskuzeZkušenosti s s reklamaci Optimus 2X u atcomp.cz

Moderátor: IQLogic

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
111gopher
Nové Androidě
Příspěvky: 5
Registrován: sob 17. črc 2010 17:04:16
Reputace: 0

Zkušenosti s s reklamaci Optimus 2X u atcomp.cz

Příspěvek od 111gopher » sob 09. dub 2011 22:05:34

Zkušenosti s s reklamaci Optimus 2X u atcomp.cz

Svůj Optimus 2X jsem zakoupil u firmy Sunnysoft za uváděcí cenu 12790Kč. Cena je to dosti vysoká, ale za tak dobře vybavený model přiměřená. Telefon mi došel druhý den, tak jsem jej rozbalil, nainstaloval základní programy a nechal vybíjet baterii, abych mohl provést alespoň první 3 nabíjecí cykly. Prvně jsem telefon nabíjel ve vypnutém stavu, nabíjení proběhlo za cca 2 hodiny a poté jsem začal telefon používat. Výdrž telefonu byla slušná a se vším jsem byl spokojen, až do doby, kdy se vybil podruhé. V téměř vybitém stavu jsem jej dal nabíjet, nabíjení probíhalo klasicky, ale zanedlouho jsem si všiml jedné věci - telefon se restartoval. Řekl jsem si, že je to náhoda, ale bohužel nebyla. Zjistil jsem, že to není náhoda, ale u mého kusu to bylo pravidlem. Když se u nabíjení vypnul displej, telefon se restartoval. Pokud jsem v menu nastavil nevypínat displej během nabíjení, vše probíhalo bez problému. Přečetl jsem zahraniční recenze na xda-developers avyzkoušel jsem vyndat SIM, SD kartu, zkusil jsem jinou nabíječku,resetovat telefon do výchozího stavu, ale výsledek byl stejný. Kontaktoval jsem Sunnysoft.cz a dohodl jsem se s nima na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů.
Tak jsem začal uvažovat, jestli koupím další Optimus 2X nebo počkám na něco ze stáje HTC s 2 jádrovým CPU. Nakonec mi volal kamarád, že v atcomp.cz, kde má účet již naskladnili Optimus 2X. Tak jsem mu říkal, ať mi jeden objedná - byl za cenu okolo 11400Kč. Vyzvedl jsem jej osobně v Ostravě přímo na pobočce - tentokrát jsem volil hnědou variantu. Jakmile jsem dorazil domů, vložil jsem do telefonu SIM kartu a resetoval telefon pro jistotu znova do výchozího stavu. Stáhly se mi přes mobilní datové přenosy kontakty a kalendář. Poté jsem šel přezout gumy na autě a jak jsem se vrátil k telefonu nešel již zanout. Původně jsem si myslel, že je vybitý, ale chyba lávky. Byl zcela "mrtvý". Tak jsem volal kamarádovi do atcomp.cz, že je telefon nefunční - fungoval cca 5 minut :-) a teď teprve začaly problémy. I přes to, že tam mám několik známých a měli další kusy na skladě, nemohli a nebo nechtěli je vyměnit za funkční. A jejich jediná reakce byla - poslat telefon na opravu. Což mi přide velice nefér nechat opravovat v podstatě nefunkční telefon z výroby a nevyměnit jej za nový. Něco bych přičetl neochotě na straně reklamačního a obchodního oddělení a něco firmě LG, která neumožňuje a nedovoluje výměnu zboží v takové situaci. Dle interních nařízení dokonce firma LG porušuje zákon tím, že pokud se na zboží vyskytne závada do 6 měsícu od prodeje, nedovoluje výměnu za nový kus.

Jaký je váš názor na tuto situaci? Co by jste dělali vy? Já už vím - nikdy nic nekupovat přímo v atcomp.cz :-)


Uživatelský avatar

patras
Androiďák!
Příspěvky: 252
Registrován: sob 19. úno 2011 18:48:23
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S4

Re: Zkušenosti s s reklamaci Optimus 2X u atcomp.cz

Příspěvek od patras » sob 09. dub 2011 22:10:30

od atcomp bereme zbozi vice nez 12let a pokud se jednalo o.DOA reklamaci tak nikdy nebyl problem. zalezi ale na obchodniv vztazich protoze atcomp je.predevsim velkoobchod.
moje mobilni historie Nokia 3110-3210-6110-6210-6310-7650-7610-N80-N85-N73-N97-LGO2X-SGSII-SGS4


dieegoo
Nové Androidě
Příspěvky: 8
Registrován: ned 06. bře 2011 19:40:16
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Desire Z

Re: Zkušenosti s s reklamaci Optimus 2X u atcomp.cz

Příspěvek od dieegoo » sob 09. dub 2011 22:32:15

Pokud se vyskytne vada v prvních 6 měsících běhu záruční doby, můžše si diktovat následný postup. Na tom žádná interní směrnice výrobce a nebo prodejce nic nemění. Prodejce může podmínky reklamace zvýhodnit v prospěch zákazníka, nikoliv nakopak.

Ovšem nelze přijít do krámu a bez posouzení stavu servisem požadovat výměnu za jiný přístroj. Telefon musí do servisu s tím, že si před odesláním zvolíš, zda žádáš o posouzení vady či její odstranění. Budeš-li požadovat posouzení vady a ta bude shledána jako vada skutečně se projevující, můžeš pak nárokovat vrácení zaplacené částky a nebo výměnu za jiný kus.

Doporučuji dát si ale pozor na to, co při sepisování reklamace podepíšeš. Mám zkušenost z prodejny O2, kde zaměstnanec i přes výslovnou žádost o pouhé posouzení stavu zařízení do formuláře napsal, že zákazník požaduje opravu a hájil se tím, že se jedná o vnitrofiremní standardní postup a dle výsledku reklamačního protokolu bude zvolen následný postup. Netřeba dodávat, že to nebyla pravda, telefon se vrátil ze servisu opravený a vyhádat si následně svá práva stálo poměrně dost času a hlavně nervů

Uživatelský avatar

Libb
Moderátor
Příspěvky: 1164
Registrován: pon 01. lis 2010 7:04:15
Reputace: 75
Typ mobilu / ROM: Samsung Note 8
Tablet: Huawei MediaPad M3
Tablet 2 / ROM: Smartwatch LG Watch Sport
Rom: stock ROM
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s s reklamaci Optimus 2X u atcomp.cz

Příspěvek od Libb » pon 11. dub 2011 11:54:45

Bohužel pro vás, postupuje atcomp přesně dle zákona (nemám úplně jasno v tom, jak to je, když se do 14 dní projeví vada, jestli mám právo na vrácení "bez udání důvodu", když je přístroj nefunkční) - btw u Sunnysoftu jsem neměl problém s výměnou vadného mobilu na počkání.

Atcomp má teď 30 dnů na řešení a vy akorát máte právo požadovat "výměnu za nový nebo vrácení peněz".
A tady pozor: pokud budete mít nový, budete mít nové 2 roky záruku (což u týden starého mobilu je celkem jedno), ale zato se vyresetuje čítač chyb, takže pokud by vám 3x dali nový mobil, nemůžete uplatnit odstoupení od smlouvy z důvodu opakovaných chyb. Nemůžete ani chtít jen vrátit peníze, to už záleží na prodejci, co si vybere, jestli vrácení peněz nebo výměnu za nový. Vy jen můžete trvat na tom, že nechcete opravu.
Jenže pokud by to opravili, máte a) šanci, že to opravdu bude fungovat (nový může být z té samé vadné série), b) se vám oprava počítá do těch třech nutných poruch pro odstoupení od smlouvy.
Jen pozor, aby závada pak byla vždy stejná, protože pokud byste např. reklamoval 1x displej, 1x vypínání a 1x třeba špatný signál, tak to sice jsou 3 reklamace, ale pokaždé s něčím jiným, takže by nešlo odstoupit od smlouvy.

Doporučuju vydupat nějak funkční nový foun, rychle ho pak prodat a koupit něco od společnosti, která nedělá mikrovlnky ;)
Mobil: Obrázek Galaxy Note8 + 128GB uSD | Smartwatch: LG Watch Sport
Tablet: Obrázek MediaPad M3 + 128GB uSD


magma
Stálý androiďák
Příspěvky: 144
Registrován: sob 24. říj 2009 10:36:41
Reputace: 0

Re: Zkušenosti s s reklamaci Optimus 2X u atcomp.cz

Příspěvek od magma » pon 11. dub 2011 12:53:37

V ATC robime obraty v stovkach tisic eur rocne a je to jedna z mala firiem kde reklamacie niesu problem. Ak LG nema DOA, tak potom maju pravdu a telefon musi ist rovno do servisu LG. Minimalne tak je to u nas na Slovensku v nasom zakonniku.
Ja som tiez zobral od nich hnedu verziu 2X kedze mi v stredu ukradli Desire HD. Prvu vec co som spravil bolo hodenie neofiko ROM ako na kazdom androide a zatial ani jeden problem :)
HTC Diamond > HTC Hero > Motorola Milestone > Acer E130 > HTC Desire HD > LG optimus 2X > HTC Sensation > Samsung Galaxy Note > Samsung Galaxy S3 > Samsung ATIV S a Acer A500 > Nexus 7

Odpovědět

Zpět na „LG Optimus 2X (P990) - Obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host